Marzanna Pogorzelska
4 artykuły w 4 czasopismach
-
Creating an image of people with disabilities in formal education : analysis of the textbooks used in the chosen European countries Opublikowano w: Studies in Global Ethics and Global Education 2016 / Tom 5 / s. 28 - 382016CZYSTY TEKST
Marzanna Pogorzelska, Creating an image of people with disabilities in formal education : analysis of the textbooks used in the chosen European countries, Studies in Global Ethics and Global Education, 2016 / Tom 5, s. 28 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Pogorzelska", title = "Creating an image of people with disabilities in formal education : analysis of the textbooks used in the chosen European countries", journal = "Studies in Global Ethics and Global Education", issue = "2016 / Tom 5", pages = "28 - 38" }
-
Problem dystansu władzy w szwedzkich materiałach dydaktycznych jako przykład dobrych praktyk Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura 2016 / Tom 8 / Numer 1 / s. 31 - 422016CZYSTY TEKST
Marzanna Pogorzelska, Problem dystansu władzy w szwedzkich materiałach dydaktycznych jako przykład dobrych praktyk, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 2016 / Tom 8 / Numer 1, s. 31 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Pogorzelska", title = "Problem dystansu władzy w szwedzkich materiałach dydaktycznych jako przykład dobrych praktyk", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura", issue = "2016 / Tom 8 / Numer 1", pages = "31 - 42" }
-
Gender issues in Polish education compared with European experiences Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2013 / Numer 5 / s. 92 - 1072013CZYSTY TEKST
Marzanna Pogorzelska, Gender issues in Polish education compared with European experiences, Kultura i Edukacja, 2013 / Numer 5, s. 92 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Pogorzelska", title = "Gender issues in Polish education compared with European experiences", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2013 / Numer 5", pages = "92 - 107" }
-
Recenzja monografii "Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach - narracje gejów i lesbijek" Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiego Opublikowano w: Ars Educandi 2020 / Tom 17 / s. 155 - 1602020CZYSTY TEKST
Michalina Ignaciuk, Marzanna Pogorzelska, Paweł Rudnicki, Recenzja monografii "Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach - narracje gejów i lesbijek" Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiego, Ars Educandi, 2020 / Tom 17, s. 155 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Michalina Ignaciuk, Marzanna Pogorzelska, Paweł Rudnicki", title = "Recenzja monografii "Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach - narracje gejów i lesbijek" Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiego", journal = "Ars Educandi", issue = "2020 / Tom 17", pages = "155 - 160" }