Anita Proszowska
6 artykuły w 5 czasopismach
-
Potrzeby informacyjne zwiedzających imprezy targowe - badania uczestników Targów Kompozyt-Expo 2018 i Fastener Poland Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 1(31) / s. 21 - 392019CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Potrzeby informacyjne zwiedzających imprezy targowe - badania uczestników Targów Kompozyt-Expo 2018 i Fastener Poland , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 21 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Potrzeby informacyjne zwiedzających imprezy targowe - badania uczestników Targów Kompozyt-Expo 2018 i Fastener Poland ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "21 - 39" }
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element polityki firmy Opublikowano w: Managerial Economics 2007 / Tom 1 / s. 31 - 412007CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element polityki firmy, Managerial Economics, 2007 / Tom 1, s. 31 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element polityki firmy", journal = "Managerial Economics", issue = "2007 / Tom 1", pages = "31 - 41" }
-
Polish Internet users' opinion about the modern web advertising : survey results Opublikowano w: Service Management 2013 / Tom 10 / s. 65 - 752013CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Aleksandra Stybel, Polish Internet users' opinion about the modern web advertising : survey results, Service Management, 2013 / Tom 10, s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska, Aleksandra Stybel", title = "Polish Internet users' opinion about the modern web advertising : survey results", journal = "Service Management", issue = "2013 / Tom 10", pages = "65 - 75" }
-
Badania rynku jako narzędzie doskonalenia oferty firmy szkoleniowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 143 - 1522013CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Badania rynku jako narzędzie doskonalenia oferty firmy szkoleniowej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Badania rynku jako narzędzie doskonalenia oferty firmy szkoleniowej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "143 - 152" }
-
Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 313 - 3262015CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 313 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "313 - 326" }
-
Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 363 - 3752015CZYSTY TEKST
Anita Proszowska, Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 363 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Proszowska", title = "Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "363 - 375" }