Jan Kreft
9 artykuły w 4 czasopismach
-
Jakość dostępu i umiejętności użytkowników : nierozpoznane elementy wykluczenia cyfrowego w społeczeństwie informacyjnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 1 / s. 97 - 1092009CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Jakość dostępu i umiejętności użytkowników : nierozpoznane elementy wykluczenia cyfrowego w społeczeństwie informacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 1, s. 97 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Jakość dostępu i umiejętności użytkowników : nierozpoznane elementy wykluczenia cyfrowego w społeczeństwie informacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 1", pages = "97 - 109" }
-
Za kulisami mitu wolności Opublikowano w: Media, Kultura, Społeczeństwo 2016-2017 / Numer 11-12 / s. 143 - 1442016CZYSTY TEKST
Barbara Cyrek, Jan Kreft, Za kulisami mitu wolności, Media, Kultura, Społeczeństwo, 2016-2017 / Numer 11-12, s. 143 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Cyrek, Jan Kreft", title = "Za kulisami mitu wolności", journal = "Media, Kultura, Społeczeństwo", issue = "2016-2017 / Numer 11-12", pages = "143 - 144" }
-
Zarządzanie współtworzeniem wartości w mediach : od łańcucha do konstelacji Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2013 / Tom 11 / Numer 4 / s. 160 - 1702013CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Zarządzanie współtworzeniem wartości w mediach : od łańcucha do konstelacji, Problemy Zarządzania, 2013 / Tom 11 / Numer 4, s. 160 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Zarządzanie współtworzeniem wartości w mediach : od łańcucha do konstelacji", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2013 / Tom 11 / Numer 4", pages = "160 - 170" }
-
Critical comments on CSR of media organisations – between marketing and mission Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 327 - 3372015CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Critical comments on CSR of media organisations – between marketing and mission, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 327 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Critical comments on CSR of media organisations – between marketing and mission", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "327 - 337" }
-
Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 423 - 4312010CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 423 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "423 - 431" }
-
Schyłek starych i ekspansja nowych mediów jako element ewolucji społeczeństwa informacyjnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 67 / s. 457 - 4642011CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Schyłek starych i ekspansja nowych mediów jako element ewolucji społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 67, s. 457 - 464
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Schyłek starych i ekspansja nowych mediów jako element ewolucji społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 67", pages = "457 - 464" }
-
Odbudowa zaufania : kluczowe wyzwanie marketingu w kryzysie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 458 - 4652009CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Odbudowa zaufania : kluczowe wyzwanie marketingu w kryzysie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 458 - 465
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Odbudowa zaufania : kluczowe wyzwanie marketingu w kryzysie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "458 - 465" }
-
Substytucja starych mediów barierą rozwoju internetowych firm medialnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 673 - 6802010CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Substytucja starych mediów barierą rozwoju internetowych firm medialnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 673 - 680
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Substytucja starych mediów barierą rozwoju internetowych firm medialnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "673 - 680" }
-
Społeczeństwo informacyjne : podejście krytyczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 754 - 7622012CZYSTY TEKST
Jan Kreft, Społeczeństwo informacyjne : podejście krytyczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 754 - 762
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kreft", title = "Społeczeństwo informacyjne : podejście krytyczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "754 - 762" }