Małgorzata Januszewska
17 artykuły w 4 czasopismach
-
The Innovation System of a Tourist Enterprise : a Model Approach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2015 / Numer 4 (32) / s. 7 - 182015CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka, The Innovation System of a Tourist Enterprise : a Model Approach, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 / Numer 4 (32), s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Daria E. Jaremen, Elżbieta Nawrocka", title = "The Innovation System of a Tourist Enterprise : a Model Approach", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2015 / Numer 4 (32)", pages = "7 - 18" }
-
Konkurencja i polityka konkurencji na rynku turystycznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 1 (25) / s. 9 - 252014CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Konkurencja i polityka konkurencji na rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 1 (25), s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka", title = "Konkurencja i polityka konkurencji na rynku turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 1 (25)", pages = "9 - 25" }
-
Information and communication technologies in travel agencies Opublikowano w: Service Management 2013 / Tom 10 / s. 19 - 322013CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Renata Przeorek-Smyka, Information and communication technologies in travel agencies, Service Management, 2013 / Tom 10, s. 19 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Renata Przeorek-Smyka", title = "Information and communication technologies in travel agencies", journal = "Service Management", issue = "2013 / Tom 10", pages = "19 - 32" }
-
Changes in tour-ism product offered by a spa resort Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 1 (17) / s. 23 - 352012CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Changes in tour-ism product offered by a spa resort, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 1 (17), s. 23 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka", title = "Changes in tour-ism product offered by a spa resort", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 1 (17)", pages = "23 - 35" }
-
Identyfikacja rynków docelowych na potrzeby komunikacji marketingowych biur podróży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 6 / s. 63 - 742006CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Renata Przeorek-Smyka, Identyfikacja rynków docelowych na potrzeby komunikacji marketingowych biur podróży, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 6, s. 63 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Renata Przeorek-Smyka", title = "Identyfikacja rynków docelowych na potrzeby komunikacji marketingowych biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 6", pages = "63 - 74" }
-
The effects of the use of ICT by tourism enterprises Opublikowano w: Service Management 2015 / Tom 16 / Numer 2 / s. 65 - 732015CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrocka, The effects of the use of ICT by tourism enterprises, Service Management, 2015 / Tom 16 / Numer 2, s. 65 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrocka", title = "The effects of the use of ICT by tourism enterprises", journal = "Service Management", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 2", pages = "65 - 73" }
-
Uwarunkowania procesów inwestycyjnych dla podmiotów gospodarki turystycznej w powiecie jeleniogórskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2009 / Numer 11 / s. 73 - 852009CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Mirosław Januszewski, Uwarunkowania procesów inwestycyjnych dla podmiotów gospodarki turystycznej w powiecie jeleniogórskim, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2009 / Numer 11, s. 73 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Mirosław Januszewski", title = "Uwarunkowania procesów inwestycyjnych dla podmiotów gospodarki turystycznej w powiecie jeleniogórskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2009 / Numer 11", pages = "73 - 85" }
-
Ocena hoteli w Karpaczu na tle zmian zachodzących na rynku usług hotelarskich w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 6 / s. 75 - 852006CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Renata Przeorek-Smyka, Ocena hoteli w Karpaczu na tle zmian zachodzących na rynku usług hotelarskich w Polsce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 6, s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Renata Przeorek-Smyka", title = "Ocena hoteli w Karpaczu na tle zmian zachodzących na rynku usług hotelarskich w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 6", pages = "75 - 85" }
-
Konkurencja i współpraca na rynku turystycznym Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2010 / Tom 17 / s. 93 - 1062010CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Konkurencja i współpraca na rynku turystycznym, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2010 / Tom 17, s. 93 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka", title = "Konkurencja i współpraca na rynku turystycznym", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2010 / Tom 17", pages = "93 - 106" }
-
Zagospodarowanie noclegowe uzdrowisk w Polsce i Czechach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2007 / Numer 9 / s. 109 - 1162007CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Zagospodarowanie noclegowe uzdrowisk w Polsce i Czechach, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2007 / Numer 9, s. 109 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska", title = "Zagospodarowanie noclegowe uzdrowisk w Polsce i Czechach", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2007 / Numer 9", pages = "109 - 116" }
-
Zdolność polskich uzdrowisk do tworzenia przewagi konkurencyjnej w aspekcie polityki turystycznej Unii Europejskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2009 / Numer 12 / s. 117 - 1302009CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Zdolność polskich uzdrowisk do tworzenia przewagi konkurencyjnej w aspekcie polityki turystycznej Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2009 / Numer 12, s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska", title = "Zdolność polskich uzdrowisk do tworzenia przewagi konkurencyjnej w aspekcie polityki turystycznej Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2009 / Numer 12", pages = "117 - 130" }
-
Logistics of client service in travel agencies management Opublikowano w: Service Management 2008 / Tom 3 / s. 133 - 1392008CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Renata Przeorek-Smyka, Logistics of client service in travel agencies management, Service Management, 2008 / Tom 3, s. 133 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Renata Przeorek-Smyka", title = "Logistics of client service in travel agencies management", journal = "Service Management", issue = "2008 / Tom 3", pages = "133 - 139" }
-
Źródła informacji o koniunkturze na rynku turystycznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 7 / s. 167 - 1742006CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Źródła informacji o koniunkturze na rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 167 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska", title = "Źródła informacji o koniunkturze na rynku turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "167 - 174" }
-
Aktywizacja turystyczna osób niepełnosprawnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 82 / s. 243 - 2552012CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Mirosław Januszewski, Aktywizacja turystyczna osób niepełnosprawnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 82, s. 243 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Mirosław Januszewski", title = "Aktywizacja turystyczna osób niepełnosprawnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 82", pages = "243 - 255" }
-
Proces obsługi klienta w przedsiębiorstwach uzdrowiskowych Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2013 / Tom 38 / s. 265 - 2802013CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Proces obsługi klienta w przedsiębiorstwach uzdrowiskowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2013 / Tom 38, s. 265 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka", title = "Proces obsługi klienta w przedsiębiorstwach uzdrowiskowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2013 / Tom 38", pages = "265 - 280" }
-
Efekty przenikania wiedzy jako przejaw wpływu klastra na konkurencyjność przedsiębiorstwa turystycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 315 - 3222008CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Mirosław Januszewski, Efekty przenikania wiedzy jako przejaw wpływu klastra na konkurencyjność przedsiębiorstwa turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 315 - 322
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Mirosław Januszewski", title = "Efekty przenikania wiedzy jako przejaw wpływu klastra na konkurencyjność przedsiębiorstwa turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "315 - 322" }
-
Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw uzdrowiskowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 411 - 4212010CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw uzdrowiskowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 411 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka", title = "Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw uzdrowiskowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "411 - 421" }