Stefan T. Kwiatkowski
9 artykuły w 2 czasopismach
-
Relationship between religiousness and mental health Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 4 (37) / s. 9 - 252021CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Renata Nowakowska-Siuta, Relationship between religiousness and mental health , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 4 (37), s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski, Renata Nowakowska-Siuta", title = "Relationship between religiousness and mental health ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 4 (37)", pages = "9 - 25" }
-
Stres nauczycieli w kontekście pandemii koronawirusa COVID-19 - perspektywa relacji mauczyciel-uczeń Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36) / s. 45 - 702021CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Stres nauczycieli w kontekście pandemii koronawirusa COVID-19 - perspektywa relacji mauczyciel-uczeń , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 45 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski", title = "Stres nauczycieli w kontekście pandemii koronawirusa COVID-19 - perspektywa relacji mauczyciel-uczeń ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "45 - 70" }
-
Stopień awansu zawodowego nauczycieli szkół podstawowych a poziom ich inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24) / s. 105 - 1542018CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Stopień awansu zawodowego nauczycieli szkół podstawowych a poziom ich inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 105 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski", title = "Stopień awansu zawodowego nauczycieli szkół podstawowych a poziom ich inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "105 - 154" }
-
Teachers' perception of their self-efficacy from the perspective of the Big Five Theory of Personality Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 109 - 1242022CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Teachers' perception of their self-efficacy from the perspective of the Big Five Theory of Personality , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 109 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski", title = "Teachers' perception of their self-efficacy from the perspective of the Big Five Theory of Personality ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "109 - 124" }
-
Idea edukacji społeczno-emocjonalnej jako narzędzie optymalizujące efektywność procesu kształcenia uczniów i nauczycieli Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2016 / Tom 7 / Numer 2 (15) / s. 109 - 1362016CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Idea edukacji społeczno-emocjonalnej jako narzędzie optymalizujące efektywność procesu kształcenia uczniów i nauczycieli , Studia z Teorii Wychowania, 2016 / Tom 7 / Numer 2 (15), s. 109 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski", title = "Idea edukacji społeczno-emocjonalnej jako narzędzie optymalizujące efektywność procesu kształcenia uczniów i nauczycieli ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2016 / Tom 7 / Numer 2 (15)", pages = "109 - 136" }
-
Innowacyjne kształcenie nauczycieli na przykładzie modelu singapurskiego Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2016 / Tom 7 / Numer 4 (17) / s. 117 - 1552016CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Innowacyjne kształcenie nauczycieli na przykładzie modelu singapurskiego , Studia z Teorii Wychowania, 2016 / Tom 7 / Numer 4 (17), s. 117 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski", title = "Innowacyjne kształcenie nauczycieli na przykładzie modelu singapurskiego ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2016 / Tom 7 / Numer 4 (17)", pages = "117 - 155" }
-
Diagnoza wybranych różnic indywidualnych studentów pedagogiki w kontekście przyszłych sukcesów w zawodzie nauczyciela Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2015 / Tom 6 / Numer 4 (13) / s. 127 - 1592015CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Diagnoza wybranych różnic indywidualnych studentów pedagogiki w kontekście przyszłych sukcesów w zawodzie nauczyciela , Studia z Teorii Wychowania, 2015 / Tom 6 / Numer 4 (13), s. 127 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski", title = "Diagnoza wybranych różnic indywidualnych studentów pedagogiki w kontekście przyszłych sukcesów w zawodzie nauczyciela ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 4 (13)", pages = "127 - 159" }
-
Sprawozdanie z konferencji pt. "Nauczyciel jako przewodnik po współczesnym świecie. Innowacje w procesie kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli" Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2016 / Tom 7 / Numer 4 (17) / s. 217 - 2222016CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Sprawozdanie z konferencji pt. "Nauczyciel jako przewodnik po współczesnym świecie. Innowacje w procesie kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli", Studia z Teorii Wychowania, 2016 / Tom 7 / Numer 4 (17), s. 217 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski", title = "Sprawozdanie z konferencji pt. "Nauczyciel jako przewodnik po współczesnym świecie. Innowacje w procesie kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli"", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2016 / Tom 7 / Numer 4 (17)", pages = "217 - 222" }
-
"Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela", red. Stefan T. Kwiatkowski, Dominika Walczak, Warszawa 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Labor et Educatio 2017 / Tom 5 / s. 245 - 2492017CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Joanna Pękala, Dominika Walczak, "Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela", red. Stefan T. Kwiatkowski, Dominika Walczak, Warszawa 2017 : [recenzja], Labor et Educatio, 2017 / Tom 5, s. 245 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski, Joanna Pękala, Dominika Walczak", title = ""Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela", red. Stefan T. Kwiatkowski, Dominika Walczak, Warszawa 2017 : [recenzja]", journal = "Labor et Educatio", issue = "2017 / Tom 5", pages = "245 - 249" }