Izabela Sowa
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Transfer of information in the purchasing processes of generation Z : usage of virtual vs. real channels and its marketing implications Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 119 - 1282016CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Izabela Sowa, Transfer of information in the purchasing processes of generation Z : usage of virtual vs. real channels and its marketing implications, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 119 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel, Izabela Sowa", title = "Transfer of information in the purchasing processes of generation Z : usage of virtual vs. real channels and its marketing implications", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "119 - 128" }
-
Strategie postępowania konsumentów w kryzysie na przykładzie wybranych rynków Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 183 - 1962011CZYSTY TEKST
Izabela Sowa, Strategie postępowania konsumentów w kryzysie na przykładzie wybranych rynków, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 183 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sowa", title = "Strategie postępowania konsumentów w kryzysie na przykładzie wybranych rynków", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "183 - 196" }
-
Segmentation on the service market as an expression of differentiation of Polish households Opublikowano w: Service Management 2011 / Tom 7 / s. 187 - 1972011CZYSTY TEKST
Izabela Sowa, Segmentation on the service market as an expression of differentiation of Polish households, Service Management, 2011 / Tom 7, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sowa", title = "Segmentation on the service market as an expression of differentiation of Polish households", journal = "Service Management", issue = "2011 / Tom 7", pages = "187 - 197" }
-
Segmentacja rynku jako determinanta strategii przedsiębiorstw usługowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 62 / s. 313 - 3202011CZYSTY TEKST
Izabela Sowa, Segmentacja rynku jako determinanta strategii przedsiębiorstw usługowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 62, s. 313 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sowa", title = "Segmentacja rynku jako determinanta strategii przedsiębiorstw usługowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 62", pages = "313 - 320" }
-
Nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów wyzwaniem dla współczesnego handlu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 529 - 5442013CZYSTY TEKST
Izabela Sowa, Nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów wyzwaniem dla współczesnego handlu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 529 - 544
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sowa", title = "Nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów wyzwaniem dla współczesnego handlu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "529 - 544" }