Krystyna Iwańska-Knop
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Wybrane aspekty marketingu wewnętrznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 29 / s. 9 - 222013CZYSTY TEKST
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop, Wybrane aspekty marketingu wewnętrznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop", title = "Wybrane aspekty marketingu wewnętrznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "9 - 22" }
-
Relacje wewnętrzne w kreowaniu lojalności pracowników Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 289 - 2992012CZYSTY TEKST
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop, Relacje wewnętrzne w kreowaniu lojalności pracowników, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 289 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop", title = "Relacje wewnętrzne w kreowaniu lojalności pracowników", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "289 - 299" }
-
Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 459 - 4712015CZYSTY TEKST
Krystyna Iwańska-Knop, Dagmara Skurpel, Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 459 - 471
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Iwańska-Knop, Dagmara Skurpel", title = "Handel hybrydowy w umacnianiu pozycji rynkowej supermarketów w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "459 - 471" }