Aleksandra Całka
5 artykuły w 5 czasopismach
-
Impact of social media in fashion brand marketing communication on product quality evaluation Opublikowano w: Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice 2015 / Numer 4 / s. 5 - 142015CZYSTY TEKST
Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń, Impact of social media in fashion brand marketing communication on product quality evaluation, Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice, 2015 / Numer 4, s. 5 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Impact of social media in fashion brand marketing communication on product quality evaluation", journal = "Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice", issue = "2015 / Numer 4", pages = "5 - 14" }
-
Wykorzystanie elementów online w kreowaniu marki szkoły wyższej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 1(19) / s. 117 - 1292016CZYSTY TEKST
Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń, Wykorzystanie elementów online w kreowaniu marki szkoły wyższej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 117 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Wykorzystanie elementów online w kreowaniu marki szkoły wyższej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "117 - 129" }
-
Online website in brand creation of online store Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 129 - 1342016CZYSTY TEKST
Aleksandra Całka, Katarzyna Pałys, Online website in brand creation of online store, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 129 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Całka, Katarzyna Pałys", title = "Online website in brand creation of online store", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "129 - 134" }
-
Kreowanie wizerunku marki offline a online Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 155 - 1662015CZYSTY TEKST
Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń, Kreowanie wizerunku marki offline a online, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Kreowanie wizerunku marki offline a online", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "155 - 166" }
-
Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej ośrodków opieki zdrowotnej w Polsce Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 327 - 3372015CZYSTY TEKST
Aleksandra Całka, Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej ośrodków opieki zdrowotnej w Polsce, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 327 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Całka", title = "Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej ośrodków opieki zdrowotnej w Polsce", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "327 - 337" }