Aleksander Gemel
7 artykuły w 4 czasopismach
-
Problem geometrycznej reprezentacji podobieństwa w koncepcji przestrzeni pojęciowych Petera Gärdenforsa Opublikowano w: Filozofia Nauki 2016 / Tom 24 / Numer 3 / s. 25 - 412016CZYSTY TEKST
Aleksander Gemel, Problem geometrycznej reprezentacji podobieństwa w koncepcji przestrzeni pojęciowych Petera Gärdenforsa, Filozofia Nauki, 2016 / Tom 24 / Numer 3, s. 25 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Gemel", title = "Problem geometrycznej reprezentacji podobieństwa w koncepcji przestrzeni pojęciowych Petera Gärdenforsa", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2016 / Tom 24 / Numer 3", pages = "25 - 41" }
-
Granica i centrum : problem struktury pojęć w modelu przestrzeni pojęciowych Opublikowano w: Filozofia Nauki 2020 / Tom 28 / Numer 2 / s. 25 - 462020CZYSTY TEKST
Aleksander Gemel, Granica i centrum : problem struktury pojęć w modelu przestrzeni pojęciowych, Filozofia Nauki, 2020 / Tom 28 / Numer 2, s. 25 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Gemel", title = "Granica i centrum : problem struktury pojęć w modelu przestrzeni pojęciowych", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2020 / Tom 28 / Numer 2", pages = "25 - 46" }
-
Kognitywna teoria prototypu : próba filozoficznej analizy = Cognitive Prototype Theory : An Attempt at a Philosophical Analysis Opublikowano w: Humanistyka i Przyrodoznawstwo 2013 / Tom 19 / s. 75 - 882013CZYSTY TEKST
Aleksander Gemel, Kognitywna teoria prototypu : próba filozoficznej analizy = Cognitive Prototype Theory : An Attempt at a Philosophical Analysis, Humanistyka i Przyrodoznawstwo, 2013 / Tom 19, s. 75 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Gemel", title = "Kognitywna teoria prototypu : próba filozoficznej analizy = Cognitive Prototype Theory : An Attempt at a Philosophical Analysis", journal = "Humanistyka i Przyrodoznawstwo", issue = "2013 / Tom 19", pages = "75 - 88" }
-
Od metafory do matematyki : Kognitywna teoria metafory a model nabywania dokładnych reprezentacji numerycznych Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21) / s. 91 - 1102017CZYSTY TEKST
Aleksander Gemel, Od metafory do matematyki : Kognitywna teoria metafory a model nabywania dokładnych reprezentacji numerycznych, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 91 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Gemel", title = "Od metafory do matematyki : Kognitywna teoria metafory a model nabywania dokładnych reprezentacji numerycznych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "91 - 110" }
-
Kognitywno-sygnalizacyjny model dla genezy konwencji znaczeniowej w semiotyce Eco Opublikowano w: Humanistyka i Przyrodoznawstwo 2015 / Tom 21 / s. 97 - 1122015CZYSTY TEKST
Aleksander Gemel, Kognitywno-sygnalizacyjny model dla genezy konwencji znaczeniowej w semiotyce Eco, Humanistyka i Przyrodoznawstwo, 2015 / Tom 21, s. 97 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Gemel", title = "Kognitywno-sygnalizacyjny model dla genezy konwencji znaczeniowej w semiotyce Eco", journal = "Humanistyka i Przyrodoznawstwo", issue = "2015 / Tom 21", pages = "97 - 112" }
-
Kwestia pojęciowej nieciągłości procesu nabywania dokładnych reprezentacji numerycznych w teorii bootstrappingu = The Issue of Conceptual Discontinuity of the Accurate Number Representation Acquiring Process in the Bootstrapping Theory Opublikowano w: Humanistyka i Przyrodoznawstwo 2016 / Tom 22 / s. 101 - 1172016CZYSTY TEKST
Aleksander Gemel, Kwestia pojęciowej nieciągłości procesu nabywania dokładnych reprezentacji numerycznych w teorii bootstrappingu = The Issue of Conceptual Discontinuity of the Accurate Number Representation Acquiring Process in the Bootstrapping Theory, Humanistyka i Przyrodoznawstwo, 2016 / Tom 22, s. 101 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Gemel", title = "Kwestia pojęciowej nieciągłości procesu nabywania dokładnych reprezentacji numerycznych w teorii bootstrappingu = The Issue of Conceptual Discontinuity of the Accurate Number Representation Acquiring Process in the Bootstrapping Theory", journal = "Humanistyka i Przyrodoznawstwo", issue = "2016 / Tom 22", pages = "101 - 117" }
-
Codzienność metafory w perspektywie kognitywistycznej : próba krytycznej analizy Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2016 / Numer 2 / s. 172 - 1862016CZYSTY TEKST
Aleksander Gemel, Codzienność metafory w perspektywie kognitywistycznej : próba krytycznej analizy, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2016 / Numer 2, s. 172 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Gemel", title = "Codzienność metafory w perspektywie kognitywistycznej : próba krytycznej analizy", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2016 / Numer 2", pages = "172 - 186" }