Alicja Krzepicka
7 artykuły w 4 czasopismach
-
Assessment of Initiatives in the Field of Ecological Corporate Social Responsibility in the Opinion of Young Generation Consumers = Ocena inicjatyw z zakresu ekologicznej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w opinii konsumentów młodego pokolenia Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 32019CZYSTY TEKST
Alicja Krzepicka, Assessment of Initiatives in the Field of Ecological Corporate Social Responsibility in the Opinion of Young Generation Consumers = Ocena inicjatyw z zakresu ekologicznej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w opinii konsumentów młodego pokolenia , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 3, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Krzepicka", title = "Assessment of Initiatives in the Field of Ecological Corporate Social Responsibility in the Opinion of Young Generation Consumers = Ocena inicjatyw z zakresu ekologicznej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w opinii konsumentów młodego pokolenia ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 3", pages = "" }
-
Knowledge and innovations in creating company value Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 1 / s. 9 - 232012CZYSTY TEKST
Barbara Dobiegała-Korona, Alicja Krzepicka, Knowledge and innovations in creating company value, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 1, s. 9 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Dobiegała-Korona, Alicja Krzepicka", title = "Knowledge and innovations in creating company value", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 1", pages = "9 - 23" }
-
Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 74 - 892012CZYSTY TEKST
Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata, Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 74 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata", title = "Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "74 - 89" }
-
Assessment of Initiatives in the Field of Ecological Corporate Social Responsibility in the Opinion of Young Generation Consumers = Ocena inicjatyw z zakresu ekologicznej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w opinii konsumentów młodego pokolenia Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2019 / Tom 20 / Numer 3 / s. 119 - 1312019CZYSTY TEKST
Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata, Assessment of Initiatives in the Field of Ecological Corporate Social Responsibility in the Opinion of Young Generation Consumers = Ocena inicjatyw z zakresu ekologicznej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w opinii konsumentów młodego pokolenia , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 3, s. 119 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata", title = "Assessment of Initiatives in the Field of Ecological Corporate Social Responsibility in the Opinion of Young Generation Consumers = Ocena inicjatyw z zakresu ekologicznej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w opinii konsumentów młodego pokolenia ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 3", pages = "119 - 131" }
-
Wszechkanałowa strategia marketingowa – omnichannel Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 147 - 1552016CZYSTY TEKST
Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata, Wszechkanałowa strategia marketingowa – omnichannel, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 147 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata", title = "Wszechkanałowa strategia marketingowa – omnichannel", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "147 - 155" }
-
Innowacyjna przedsiębiorczość jako siła napędowa rozwoju gospodarki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 98 / s. 269 - 2802012CZYSTY TEKST
Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata, Innowacyjna przedsiębiorczość jako siła napędowa rozwoju gospodarki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 98, s. 269 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata", title = "Innowacyjna przedsiębiorczość jako siła napędowa rozwoju gospodarki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 98", pages = "269 - 280" }
-
Społeczna odpowiedzialność w marketingu - wybrane aspekty Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 423 - 4362012CZYSTY TEKST
Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata, Społeczna odpowiedzialność w marketingu - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 423 - 436
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata", title = "Społeczna odpowiedzialność w marketingu - wybrane aspekty", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "423 - 436" }