Anetta Pukas
10 artykuły w 4 czasopismach
-
Efektywność relacji w klientem : kryteria oceny i możliwości wykorzystania w zarządzaniu przedsiębiorstwem Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2006 / Tom 7 / Numer 1B / s. 77 - 842006CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Efektywność relacji w klientem : kryteria oceny i możliwości wykorzystania w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2006 / Tom 7 / Numer 1B, s. 77 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Efektywność relacji w klientem : kryteria oceny i możliwości wykorzystania w zarządzaniu przedsiębiorstwem", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2006 / Tom 7 / Numer 1B", pages = "77 - 84" }
-
Personalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczenia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 83 - 942012CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Personalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Personalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczenia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "83 - 94" }
-
Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 115 - 1272015CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 115 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "115 - 127" }
-
Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja? Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 233 - 2422017CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 233 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "233 - 242" }
-
Wykorzystanie marketingu społecznie odpowiedzialnego w sferze usług Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 235 - 2462013CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Wykorzystanie marketingu społecznie odpowiedzialnego w sferze usług, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 235 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Wykorzystanie marketingu społecznie odpowiedzialnego w sferze usług", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "235 - 246" }
-
Efektywność programó lojalnościowych - prawdy i mity Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 10 / s. 275 - 2862010CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Efektywność programó lojalnościowych - prawdy i mity, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 10, s. 275 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Efektywność programó lojalnościowych - prawdy i mity", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 10", pages = "275 - 286" }
-
Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela/klienta w administracji publicznej – możliwości i ograniczenia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 289 - 2992015CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela/klienta w administracji publicznej – możliwości i ograniczenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 289 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela/klienta w administracji publicznej – możliwości i ograniczenia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "289 - 299" }
-
Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 371 - 3792016CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 371 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "371 - 379" }
-
Podstawy informacyjne decyzji w zakresie budowania relacji z klientami : możliwości i ograniczenia Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 502 - 5082009CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Podstawy informacyjne decyzji w zakresie budowania relacji z klientami : możliwości i ograniczenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 502 - 508
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Podstawy informacyjne decyzji w zakresie budowania relacji z klientami : możliwości i ograniczenia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "502 - 508" }
-
"Call center" jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 557 - 5682011CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, "Call center" jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 557 - 568
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = ""Call center" jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "557 - 568" }