Agnieszka Kaczor
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Trudności w określeniu przedmiotu badań w opracowaniu procedury badawczej przez doktorantów Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2015 / Tom 1 (57) / s. 43 - 592015CZYSTY TEKST
Agnieszka Kaczor, Trudności w określeniu przedmiotu badań w opracowaniu procedury badawczej przez doktorantów, Nauczyciel i Szkoła, 2015 / Tom 1 (57), s. 43 - 59
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Kaczor", title = "Trudności w określeniu przedmiotu badań w opracowaniu procedury badawczej przez doktorantów", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2015 / Tom 1 (57)", pages = "43 - 59" }
-
Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju dziecka = Competencies of a teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2019 / Numer 2 / s. 77 - 912019CZYSTY TEKST
Agnieszka Kaczor, Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju dziecka = Competencies of a teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 77 - 91
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Kaczor", title = "Kompetencje wychowawcy świetlicy jako specyficznego miejsca wspomagania rozwoju dziecka = Competencies of a teacher Working in an Afterschool Club, Being a Specific Place Providing Support to a Child in Their Growth and Development ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "77 - 91" }
-
The teacher’s paradigm in building relationships with students and their parents Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2024 / Tom 15 / Numer 2 (47) / s. 115 - 1282024CZYSTY TEKST
Agnieszka Kaczor, The teacher’s paradigm in building relationships with students and their parents, Studia z Teorii Wychowania, 2024 / Tom 15 / Numer 2 (47), s. 115 - 128
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Kaczor", title = "The teacher’s paradigm in building relationships with students and their parents", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2024 / Tom 15 / Numer 2 (47)", pages = "115 - 128" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Kaczor, Kim jest świetliczanin?, Nauczyciel i Szkoła, 2015 / Tom 2 (58), s. 319 - 338
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Kaczor", title = "Kim jest świetliczanin?", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2015 / Tom 2 (58)", pages = "319 - 338" }