-
Edukacja osób z niepełnosprawnością intelektualną w erze Marconiego - korzyści i zagrożenia / Marcin Wlazło. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2011 / Tom 23 / Numer 1(44) / s. 121 - 1362011CZYSTY TEKST
Marcin Wlazło, Edukacja osób z niepełnosprawnością intelektualną w erze Marconiego - korzyści i zagrożenia / Marcin Wlazło., Forum Oświatowe, 2011 / Tom 23 / Numer 1(44), s. 121 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Wlazło", title = "Edukacja osób z niepełnosprawnością intelektualną w erze Marconiego - korzyści i zagrożenia / Marcin Wlazło.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2011 / Tom 23 / Numer 1(44)", pages = "121 - 136" }
-
Heterologiczne konteksty integracji społecznej osób niepełnosprawnych Opublikowano w: Niepełnosprawność 2010 / Numer 4 / s. 135 - 1442010CZYSTY TEKST
Marcin Wlazło, Heterologiczne konteksty integracji społecznej osób niepełnosprawnych, Niepełnosprawność, 2010 / Numer 4, s. 135 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Wlazło", title = "Heterologiczne konteksty integracji społecznej osób niepełnosprawnych", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2010 / Numer 4", pages = "135 - 144" }
-
Integracja szkolna uczniów niepełnosprawnych jako zagadnienie ogólnopedagogiczne / Marcin Wlazło. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2008 / Tom 20 / Numer 1(38) / s. 101 - 1122008CZYSTY TEKST
Marcin Wlazło, Integracja szkolna uczniów niepełnosprawnych jako zagadnienie ogólnopedagogiczne / Marcin Wlazło., Forum Oświatowe, 2008 / Tom 20 / Numer 1(38), s. 101 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Wlazło", title = "Integracja szkolna uczniów niepełnosprawnych jako zagadnienie ogólnopedagogiczne / Marcin Wlazło.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 1(38)", pages = "101 - 112" }
-
Inkluzja wobec idei emancypacyjnych – sfery przymusu i wolności w edukacji specjalnej Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 22 / Numer 1 / s. 45 - 552016CZYSTY TEKST
Marcin Wlazło, Inkluzja wobec idei emancypacyjnych – sfery przymusu i wolności w edukacji specjalnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 22 / Numer 1, s. 45 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Wlazło", title = "Inkluzja wobec idei emancypacyjnych – sfery przymusu i wolności w edukacji specjalnej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 22 / Numer 1", pages = "45 - 55" }
-
Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością – sprzymierzeniec czy wróg pedagogiki specjalnej? Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 65 - 742016CZYSTY TEKST
Marcin Wlazło, Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością – sprzymierzeniec czy wróg pedagogiki specjalnej?, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 65 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Wlazło", title = "Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością – sprzymierzeniec czy wróg pedagogiki specjalnej?", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "65 - 74" }
-
Metodologiczne podobieństwa i rozbieżności między pedagogiką specjalną i studiami nad niepełnosprawnością Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 39 - 472016CZYSTY TEKST
Marcin Wlazło, Metodologiczne podobieństwa i rozbieżności między pedagogiką specjalną i studiami nad niepełnosprawnością, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 39 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Wlazło", title = "Metodologiczne podobieństwa i rozbieżności między pedagogiką specjalną i studiami nad niepełnosprawnością", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "39 - 47" }