Małgorzata Turczyk
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 4 / s. 41 - 502018CZYSTY TEKST
Magdalena Świgost, Małgorzata Turczyk, Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Świgost, Małgorzata Turczyk", title = "Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "41 - 50" }
-
SZOK – jako kategoria w dyskusji o przemocy wobec dzieci Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 4(39) / s. 76 - 842017CZYSTY TEKST
Małgorzata Turczyk, SZOK – jako kategoria w dyskusji o przemocy wobec dzieci, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 76 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Turczyk", title = "SZOK – jako kategoria w dyskusji o przemocy wobec dzieci", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "76 - 84" }