Grzegorz Mazurek
5 artykuły w 5 czasopismach
-
Network Value Creation through Marketing Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 4 / s. 70 - 772014CZYSTY TEKST
Grzegorz Mazurek, Network Value Creation through Marketing, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 4, s. 70 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Mazurek", title = "Network Value Creation through Marketing", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 4", pages = "70 - 77" }
-
Wolne i otwarte oprogramowanie jako alternatywa w zastosowaniach kluczowych dla bezpieczeństwa Opublikowano w: Obronność - Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej 2014 / Numer 3(11) / s. 87 - 972014CZYSTY TEKST
Grzegorz Mazurek, Wolne i otwarte oprogramowanie jako alternatywa w zastosowaniach kluczowych dla bezpieczeństwa, Obronność - Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej, 2014 / Numer 3(11), s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Mazurek", title = "Wolne i otwarte oprogramowanie jako alternatywa w zastosowaniach kluczowych dla bezpieczeństwa", journal = "Obronność - Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej", issue = "2014 / Numer 3(11)", pages = "87 - 97" }
-
Social Media in the Marketing of Higher Education Institutions in Poland : Preliminary Empirical Studies Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2019 / Tom 7 / Numer 1 / s. 117 - 1332019CZYSTY TEKST
Anna Górska, Paweł Korzyński, Grzegorz Mazurek, Social Media in the Marketing of Higher Education Institutions in Poland : Preliminary Empirical Studies , Entrepreneurial Business and Economics Review, 2019 / Tom 7 / Numer 1, s. 117 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Górska, Paweł Korzyński, Grzegorz Mazurek", title = "Social Media in the Marketing of Higher Education Institutions in Poland : Preliminary Empirical Studies ", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2019 / Tom 7 / Numer 1", pages = "117 - 133" }
-
Customer engagement in on-line services and companies' marketing responses towards the concept Opublikowano w: Service Management 2011 / Tom 7 / s. 177 - 1862011CZYSTY TEKST
Małgorzata Grzegorczyk, Grzegorz Mazurek, Customer engagement in on-line services and companies' marketing responses towards the concept, Service Management, 2011 / Tom 7, s. 177 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Grzegorczyk, Grzegorz Mazurek", title = "Customer engagement in on-line services and companies' marketing responses towards the concept", journal = "Service Management", issue = "2011 / Tom 7", pages = "177 - 186" }
-
Informacja w wirtualnym środowisku a rozwój społeczeństwa informacyjnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 67 / s. 186 - 1942011CZYSTY TEKST
Grzegorz Mazurek, Informacja w wirtualnym środowisku a rozwój społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 67, s. 186 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Mazurek", title = "Informacja w wirtualnym środowisku a rozwój społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 67", pages = "186 - 194" }