Bartłomiej Kurzyk
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Strony www jako użyteczny instrument public relations Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2003 / Numer 168 / s. 111 - 1212003CZYSTY TEKST
Bartłomiej Kurzyk, Strony www jako użyteczny instrument public relations, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Kurzyk", title = "Strony www jako użyteczny instrument public relations", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "111 - 121" }
-
Społeczności internetowe w procesie budowania silnej marki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 57 / s. 179 - 1872010CZYSTY TEKST
Małgorzata Grzegorczyk, Bartłomiej Kurzyk, Społeczności internetowe w procesie budowania silnej marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 57, s. 179 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Grzegorczyk, Bartłomiej Kurzyk", title = "Społeczności internetowe w procesie budowania silnej marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 57", pages = "179 - 187" }