Sebastian Dudziak
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Ekonomia behawioralna : interdyscyplinarne podejście do zachowań ekonomicznych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2013 / Tom 32 / Numer 2 / s. 23 - 362013CZYSTY TEKST
Sebastian Dudziak, Ekonomia behawioralna : interdyscyplinarne podejście do zachowań ekonomicznych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2013 / Tom 32 / Numer 2, s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Dudziak", title = "Ekonomia behawioralna : interdyscyplinarne podejście do zachowań ekonomicznych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2013 / Tom 32 / Numer 2", pages = "23 - 36" }
-
Problem sezonowości popytu w turystyce na przykładzie wykorzystania bazy noclegowej w hotelach nadmorskich Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 79 - 882016CZYSTY TEKST
Jacek Borzyszkowski, Sebastian Dudziak, Problem sezonowości popytu w turystyce na przykładzie wykorzystania bazy noclegowej w hotelach nadmorskich, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Borzyszkowski, Sebastian Dudziak", title = "Problem sezonowości popytu w turystyce na przykładzie wykorzystania bazy noclegowej w hotelach nadmorskich", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "79 - 88" }
-
Analiza oferty specjalnych pakietów pobytowych i ich wykorzystania w obiekcie hotelarskim na przykładzie Royal Park Hotel & SPA w Mielnie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 96 / s. 193 - 2042012CZYSTY TEKST
Jacek Borzyszkowski, Sebastian Dudziak, Analiza oferty specjalnych pakietów pobytowych i ich wykorzystania w obiekcie hotelarskim na przykładzie Royal Park Hotel & SPA w Mielnie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 96, s. 193 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Borzyszkowski, Sebastian Dudziak", title = "Analiza oferty specjalnych pakietów pobytowych i ich wykorzystania w obiekcie hotelarskim na przykładzie Royal Park Hotel & SPA w Mielnie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 96", pages = "193 - 204" }
-
Facebook – innowacyjny sposób komunikacji na rynku turystycznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 325 - 3382013CZYSTY TEKST
Sebastian Dudziak, Facebook – innowacyjny sposób komunikacji na rynku turystycznym , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 325 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Dudziak", title = "Facebook – innowacyjny sposób komunikacji na rynku turystycznym ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "325 - 338" }