Elżbieta Nawrocka
28 artykuły w 11 czasopismach
-
The Innovation System of a Tourist Enterprise : a Model Approach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2015 / Numer 4 (32) / s. 7 - 182015CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka, The Innovation System of a Tourist Enterprise : a Model Approach, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 / Numer 4 (32), s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka", title = "The Innovation System of a Tourist Enterprise : a Model Approach", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2015 / Numer 4 (32)", pages = "7 - 18" }
-
Konkurencja i polityka konkurencji na rynku turystycznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 1 (25) / s. 9 - 252014CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Konkurencja i polityka konkurencji na rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 1 (25), s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka", title = "Konkurencja i polityka konkurencji na rynku turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 1 (25)", pages = "9 - 25" }
-
Regionalna polityka turystyczna na pograniczu polsko-niemiecko-czeskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2005 / Numer 4 / s. 17 - 272005CZYSTY TEKST
Piotr Gryszel, Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka, Regionalna polityka turystyczna na pograniczu polsko-niemiecko-czeskim, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 4, s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gryszel, Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka", title = "Regionalna polityka turystyczna na pograniczu polsko-niemiecko-czeskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 4", pages = "17 - 27" }
-
Podstawy i rozwój badań wizerunku obszaru recepcji turystycznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 3 (19) / s. 19 - 312012CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Podstawy i rozwój badań wizerunku obszaru recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 3 (19), s. 19 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Podstawy i rozwój badań wizerunku obszaru recepcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 3 (19)", pages = "19 - 31" }
-
Changes in tour-ism product offered by a spa resort Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 1 (17) / s. 23 - 352012CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Changes in tour-ism product offered by a spa resort, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 1 (17), s. 23 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka", title = "Changes in tour-ism product offered by a spa resort", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 1 (17)", pages = "23 - 35" }
-
Kierunki rozwoju gospodarki turystycznej w Polsce w świetle współczesnych teorii wzrostu gospodarczego i rozwoju Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2010 / Numer 16 / s. 25 - 382010CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Kierunki rozwoju gospodarki turystycznej w Polsce w świetle współczesnych teorii wzrostu gospodarczego i rozwoju, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2010 / Numer 16, s. 25 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Kierunki rozwoju gospodarki turystycznej w Polsce w świetle współczesnych teorii wzrostu gospodarczego i rozwoju", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2010 / Numer 16", pages = "25 - 38" }
-
Fan Tourism and Fan Tourists : Discussion on Definitions and Research Issues = Fanoturystyka i fanoturysta - głos w dyskusji nad definicjami i problematyką badawczą Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2020 / Tom 30 / Numer 2 / s. 27 - 342020CZYSTY TEKST
Joanna Krupa, Elżbieta Nawrocka, Fan Tourism and Fan Tourists : Discussion on Definitions and Research Issues = Fanoturystyka i fanoturysta - głos w dyskusji nad definicjami i problematyką badawczą , Turyzm/Tourism, 2020 / Tom 30 / Numer 2, s. 27 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Krupa, Elżbieta Nawrocka", title = "Fan Tourism and Fan Tourists : Discussion on Definitions and Research Issues = Fanoturystyka i fanoturysta - głos w dyskusji nad definicjami i problematyką badawczą ", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2020 / Tom 30 / Numer 2", pages = "27 - 34" }
-
Anatomia sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa na przykładzie Prywatnego Biura Podróży "Sindbad" w Opolu Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2005 / Numer 10 / s. 34 - 362005CZYSTY TEKST
Agnieszka Kupczyk, Elżbieta Nawrocka, Anatomia sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa na przykładzie Prywatnego Biura Podróży "Sindbad" w Opolu , Gospodarka Rynek Edukacja, 2005 / Numer 10, s. 34 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kupczyk, Elżbieta Nawrocka", title = "Anatomia sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa na przykładzie Prywatnego Biura Podróży "Sindbad" w Opolu ", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2005 / Numer 10", pages = "34 - 36" }
-
Idea społecznej odpowiedzialności biznesu a praktyka przedsiębiorstw Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2010 / Tom 8 / Numer 2 / s. 41 - 542010CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Idea społecznej odpowiedzialności biznesu a praktyka przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, 2010 / Tom 8 / Numer 2, s. 41 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Idea społecznej odpowiedzialności biznesu a praktyka przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2010 / Tom 8 / Numer 2", pages = "41 - 54" }
-
Wyzwania dla rozwoju przedsiębiorstw turystycznych w dobie gospodarki opartej na wiedzy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 4 (20) / s. 43 - 552012CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Wyzwania dla rozwoju przedsiębiorstw turystycznych w dobie gospodarki opartej na wiedzy, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 4 (20), s. 43 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Wyzwania dla rozwoju przedsiębiorstw turystycznych w dobie gospodarki opartej na wiedzy", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 4 (20)", pages = "43 - 55" }
-
Komunikacja marketingowa w kształtowaniu turystycznego wizerunku gminy w wybranych grupach odbiorców na przykładzie miasta Wałbrzycha Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2004 / Numer 9 / s. 44 - 462004CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Komunikacja marketingowa w kształtowaniu turystycznego wizerunku gminy w wybranych grupach odbiorców na przykładzie miasta Wałbrzycha, Gospodarka Rynek Edukacja, 2004 / Numer 9, s. 44 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Komunikacja marketingowa w kształtowaniu turystycznego wizerunku gminy w wybranych grupach odbiorców na przykładzie miasta Wałbrzycha", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2004 / Numer 9", pages = "44 - 46" }
-
Systemy kształtujące wizerunek obszaru recepcji turystycznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 49 - 592011CZYSTY TEKST
Piotr Gryszel, Elżbieta Nawrocka, Systemy kształtujące wizerunek obszaru recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gryszel, Elżbieta Nawrocka", title = "Systemy kształtujące wizerunek obszaru recepcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "49 - 59" }
-
Determinanty rozwoju przedsiębiorstw turystycznych opartych na wiedzy Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2010 / Tom 8 / Numer 3 / s. 63 - 752010CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Kazimierz Perechuda, Determinanty rozwoju przedsiębiorstw turystycznych opartych na wiedzy, Problemy Zarządzania, 2010 / Tom 8 / Numer 3, s. 63 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka, Kazimierz Perechuda", title = "Determinanty rozwoju przedsiębiorstw turystycznych opartych na wiedzy", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2010 / Tom 8 / Numer 3", pages = "63 - 75" }
-
The effects of the use of ICT by tourism enterprises Opublikowano w: Service Management 2015 / Tom 16 / Numer 2 / s. 65 - 732015CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrocka, The effects of the use of ICT by tourism enterprises, Service Management, 2015 / Tom 16 / Numer 2, s. 65 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrocka", title = "The effects of the use of ICT by tourism enterprises", journal = "Service Management", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 2", pages = "65 - 73" }
-
Istota turystyki biznesowej, stan i czynniki jej rozwoju na przykładzie Wrocławia Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2013 / Tom 41 / s. 76 - 852013CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Istota turystyki biznesowej, stan i czynniki jej rozwoju na przykładzie Wrocławia, Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2013 / Tom 41, s. 76 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Istota turystyki biznesowej, stan i czynniki jej rozwoju na przykładzie Wrocławia", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2013 / Tom 41", pages = "76 - 85" }
-
Zmiany w zarządzaniu hotelami w okresie kryzysu ekonomicznego Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2012 / Tom 35 / s. 76 - 912012CZYSTY TEKST
Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka, Zmiany w zarządzaniu hotelami w okresie kryzysu ekonomicznego , International Journal of Management and Economics, 2012 / Tom 35, s. 76 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka", title = "Zmiany w zarządzaniu hotelami w okresie kryzysu ekonomicznego ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2012 / Tom 35", pages = "76 - 91" }
-
Konkurencja i współpraca na rynku turystycznym Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2010 / Tom 17 / s. 93 - 1062010CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Konkurencja i współpraca na rynku turystycznym, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2010 / Tom 17, s. 93 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka", title = "Konkurencja i współpraca na rynku turystycznym", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2010 / Tom 17", pages = "93 - 106" }
-
Ocena materiałów reklamowych przeznaczonych dla backpackerów na przykładzie wydawnictw australijskich i polskich Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2016 / Tom 53 / s. 99 - 1062016CZYSTY TEKST
Jolanta Barbara Jabłonkowska, Elżbieta Nawrocka, Ocena materiałów reklamowych przeznaczonych dla backpackerów na przykładzie wydawnictw australijskich i polskich, Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2016 / Tom 53, s. 99 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Barbara Jabłonkowska, Elżbieta Nawrocka", title = "Ocena materiałów reklamowych przeznaczonych dla backpackerów na przykładzie wydawnictw australijskich i polskich", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2016 / Tom 53", pages = "99 - 106" }
-
Modern technologies in hotel customer service management Opublikowano w: Service Management 2008 / Tom 3 / s. 113 - 1212008CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Sylwia Oparka, Modern technologies in hotel customer service management, Service Management, 2008 / Tom 3, s. 113 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka, Sylwia Oparka", title = "Modern technologies in hotel customer service management", journal = "Service Management", issue = "2008 / Tom 3", pages = "113 - 121" }
-
Współpraca podmiotów na rzecz kreowania i wzmocnienia wizerunku regionu turystycznego – perspektywa teorii sieci Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2015 / Tom 8 / s. 118 - 1302015CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Współpraca podmiotów na rzecz kreowania i wzmocnienia wizerunku regionu turystycznego – perspektywa teorii sieci, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2015 / Tom 8, s. 118 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Współpraca podmiotów na rzecz kreowania i wzmocnienia wizerunku regionu turystycznego – perspektywa teorii sieci", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2015 / Tom 8", pages = "118 - 130" }
-
Wizerunek obszaru recepcji turystycznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2009 / Numer 11 / s. 127 - 1402009CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Wizerunek obszaru recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2009 / Numer 11, s. 127 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Wizerunek obszaru recepcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2009 / Numer 11", pages = "127 - 140" }
-
Biblioteka Miejska w Puławach : nowa rzeczywistośc - nowe funkcje Opublikowano w: Folia Bibliologica 2010 / Tom 52 / s. 149 - 1592010CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Biblioteka Miejska w Puławach : nowa rzeczywistośc - nowe funkcje, Folia Bibliologica, 2010 / Tom 52, s. 149 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Biblioteka Miejska w Puławach : nowa rzeczywistośc - nowe funkcje", journal = "Folia Bibliologica", issue = "2010 / Tom 52", pages = "149 - 159" }
-
Zarządzanie informacją i wiedzą jako instrument uzyskania przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarki turystycznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 7 / s. 237 - 2432006CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Kazimierz Perechuda, Zarządzanie informacją i wiedzą jako instrument uzyskania przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarki turystycznej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 237 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka, Kazimierz Perechuda", title = "Zarządzanie informacją i wiedzą jako instrument uzyskania przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarki turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "237 - 243" }
-
Proces obsługi klienta w przedsiębiorstwach uzdrowiskowych Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2013 / Tom 38 / s. 265 - 2802013CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Proces obsługi klienta w przedsiębiorstwach uzdrowiskowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2013 / Tom 38, s. 265 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka", title = "Proces obsługi klienta w przedsiębiorstwach uzdrowiskowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2013 / Tom 38", pages = "265 - 280" }
-
Rozbieżności w kształtowaniu wizerunku marki obszaru recepcji turystycznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 297 - 3032008CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Rozbieżności w kształtowaniu wizerunku marki obszaru recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 297 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Rozbieżności w kształtowaniu wizerunku marki obszaru recepcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "297 - 303" }
-
Rola dostępności komunikacyjnej obszaru recepcji turystycznej w kształtowaniu popytu turystycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 83 / s. 401 - 4142012CZYSTY TEKST
Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka, Rola dostępności komunikacyjnej obszaru recepcji turystycznej w kształtowaniu popytu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 83, s. 401 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka", title = "Rola dostępności komunikacyjnej obszaru recepcji turystycznej w kształtowaniu popytu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 83", pages = "401 - 414" }
-
Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw uzdrowiskowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 411 - 4212010CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw uzdrowiskowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 411 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka", title = "Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw uzdrowiskowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "411 - 421" }
-
Współpraca w kształtowaniu wizerunku obszaru turystycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 538 - 5452009CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Współpraca w kształtowaniu wizerunku obszaru turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 538 - 545
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Współpraca w kształtowaniu wizerunku obszaru turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "538 - 545" }