Dagmara Skurpel
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 459 - 4712015CZYSTY TEKST
Krystyna Iwańska-Knop, Dagmara Skurpel, Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 459 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwańska-Knop, Dagmara Skurpel", title = "Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "459 - 471" }
-
Adventages and Disadventages of Internet Marketing Research Opublikowano w: World Scientific News 2016 / Tom 57 / s. 712 - 7212016CZYSTY TEKST
Dagmara Skurpel, Adventages and Disadventages of Internet Marketing Research , World Scientific News, 2016 / Tom 57, s. 712 - 721
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Skurpel", title = "Adventages and Disadventages of Internet Marketing Research ", journal = "World Scientific News", issue = "2016 / Tom 57", pages = "712 - 721" }