Joanna Pękala
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Etos współczesnego nauczyciela w opinii nauczycieli i rodziców Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2015 / Tom 1 / s. 99 - 1182015CZYSTY TEKST
Joanna Pękala, Etos współczesnego nauczyciela w opinii nauczycieli i rodziców, Forum Pedagogiczne, 2015 / Tom 1, s. 99 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pękala", title = "Etos współczesnego nauczyciela w opinii nauczycieli i rodziców", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2015 / Tom 1", pages = "99 - 118" }
-
"Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela", red. Stefan T. Kwiatkowski, Dominika Walczak, Warszawa 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Labor et Educatio 2017 / Tom 5 / s. 245 - 2492017CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Joanna Pękala, Dominika Walczak, "Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela", red. Stefan T. Kwiatkowski, Dominika Walczak, Warszawa 2017 : [recenzja], Labor et Educatio, 2017 / Tom 5, s. 245 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski, Joanna Pękala, Dominika Walczak", title = ""Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela", red. Stefan T. Kwiatkowski, Dominika Walczak, Warszawa 2017 : [recenzja]", journal = "Labor et Educatio", issue = "2017 / Tom 5", pages = "245 - 249" }
-
"Życie jako biografia : podejście biograficzne w perspektywie pedagogicznej", Danuta Lalak, Warszawa 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2014 / Tom 1 / s. 275 - 2782014CZYSTY TEKST
Danuta Lalak, Joanna Pękala, "Życie jako biografia : podejście biograficzne w perspektywie pedagogicznej", Danuta Lalak, Warszawa 2010 : [recenzja], Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 1, s. 275 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Lalak, Joanna Pękala", title = ""Życie jako biografia : podejście biograficzne w perspektywie pedagogicznej", Danuta Lalak, Warszawa 2010 : [recenzja]", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 1", pages = "275 - 278" }
-
IV Ogólnopolska Konferencja Metodyczno-Naukowa „Jak uczyć by nauczyć? O specyfice teorii i praktyki nauczania filozofii i etyki” (Warszawa, 21-22 listopada 2014) Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2015 / Tom 1 / s. 291 - 2962015CZYSTY TEKST
Joanna Pękala, Dariusz Stępkowski, IV Ogólnopolska Konferencja Metodyczno-Naukowa „Jak uczyć by nauczyć? O specyfice teorii i praktyki nauczania filozofii i etyki” (Warszawa, 21-22 listopada 2014), Forum Pedagogiczne, 2015 / Tom 1, s. 291 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pękala, Dariusz Stępkowski", title = "IV Ogólnopolska Konferencja Metodyczno-Naukowa „Jak uczyć by nauczyć? O specyfice teorii i praktyki nauczania filozofii i etyki” (Warszawa, 21-22 listopada 2014)", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2015 / Tom 1", pages = "291 - 296" }