Barbara Skoczyńska-Prokopowicz
2 artykuły w 1 czasopismach
-
A review of research on the teacher's competencies in the classroom interaction discourse Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2023 / Tom 12-13 / s. 222 - 2332023CZYSTY TEKST
Carmen Doñate Banegas, Sławomir Schultis, Barbara Skoczyńska-Prokopowicz, Rebeca Soler Costa, A review of research on the teacher's competencies in the classroom interaction discourse, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2023 / Tom 12-13, s. 222 - 233
BIBTEX@Article{ authors = "Carmen Doñate Banegas, Sławomir Schultis, Barbara Skoczyńska-Prokopowicz, Rebeca Soler Costa", title = "A review of research on the teacher's competencies in the classroom interaction discourse", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2023 / Tom 12-13", pages = "222 - 233" }
-
Szkoła wyższa jako instytucja wyrównująca szanse funkcjonowania społecznego osób niepełnosprawnych Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2017 / Tom 5 / s. 346 - 3572017CZYSTY TEKST
Barbara Skoczyńska-Prokopowicz, Szkoła wyższa jako instytucja wyrównująca szanse funkcjonowania społecznego osób niepełnosprawnych, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2017 / Tom 5, s. 346 - 357
BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Skoczyńska-Prokopowicz", title = "Szkoła wyższa jako instytucja wyrównująca szanse funkcjonowania społecznego osób niepełnosprawnych", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2017 / Tom 5", pages = "346 - 357" }