Barbara Mróz-Gorgoń
5 artykuły w 1 czasopismach
-
Kreowanie wizerunku marki offline a online Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 155 - 1662015CZYSTY TEKST
Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń, Kreowanie wizerunku marki offline a online, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Kreowanie wizerunku marki offline a online", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "155 - 166" }
-
Blogosfera modowa w procesie informacyjno-decyzyjnym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 295 - 3032014CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Blogosfera modowa w procesie informacyjno-decyzyjnym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 295 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Blogosfera modowa w procesie informacyjno-decyzyjnym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "295 - 303" }
-
Resources and competences - their role in shaping the image of franchise networks Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 351 - 3652012CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Resources and competences - their role in shaping the image of franchise networks, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 351 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Resources and competences - their role in shaping the image of franchise networks", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "351 - 365" }
-
Nazwisko jako marka na przykładzie rynku mody Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 389 - 4012013CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Nazwisko jako marka na przykładzie rynku mody, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 389 - 401
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Nazwisko jako marka na przykładzie rynku mody", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "389 - 401" }
-
Proces przyjęcia dostawy a obsługa klienta – przykład branży odzieżowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 509 - 5202015CZYSTY TEKST
Renata Brajer-Marczak, Barbara Mróz-Gorgoń, Proces przyjęcia dostawy a obsługa klienta – przykład branży odzieżowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 509 - 520
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Brajer-Marczak, Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Proces przyjęcia dostawy a obsługa klienta – przykład branży odzieżowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "509 - 520" }