Agata Marciniak
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Wprowadznie do erystyki dla pedagogów : "Logos" - poprawność formalna argumentu Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32) / s. 59 - 852020CZYSTY TEKST
Agata Marciniak, Wprowadznie do erystyki dla pedagogów : "Logos" - poprawność formalna argumentu , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 3 (32), s. 59 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Marciniak", title = "Wprowadznie do erystyki dla pedagogów : "Logos" - poprawność formalna argumentu ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 3 (32)", pages = "59 - 85" }
-
Teoria implikacji konwersacyjnej w koncepcji Herberta Paula Grice’a Opublikowano w: Pedagogika Filozoficzna on-line 2013-14 / Tom 1 / s. 85 - 982013CZYSTY TEKST
Agata Marciniak, Teoria implikacji konwersacyjnej w koncepcji Herberta Paula Grice’a, Pedagogika Filozoficzna on-line, 2013-14 / Tom 1 , s. 85 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Marciniak", title = "Teoria implikacji konwersacyjnej w koncepcji Herberta Paula Grice’a", journal = "Pedagogika Filozoficzna on-line", issue = "2013-14 / Tom 1 ", pages = "85 - 98" }
-
Rozwój ducha ludzkiego w ujęciu Sørena Kierkegaarda Opublikowano w: Pedagogika Filozoficzna on-line 2011-12 / Tom 1 / s. 108 - 1292011CZYSTY TEKST
Agata Marciniak, Rozwój ducha ludzkiego w ujęciu Sørena Kierkegaarda, Pedagogika Filozoficzna on-line, 2011-12 / Tom 1 , s. 108 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Marciniak", title = "Rozwój ducha ludzkiego w ujęciu Sørena Kierkegaarda", journal = "Pedagogika Filozoficzna on-line", issue = "2011-12 / Tom 1 ", pages = "108 - 129" }
-
Wprowadzenie do erystyki dla pedagogów - «logos» : poprawność materialna argumentu Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33) / s. 151 - 1722020CZYSTY TEKST
Agata Marciniak, Wprowadzenie do erystyki dla pedagogów - «logos» : poprawność materialna argumentu , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 151 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Marciniak", title = "Wprowadzenie do erystyki dla pedagogów - «logos» : poprawność materialna argumentu ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "151 - 172" }
-
Epifaniczne "Doświadczenie Trzeciej Fali" - Ron Jones i uczniowie Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30) / s. 185 - 2112020CZYSTY TEKST
Agata Marciniak, Epifaniczne "Doświadczenie Trzeciej Fali" - Ron Jones i uczniowie , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 1 (30), s. 185 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Marciniak", title = "Epifaniczne "Doświadczenie Trzeciej Fali" - Ron Jones i uczniowie ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 1 (30)", pages = "185 - 211" }