Roman Leppert
10 artykuły w 3 czasopismach
-
Pomiędzy dzieciństwem a dorosłością : młodzież jako obiekt badań naukowych w Polsce w ostatniej dekadzie XX wieku Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2000 / Numer Numer specjalny / s. 89 - 1012000CZYSTY TEKST
Roman Leppert, Pomiędzy dzieciństwem a dorosłością : młodzież jako obiekt badań naukowych w Polsce w ostatniej dekadzie XX wieku , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 89 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = "Pomiędzy dzieciństwem a dorosłością : młodzież jako obiekt badań naukowych w Polsce w ostatniej dekadzie XX wieku ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "89 - 101" }
-
"Ewolucja "ogólności" w dyskursach pedagogicznych", red. Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert, Bydgoszcz 2005 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2008 / Numer 1 (41) / s. 127 - 1332008CZYSTY TEKST
Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert, Dariusz Stępkowski, "Ewolucja "ogólności" w dyskursach pedagogicznych", red. Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert, Bydgoszcz 2005 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 1 (41), s. 127 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert, Dariusz Stępkowski", title = ""Ewolucja "ogólności" w dyskursach pedagogicznych", red. Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert, Bydgoszcz 2005 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 1 (41)", pages = "127 - 133" }
-
"O zmianach w edukacji", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer 4 (16) / s. 143 - 1512001CZYSTY TEKST
Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert, "O zmianach w edukacji", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 143 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert", title = ""O zmianach w edukacji", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "143 - 151" }
-
"Codzienność jako miejsce i źródło uczenia się". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, DSWE TWP, Lądek-Zdrój, 29-31 maja 2003 r. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 2 (22) / s. 167 - 1762003CZYSTY TEKST
Roman Leppert, "Codzienność jako miejsce i źródło uczenia się". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, DSWE TWP, Lądek-Zdrój, 29-31 maja 2003 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 167 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = ""Codzienność jako miejsce i źródło uczenia się". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, DSWE TWP, Lądek-Zdrój, 29-31 maja 2003 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "167 - 176" }
-
"Po życie sięgać nowe" – pozjazdowe refleksje Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2011 / Numer 1 / s. 169 - 1752011CZYSTY TEKST
Roman Leppert, "Po życie sięgać nowe" – pozjazdowe refleksje, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 1, s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = ""Po życie sięgać nowe" – pozjazdowe refleksje", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 1", pages = "169 - 175" }
-
"O zmianach w edukacji. Konteksty, zagrożenia i możliwości", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 2 (22) / s. 211 - 2192003CZYSTY TEKST
Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert, "O zmianach w edukacji. Konteksty, zagrożenia i możliwości", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 211 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert", title = ""O zmianach w edukacji. Konteksty, zagrożenia i możliwości", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "211 - 219" }
-
Edukacja - inkluzja - różnice : kwestie ważne dla "pedagogicznej pamięci" Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2014 / Numer 2 / s. 215 - 2222014CZYSTY TEKST
Roman Leppert, Edukacja - inkluzja - różnice : kwestie ważne dla "pedagogicznej pamięci", Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 215 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = "Edukacja - inkluzja - różnice : kwestie ważne dla "pedagogicznej pamięci"", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "215 - 222" }
-
Potoczne pojmowanie praktyczności pedagogiki Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer Numer specjalny / s. 241 - 2502001CZYSTY TEKST
Roman Leppert, Potoczne pojmowanie praktyczności pedagogiki , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 241 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = "Potoczne pojmowanie praktyczności pedagogiki ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "241 - 250" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukowicz, Roman Leppert, Fragmenty recenzji , Kultura i Wychowanie, 2011 / Tom 1, s. 271
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz, Roman Leppert", title = "Fragmenty recenzji ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2011 / Tom 1", pages = "271" }
-
Trzy szkolne światy - trzy rodzaje tożsamości Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer Numer specjalny / s. 327 - 3412003CZYSTY TEKST
Roman Leppert, Trzy szkolne światy - trzy rodzaje tożsamości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer Numer specjalny, s. 327 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = "Trzy szkolne światy - trzy rodzaje tożsamości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer Numer specjalny", pages = "327 - 341" }