Małgorzata Grzegorczyk
9 artykuły w 5 czasopismach
-
Korzyści relacyjne i jakości relacji - w kierunku zrozumienia powiązań nauki i biznesu Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 2(20) / s. 1 - 152016CZYSTY TEKST
Małgorzata Grzegorczyk, Korzyści relacyjne i jakości relacji - w kierunku zrozumienia powiązań nauki i biznesu , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s. 1 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Grzegorczyk", title = "Korzyści relacyjne i jakości relacji - w kierunku zrozumienia powiązań nauki i biznesu ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "1 - 15" }
-
Relationships matter : towards understanding university-industry links Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 33 - 402016CZYSTY TEKST
Małgorzata Grzegorczyk, Relationships matter : towards understanding university-industry links, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 33 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Grzegorczyk", title = "Relationships matter : towards understanding university-industry links", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "33 - 40" }
-
Problemy pomiaru wartości klienta Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 114 - 1272007CZYSTY TEKST
Małgorzata Grzegorczyk, Problemy pomiaru wartości klienta, Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 114 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Grzegorczyk", title = "Problemy pomiaru wartości klienta", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "114 - 127" }
-
Customer engagement in on-line services and companies' marketing responses towards the concept Opublikowano w: Service Management 2011 / Tom 7 / s. 177 - 1862011CZYSTY TEKST
Małgorzata Grzegorczyk, Grzegorz Mazurek, Customer engagement in on-line services and companies' marketing responses towards the concept, Service Management, 2011 / Tom 7, s. 177 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Grzegorczyk, Grzegorz Mazurek", title = "Customer engagement in on-line services and companies' marketing responses towards the concept", journal = "Service Management", issue = "2011 / Tom 7", pages = "177 - 186" }
-
Społeczności internetowe w procesie budowania silnej marki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 57 / s. 179 - 1872010CZYSTY TEKST
Małgorzata Grzegorczyk, Bartłomiej Kurzyk, Społeczności internetowe w procesie budowania silnej marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 57, s. 179 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Grzegorczyk, Bartłomiej Kurzyk", title = "Społeczności internetowe w procesie budowania silnej marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 57", pages = "179 - 187" }
-
Potential value of a customer as a key determinant of increase in the value of the firm and customers relations portfolio Opublikowano w: Service Management 2008 / Tom 3 / s. 187 - 1932008CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Małgorzata Grzegorczyk, Potential value of a customer as a key determinant of increase in the value of the firm and customers relations portfolio, Service Management, 2008 / Tom 3, s. 187 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Małgorzata Grzegorczyk", title = "Potential value of a customer as a key determinant of increase in the value of the firm and customers relations portfolio", journal = "Service Management", issue = "2008 / Tom 3", pages = "187 - 193" }
-
Identyfikacja i kształtowanie aktywności użytkowników systemu Facebook w relacjach z uczelniami w świetle badań własnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 269 - 2772012CZYSTY TEKST
Małgorzata Grzegorczyk, Identyfikacja i kształtowanie aktywności użytkowników systemu Facebook w relacjach z uczelniami w świetle badań własnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 269 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Grzegorczyk", title = "Identyfikacja i kształtowanie aktywności użytkowników systemu Facebook w relacjach z uczelniami w świetle badań własnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "269 - 277" }
-
Zaangażowanie jako determinanta siły relacji w środowisku wirtualnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 325 - 3322013CZYSTY TEKST
Małgorzata Grzegorczyk, Zaangażowanie jako determinanta siły relacji w środowisku wirtualnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 325 - 332
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Grzegorczyk", title = "Zaangażowanie jako determinanta siły relacji w środowisku wirtualnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "325 - 332" }
-
Transformacja informacji o klientach w wiedzę rynkową : zastosowanie pomiarów w obszarze zarządzania relacjami z klientami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 68 / s. 616 - 6222011CZYSTY TEKST
Małgorzata Grzegorczyk, Transformacja informacji o klientach w wiedzę rynkową : zastosowanie pomiarów w obszarze zarządzania relacjami z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 68, s. 616 - 622
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Grzegorczyk", title = "Transformacja informacji o klientach w wiedzę rynkową : zastosowanie pomiarów w obszarze zarządzania relacjami z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 68", pages = "616 - 622" }