Anna Tarabasz
4 artykuły w 3 czasopismach
-
The model and role of online communication in intercultural management Opublikowano w: Journal of Intercultural Management 2013 / Tom 5 / Numer 4 / s. 93 - 1032013CZYSTY TEKST
Anna Tarabasz, The model and role of online communication in intercultural management, Journal of Intercultural Management, 2013 / Tom 5 / Numer 4, s. 93 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tarabasz", title = "The model and role of online communication in intercultural management", journal = "Journal of Intercultural Management", issue = "2013 / Tom 5 / Numer 4", pages = "93 - 103" }
-
Deklarowane działania na rzecz wspierania polskiej przedsiębiorczości a trudna rzeczywistość dla mikroprzedsiębiorców Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 97 / s. 217 - 2272012CZYSTY TEKST
Anna Tarabasz, Deklarowane działania na rzecz wspierania polskiej przedsiębiorczości a trudna rzeczywistość dla mikroprzedsiębiorców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 97, s. 217 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tarabasz", title = "Deklarowane działania na rzecz wspierania polskiej przedsiębiorczości a trudna rzeczywistość dla mikroprzedsiębiorców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 97", pages = "217 - 227" }
-
The Classroom of the Future : Disrupting the Concept of Contemporary Business Education Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2018 / Tom 6 / Numer 4 / s. 231 - 2452018CZYSTY TEKST
Christopher Abraham, Marko Selaković, Anna Tarabasz, The Classroom of the Future : Disrupting the Concept of Contemporary Business Education, Entrepreneurial Business and Economics Review, 2018 / Tom 6 / Numer 4, s. 231 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Christopher Abraham, Marko Selaković, Anna Tarabasz", title = "The Classroom of the Future : Disrupting the Concept of Contemporary Business Education", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2018 / Tom 6 / Numer 4", pages = "231 - 245" }
-
Rola komunikacji z e-klientem sektora bankowego w dobie kryzysu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 605 - 6112009CZYSTY TEKST
Anna Tarabasz, Rola komunikacji z e-klientem sektora bankowego w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 605 - 611
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tarabasz", title = "Rola komunikacji z e-klientem sektora bankowego w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "605 - 611" }