Aleksandra Burgiel
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Nastroje i oczekiwania konsumentów jako determinanty ich zachowań w warunkach kryzysu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 11 - 242011CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Nastroje i oczekiwania konsumentów jako determinanty ich zachowań w warunkach kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Nastroje i oczekiwania konsumentów jako determinanty ich zachowań w warunkach kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "11 - 24" }
-
Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 23 - 352010CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 23 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "23 - 35" }
-
Postawy konsumentów wobec zachowań z zakresu konsumpcji wspólnej : czy ekonomia współdzielona ma szanse na upowszechnienie? Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 29 - 382016CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Postawy konsumentów wobec zachowań z zakresu konsumpcji wspólnej : czy ekonomia współdzielona ma szanse na upowszechnienie?, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Postawy konsumentów wobec zachowań z zakresu konsumpcji wspólnej : czy ekonomia współdzielona ma szanse na upowszechnienie?", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "29 - 38" }
-
Specyfika mikro i małych przedsiębiorstw jako determinanta ich orientacji i form działalności marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 63 / s. 49 - 572011CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Specyfika mikro i małych przedsiębiorstw jako determinanta ich orientacji i form działalności marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 63, s. 49 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Specyfika mikro i małych przedsiębiorstw jako determinanta ich orientacji i form działalności marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 63", pages = "49 - 57" }
-
Transfer of information in the purchasing processes of generation Z : usage of virtual vs. real channels and its marketing implications Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 119 - 1282016CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Izabela Sowa, Transfer of information in the purchasing processes of generation Z : usage of virtual vs. real channels and its marketing implications, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 119 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel, Izabela Sowa", title = "Transfer of information in the purchasing processes of generation Z : usage of virtual vs. real channels and its marketing implications", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "119 - 128" }
-
Internet jako źródło informacji i narzędzie komunikacji współczesnego konsumenta Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 541 - 5472004CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Internet jako źródło informacji i narzędzie komunikacji współczesnego konsumenta, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 541 - 547
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Internet jako źródło informacji i narzędzie komunikacji współczesnego konsumenta", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "541 - 547" }