Anna Iwanicka
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 39 - 512015CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Iwanicka, Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 39 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Iwanicka", title = "Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "39 - 51" }
-
Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 447 - 4582015CZYSTY TEKST
Anna Iwanicka, Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 447 - 458
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Iwanicka", title = "Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "447 - 458" }