Edyta Spodarczyk
4 artykuły w 4 czasopismach
-
The Influence of Internal Marketing and Employees’ Entrepreneurship on Knowledge Management Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2008 / Tom 3 / Numer 2 / s. 310 - 3172008CZYSTY TEKST
Edyta Spodarczyk, Katarzyna Szelągowska-Rudzka, The Influence of Internal Marketing and Employees’ Entrepreneurship on Knowledge Management, Olsztyn Economic Journal, 2008 / Tom 3 / Numer 2, s. 310 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Spodarczyk, Katarzyna Szelągowska-Rudzka", title = "The Influence of Internal Marketing and Employees’ Entrepreneurship on Knowledge Management", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2008 / Tom 3 / Numer 2", pages = "310 - 317" }
-
Role interesariuszy w koncepcji społecznej odpowiedzialności w środowisku lokalnym : koncepcja Złotego Trójkąta Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1) / s. 345 - 3592015CZYSTY TEKST
Edyta Spodarczyk, Role interesariuszy w koncepcji społecznej odpowiedzialności w środowisku lokalnym : koncepcja Złotego Trójkąta, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1), s. 345 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Spodarczyk", title = "Role interesariuszy w koncepcji społecznej odpowiedzialności w środowisku lokalnym : koncepcja Złotego Trójkąta", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (1)", pages = "345 - 359" }
-
Innowacyjny model biznesu - sukces oparty na społecznie odpowiedzialnej współpracy bizensu, uczelni i władz Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 3 / s. 359 - 3702015CZYSTY TEKST
Edyta Spodarczyk, Innowacyjny model biznesu - sukces oparty na społecznie odpowiedzialnej współpracy bizensu, uczelni i władz, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 3, s. 359 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Spodarczyk", title = "Innowacyjny model biznesu - sukces oparty na społecznie odpowiedzialnej współpracy bizensu, uczelni i władz", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 3", pages = "359 - 370" }
-
Warunki adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w gminach na przykładzie wybranych gmin województwa pomorskiego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 531 - 5402013CZYSTY TEKST
Edyta Spodarczyk, Warunki adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w gminach na przykładzie wybranych gmin województwa pomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 531 - 540
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Spodarczyk", title = "Warunki adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w gminach na przykładzie wybranych gmin województwa pomorskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "531 - 540" }