Katarzyna Szewczuk
24 artykuły w 5 czasopismach
-
Polska Bibliografia Naukowa, Moduł Sprawozdawczy i system POL-index oczami dotychczasowego operatora systemu - nowości, wyzwania, podsumowanie Opublikowano w: Biuletyn EBIB 2016 / Numer 3 (165) / s. 1 - 212016CZYSTY TEKST
Piotr Brzeziński, Wioleta Kiliszek, Katarzyna Szewczuk, Polska Bibliografia Naukowa, Moduł Sprawozdawczy i system POL-index oczami dotychczasowego operatora systemu - nowości, wyzwania, podsumowanie , Biuletyn EBIB, 2016 / Numer 3 (165), s. 1 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Brzeziński, Wioleta Kiliszek, Katarzyna Szewczuk", title = "Polska Bibliografia Naukowa, Moduł Sprawozdawczy i system POL-index oczami dotychczasowego operatora systemu - nowości, wyzwania, podsumowanie ", journal = "Biuletyn EBIB", issue = "2016 / Numer 3 (165)", pages = "1 - 21" }
-
Wstęp Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 4 / s. 7 - 82014CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 4, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 4", pages = "7 - 8" }
-
Wstęp Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 2 / s. 7 - 82017CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "7 - 8" }
-
Introduction Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 2 / s. 9 - 102017CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "9 - 10" }
-
Gotowość szkolna dzieci 5- i 6-letnich w zakresie kompetencji matematycznych – analiza porównawcza Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 3 / s. 25 - 482014CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Gotowość szkolna dzieci 5- i 6-letnich w zakresie kompetencji matematycznych – analiza porównawcza, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 25 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Gotowość szkolna dzieci 5- i 6-letnich w zakresie kompetencji matematycznych – analiza porównawcza", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "25 - 48" }
-
Mali badacze – doświadczenia przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej = Small explorers – nature experiments in early primary school education Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 1 / s. 27 - 432013CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Mali badacze – doświadczenia przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej = Small explorers – nature experiments in early primary school education, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 27 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Mali badacze – doświadczenia przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej = Small explorers – nature experiments in early primary school education", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "27 - 43" }
-
"Nieporozumienia z dorastającymi dziećmi w rodzinie", Ewa Gurba, Kraków 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2014 / Numer 1(5) / s. 69 - 732014CZYSTY TEKST
Ewa Gurba, Katarzyna Szewczuk, Joanna Zubel, "Nieporozumienia z dorastającymi dziećmi w rodzinie", Ewa Gurba, Kraków 2013 : [recenzja], Multidisciplinary Journal of School Education, 2014 / Numer 1(5), s. 69 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gurba, Katarzyna Szewczuk, Joanna Zubel", title = ""Nieporozumienia z dorastającymi dziećmi w rodzinie", Ewa Gurba, Kraków 2013 : [recenzja]", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2014 / Numer 1(5)", pages = "69 - 73" }
-
"Nieporozumienia z dorastającymi dziećmi w rodzinie. Uwarunkowania i wspomaganie", Ewa Gurba, Kraków 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Preschool and Elementary School Education 2014 / Numer 1(5) / s. 69 - 732014CZYSTY TEKST
Ewa Gurba, Katarzyna Szewczuk, Joanna Zubel, "Nieporozumienia z dorastającymi dziećmi w rodzinie. Uwarunkowania i wspomaganie", Ewa Gurba, Kraków 2013 : [recenzja], Journal of Preschool and Elementary School Education, 2014 / Numer 1(5), s. 69 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gurba, Katarzyna Szewczuk, Joanna Zubel", title = ""Nieporozumienia z dorastającymi dziećmi w rodzinie. Uwarunkowania i wspomaganie", Ewa Gurba, Kraków 2013 : [recenzja]", journal = "Journal of Preschool and Elementary School Education", issue = "2014 / Numer 1(5)", pages = "69 - 73" }
-
Language Education of Children at the Early Schooling Age in the Aspect of Handbooks Used Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 4 / s. 71 - 892015CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Language Education of Children at the Early Schooling Age in the Aspect of Handbooks Used, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 4, s. 71 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Language Education of Children at the Early Schooling Age in the Aspect of Handbooks Used", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 4", pages = "71 - 89" }
-
Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym 2017 / Tom 20 / Numer 3 / s. 85 - 992017CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk, Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym, None, 2017 / Tom 20 / Numer 3, s. 85 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk", title = "Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym", journal = "None", issue = "2017 / Tom 20 / Numer 3", pages = "85 - 99" }
-
Twórczy nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 2 / s. 99 - 1022014CZYSTY TEKST
I. Adamek, J. Bałachowicz, Katarzyna Szewczuk, Twórczy nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 2, s. 99 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " I. Adamek, J. Bałachowicz, Katarzyna Szewczuk", title = "Twórczy nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 2", pages = "99 - 102" }
-
Przyjaźń w ocenie dzieci w wieku wczesnoszkolnym : raport z badań Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 4 / s. 99 - 1142016CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Przyjaźń w ocenie dzieci w wieku wczesnoszkolnym : raport z badań, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 99 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Przyjaźń w ocenie dzieci w wieku wczesnoszkolnym : raport z badań", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "99 - 114" }
-
Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczyciel klas I-III - raport z badań = Methods of Educational Support Used by Teachers of Classes I-III - Research Report Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2019 / Numer 2 / s. 105 - 1202019CZYSTY TEKST
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk, Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczyciel klas I-III - raport z badań = Methods of Educational Support Used by Teachers of Classes I-III - Research Report , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 105 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk", title = "Metody wspierania edukacyjnego stosowane przez nauczyciel klas I-III - raport z badań = Methods of Educational Support Used by Teachers of Classes I-III - Research Report ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "105 - 120" }
-
Innowacyjna działalność metodyczno-organizacyjna nauczycieli wychowania przedszkolnego Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [2] / s. 109 - 1232017CZYSTY TEKST
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk, Innowacyjna działalność metodyczno-organizacyjna nauczycieli wychowania przedszkolnego , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [2], s. 109 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk", title = "Innowacyjna działalność metodyczno-organizacyjna nauczycieli wychowania przedszkolnego ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [2]", pages = "109 - 123" }
-
"About Children with Mathematical Skills. A Book for Parents and Teachers", ed. E. Gruszczyk-Kolczyńska, Warsaw 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Preschool and Elementary School Education 2013 / Numer 2(4) / s. 125 - 1292013CZYSTY TEKST
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Katarzyna Szewczuk, "About Children with Mathematical Skills. A Book for Parents and Teachers", ed. E. Gruszczyk-Kolczyńska, Warsaw 2012 : [recenzja], Journal of Preschool and Elementary School Education, 2013 / Numer 2(4), s. 125 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Katarzyna Szewczuk", title = ""About Children with Mathematical Skills. A Book for Parents and Teachers", ed. E. Gruszczyk-Kolczyńska, Warsaw 2012 : [recenzja]", journal = "Journal of Preschool and Elementary School Education", issue = "2013 / Numer 2(4)", pages = "125 - 129" }
-
"About Children with Mathematical Skills : A Book for Parents and Teachers”, ed. E. Gruszczyk-Kolczyńska, Warszawa 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2013 / Numer 2(4) / s. 125 - 1292013CZYSTY TEKST
E. Gruszczyk-Kolczyńska, Katarzyna Szewczuk, "About Children with Mathematical Skills : A Book for Parents and Teachers”, ed. E. Gruszczyk-Kolczyńska, Warszawa 2012 : [recenzja], Multidisciplinary Journal of School Education, 2013 / Numer 2(4), s. 125 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " E. Gruszczyk-Kolczyńska, Katarzyna Szewczuk", title = ""About Children with Mathematical Skills : A Book for Parents and Teachers”, ed. E. Gruszczyk-Kolczyńska, Warszawa 2012 : [recenzja]", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2013 / Numer 2(4)", pages = "125 - 129" }
-
Cooperation of Home and School : Evaluation of Premises of Educational Reform in Poland Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2015 / Numer 2(8) / s. 127 - 1302015CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Cooperation of Home and School : Evaluation of Premises of Educational Reform in Poland, Multidisciplinary Journal of School Education, 2015 / Numer 2(8), s. 127 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Cooperation of Home and School : Evaluation of Premises of Educational Reform in Poland", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2015 / Numer 2(8)", pages = "127 - 130" }
-
Cooperation of Home and School: Evaluation of Premises of Educational Reform in Poland Opublikowano w: Journal of Preschool and Elementary School Education 2015 / Numer 2(8) / s. 127 - 1302015CZYSTY TEKST
M. Banasiak, Katarzyna Szewczuk, Cooperation of Home and School: Evaluation of Premises of Educational Reform in Poland, Journal of Preschool and Elementary School Education, 2015 / Numer 2(8), s. 127 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " M. Banasiak, Katarzyna Szewczuk", title = "Cooperation of Home and School: Evaluation of Premises of Educational Reform in Poland", journal = "Journal of Preschool and Elementary School Education", issue = "2015 / Numer 2(8)", pages = "127 - 130" }
-
"The Basics of Preschool Pedagogy with Methodology", J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2012 / Numer 1(1) / s. 131 - 1342012CZYSTY TEKST
J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Katarzyna Szewczuk, "The Basics of Preschool Pedagogy with Methodology", J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Kraków 2011 : [recenzja], Multidisciplinary Journal of School Education, 2012 / Numer 1(1), s. 131 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Katarzyna Szewczuk", title = ""The Basics of Preschool Pedagogy with Methodology", J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2012 / Numer 1(1)", pages = "131 - 134" }
-
Building Partnerships in Parent – Teacher Relations on the Basis of Traditional and Modern Forms of Cooperation Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 2 / s. 131 - 1492016CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk, Building Partnerships in Parent – Teacher Relations on the Basis of Traditional and Modern Forms of Cooperation, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 131 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk", title = "Building Partnerships in Parent – Teacher Relations on the Basis of Traditional and Modern Forms of Cooperation", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "131 - 149" }
-
Nauczanie matematyki w koncepcji Jerome’a Brunera : recenzja książki "Matematyka w działaniu. Edukacja wczesnoszkolna", M. Skura, M. Lisicki, WSiP, Warszawa 2016 Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 1 / s. 139 - 1422017CZYSTY TEKST
M. Lisicki, M. Skura, Katarzyna Szewczuk, Nauczanie matematyki w koncepcji Jerome’a Brunera : recenzja książki "Matematyka w działaniu. Edukacja wczesnoszkolna", M. Skura, M. Lisicki, WSiP, Warszawa 2016, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 1, s. 139 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " M. Lisicki, M. Skura, Katarzyna Szewczuk", title = "Nauczanie matematyki w koncepcji Jerome’a Brunera : recenzja książki "Matematyka w działaniu. Edukacja wczesnoszkolna", M. Skura, M. Lisicki, WSiP, Warszawa 2016", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 1", pages = "139 - 142" }
-
Gra planszowa narzędziem wspomagającym wszechstronny rozwój dziecka Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 4 / s. 141 - 1562018CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Gra planszowa narzędziem wspomagającym wszechstronny rozwój dziecka, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 141 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Gra planszowa narzędziem wspomagającym wszechstronny rozwój dziecka", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "141 - 156" }
-
Kompetencje plastyczne dzieci 4- i 5-letnich - raport z badań = Artistic Competences of 4 and 5-Years-Olds - Research Report Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 2 / s. 165 - 1822018CZYSTY TEKST
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk, Kompetencje plastyczne dzieci 4- i 5-letnich - raport z badań = Artistic Competences of 4 and 5-Years-Olds - Research Report , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 165 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk", title = "Kompetencje plastyczne dzieci 4- i 5-letnich - raport z badań = Artistic Competences of 4 and 5-Years-Olds - Research Report ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "165 - 182" }
-
Aktywizujące sposoby nauczania treści przyrodniczych dzieci w młodszym wieku szkolnym Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 3 / s. 171 - 1732015CZYSTY TEKST
J. Stasica, Katarzyna Szewczuk, Aktywizujące sposoby nauczania treści przyrodniczych dzieci w młodszym wieku szkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 171 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " J. Stasica, Katarzyna Szewczuk", title = "Aktywizujące sposoby nauczania treści przyrodniczych dzieci w młodszym wieku szkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "171 - 173" }