Irena Pulak
16 artykuły w 6 czasopismach
-
Czy multimedia mogą pomóc w kształceniu przyszłych nauczycieli? Opublikowano w: Biuletyn EBIB 1999 / Numer 4 (4) / s. 11999CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Czy multimedia mogą pomóc w kształceniu przyszłych nauczycieli?, Biuletyn EBIB, 1999 / Numer 4 (4), s. 1
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak", title = "Czy multimedia mogą pomóc w kształceniu przyszłych nauczycieli?", journal = "Biuletyn EBIB", issue = "1999 / Numer 4 (4)", pages = "1" }
-
Biblioteka w wirtualnej przestrzeni szkoły Opublikowano w: Biblioteka i Edukacja 2014 / Numer 5 / s. 1 - 112014CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Biblioteka w wirtualnej przestrzeni szkoły, Biblioteka i Edukacja, 2014 / Numer 5, s. 1 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak", title = "Biblioteka w wirtualnej przestrzeni szkoły", journal = "Biblioteka i Edukacja", issue = "2014 / Numer 5", pages = "1 - 11" }
-
O nowy kształt edukacji akademickiej w kontekście kultury cyfrowej Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura 2016 / Tom 8 / Numer 2 / s. 4 - 132016CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska, O nowy kształt edukacji akademickiej w kontekście kultury cyfrowej, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 2016 / Tom 8 / Numer 2, s. 4 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak, Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska", title = "O nowy kształt edukacji akademickiej w kontekście kultury cyfrowej", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura", issue = "2016 / Tom 8 / Numer 2", pages = "4 - 13" }
-
Teoretyczne uzasadnienie metodologii badań porównawczych w kontekście współczesnej legitymizacji poglądów znanych komparatystów Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 3 / s. 11 - 242014CZYSTY TEKST
Aneta Kamińska, Irena Pulak, Teoretyczne uzasadnienie metodologii badań porównawczych w kontekście współczesnej legitymizacji poglądów znanych komparatystów, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kamińska, Irena Pulak", title = "Teoretyczne uzasadnienie metodologii badań porównawczych w kontekście współczesnej legitymizacji poglądów znanych komparatystów", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "11 - 24" }
-
Nowe trendy w edukacji szkolnej w kontekście rozwoju technologii i mediów cyfrowych = New Trends in School Education in the Context of Digital Technology and Media Development Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 2 / s. 57 - 682015CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Nowe trendy w edukacji szkolnej w kontekście rozwoju technologii i mediów cyfrowych = New Trends in School Education in the Context of Digital Technology and Media Development, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 2, s. 57 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak", title = "Nowe trendy w edukacji szkolnej w kontekście rozwoju technologii i mediów cyfrowych = New Trends in School Education in the Context of Digital Technology and Media Development", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 2", pages = "57 - 68" }
-
Wprowadzanie dziecka w świat współczesnych mediów jako element socjalizacji Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 4 / s. 67 - 802016CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska, Wprowadzanie dziecka w świat współczesnych mediów jako element socjalizacji, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 67 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak, Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska", title = "Wprowadzanie dziecka w świat współczesnych mediów jako element socjalizacji", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "67 - 80" }
-
Znaczenie nowych mediów cyfrowych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w kontekście potrzeb modernizacji procesu dydaktycznego Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 1 (9) / s. 77 - 882017CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Joanna Staniek, Znaczenie nowych mediów cyfrowych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w kontekście potrzeb modernizacji procesu dydaktycznego , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 1 (9), s. 77 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak, Joanna Staniek", title = "Znaczenie nowych mediów cyfrowych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w kontekście potrzeb modernizacji procesu dydaktycznego ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 1 (9)", pages = "77 - 88" }
-
Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym 2017 / Tom 20 / Numer 3 / s. 85 - 992017CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk, Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym, None, 2017 / Tom 20 / Numer 3, s. 85 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk", title = "Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym", journal = "None", issue = "2017 / Tom 20 / Numer 3", pages = "85 - 99" }
-
Projektowanie spersonalizowanego środowiska kształcenia jako element information literacy Opublikowano w: Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy 2012 / Numer 2 / s. 87 - 992012CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Projektowanie spersonalizowanego środowiska kształcenia jako element information literacy , Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy, 2012 / Numer 2, s. 87 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak", title = "Projektowanie spersonalizowanego środowiska kształcenia jako element information literacy ", journal = "Bibliotheca Nostra : śląski kwartalnik naukowy", issue = "2012 / Numer 2", pages = "87 - 99" }
-
TECERN – Teacher Education Central European Research Network : sprawozdanie z konferencji 14 czerwca 2013 Debrecen Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 2 / s. 93 - 952013CZYSTY TEKST
Irena Pulak, TECERN – Teacher Education Central European Research Network : sprawozdanie z konferencji 14 czerwca 2013 Debrecen, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 93 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak", title = "TECERN – Teacher Education Central European Research Network : sprawozdanie z konferencji 14 czerwca 2013 Debrecen", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "93 - 95" }
-
XVIII Tatrzańskie Sympozjum Naukowe "Edukacja jutra" Zakopane, 25-27 czerwca 2012 Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 3 / s. 117 - 1202012CZYSTY TEKST
Irena Pulak, XVIII Tatrzańskie Sympozjum Naukowe "Edukacja jutra" Zakopane, 25-27 czerwca 2012 , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 3, s. 117 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak", title = "XVIII Tatrzańskie Sympozjum Naukowe "Edukacja jutra" Zakopane, 25-27 czerwca 2012 ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 3", pages = "117 - 120" }
-
Sprawozdanie z Seminarium naukowo-dydaktycznego dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na temat: „Edukacja zintegrowana w praktyce szkolnej – szanse i zagrożenia” Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 1 / s. 127 - 1312016CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Jolanta Staniek, Martyna Szczotka, Sprawozdanie z Seminarium naukowo-dydaktycznego dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na temat: „Edukacja zintegrowana w praktyce szkolnej – szanse i zagrożenia”, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 1, s. 127 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak, Jolanta Staniek, Martyna Szczotka", title = "Sprawozdanie z Seminarium naukowo-dydaktycznego dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na temat: „Edukacja zintegrowana w praktyce szkolnej – szanse i zagrożenia”", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 1", pages = "127 - 131" }
-
Building Partnerships in Parent – Teacher Relations on the Basis of Traditional and Modern Forms of Cooperation Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 2 / s. 131 - 1492016CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk, Building Partnerships in Parent – Teacher Relations on the Basis of Traditional and Modern Forms of Cooperation, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 131 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk", title = "Building Partnerships in Parent – Teacher Relations on the Basis of Traditional and Modern Forms of Cooperation", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "131 - 149" }
-
Sprawozdanie z konferencji „Współczesna psychologia mediów. Człowiek – Technologia – Media” Kraków, 14-15 listopada 2013 r. Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 1 / s. 145 - 1472014CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Sprawozdanie z konferencji „Współczesna psychologia mediów. Człowiek – Technologia – Media” Kraków, 14-15 listopada 2013 r., Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 1, s. 145 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak", title = "Sprawozdanie z konferencji „Współczesna psychologia mediów. Człowiek – Technologia – Media” Kraków, 14-15 listopada 2013 r.", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 1", pages = "145 - 147" }
-
Internet po stronie nauczyciela : recenzja książki: Aleksandra Pezda, "Koniec epoki kredy", AGORA S.A, 2011 Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 2 / s. 153 - 1552012CZYSTY TEKST
Aleksandra Pezda, Irena Pulak, Internet po stronie nauczyciela : recenzja książki: Aleksandra Pezda, "Koniec epoki kredy", AGORA S.A, 2011, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 2, s. 153 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Pezda, Irena Pulak", title = "Internet po stronie nauczyciela : recenzja książki: Aleksandra Pezda, "Koniec epoki kredy", AGORA S.A, 2011", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 2", pages = "153 - 155" }
-
Zabawki w cyfrowym świecie – implikacje edukacyjne Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 3 / s. 189 - 2012018CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Zabawki w cyfrowym świecie – implikacje edukacyjne, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 189 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak", title = "Zabawki w cyfrowym świecie – implikacje edukacyjne", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "189 - 201" }