Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Pedagogika Szkoły Wyższej
ISSN
2083-4381
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 10
Pedagogika Szkoły Wyższej
2014, Numer 1
Dostępne tomy
2011, Numer 1
2011, Numer 2
2012, Numer 1
2012, Numer 2
2013, Numer 1
2013, Numer 2
2014, Numer 1
2014, Numer 2
2015, Numer 1
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Homo academicus w świecie homo oeconomicus : o obszarach i przejawach zmagań z akademickim zniewoleniem
Maria Czerepaniak-Walczak
s. 11-24
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Czerepaniak-Walczak, Homo academicus w świecie homo oeconomicus : o obszarach i przejawach zmagań z akademickim zniewoleniem, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 1, s. 11-24
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483739, author = "Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Homo academicus w świecie homo oeconomicus : o obszarach i przejawach zmagań z akademickim zniewoleniem", year = 2014, volume = , number = 1, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 11-24, }
Quo vadis university teacher?
Ivana Pirohova
s. 25-42
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ivana Pirohova, Quo vadis university teacher?, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 1, s. 25-42
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483740, author = "Ivana Pirohova", title = "Quo vadis university teacher?", year = 2014, volume = , number = 1, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 25-42, }
Pedagogiczne przewroty i powroty – dynamiczne ramy rozwoju
Wiesław Andrukowicz
s. 43-69
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Andrukowicz, Pedagogiczne przewroty i powroty – dynamiczne ramy rozwoju, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 1, s. 43-69
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483741, author = "Wiesław Andrukowicz", title = "Pedagogiczne przewroty i powroty – dynamiczne ramy rozwoju", year = 2014, volume = , number = 1, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 43-69, }
Wspólny-niespójny mianownik uczelni i muzeów
Barbara Karwowska-Politewicz
s. 73-89
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Karwowska-Politewicz, Wspólny-niespójny mianownik uczelni i muzeów, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 1, s. 73-89
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483742, author = "Barbara Karwowska-Politewicz", title = "Wspólny-niespójny mianownik uczelni i muzeów", year = 2014, volume = , number = 1, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 73-89, }
Student – klient na współczesnym uniwersytecie
Karina Knasiecka-Falbierska
s. 93-104
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karina Knasiecka-Falbierska, Student – klient na współczesnym uniwersytecie, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 1, s. 93-104
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483743, author = "Karina Knasiecka-Falbierska", title = "Student – klient na współczesnym uniwersytecie", year = 2014, volume = , number = 1, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 93-104, }
Zaangażowanie w studiowanie czy pozorowanie?
Małgorzata Mikut
s. 105-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Mikut, Zaangażowanie w studiowanie czy pozorowanie? , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 1, s. 105-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483744, author = "Małgorzata Mikut", title = "Zaangażowanie w studiowanie czy pozorowanie? ", year = 2014, volume = , number = 1, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 105-121, }
Humanistyczny wymiar środowiska sportowego – na podstawie badań własnych
Jan Czechowski
s. 123-142
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Czechowski, Humanistyczny wymiar środowiska sportowego – na podstawie badań własnych , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 1, s. 123-142
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483745, author = "Jan Czechowski", title = "Humanistyczny wymiar środowiska sportowego – na podstawie badań własnych ", year = 2014, volume = , number = 1, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 123-142, }
Praktyka edukacji muzycznej w klasach początkowych w opiniach studentów pedagogiki – kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
Rafał Majzner
s. 143-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Majzner, Praktyka edukacji muzycznej w klasach początkowych w opiniach studentów pedagogiki – kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 1, s. 143-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483746, author = "Rafał Majzner", title = "Praktyka edukacji muzycznej w klasach początkowych w opiniach studentów pedagogiki – kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej", year = 2014, volume = , number = 1, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 143-154, }
Absolwenci studiów wyższych o studiach III stopnia z perspektywy przemian rynku edukacyjnego
Justyna Wrzochul-Stawinoga
s. 155-177
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Wrzochul-Stawinoga, Absolwenci studiów wyższych o studiach III stopnia z perspektywy przemian rynku edukacyjnego, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 1, s. 155-177
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483747, author = "Justyna Wrzochul-Stawinoga", title = "Absolwenci studiów wyższych o studiach III stopnia z perspektywy przemian rynku edukacyjnego", year = 2014, volume = , number = 1, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 155-177, }
"Uniwersytet – fabryka – maszyna : Uniwersytet w perspektywie radykalnej", Oskar Szwabowski, Warszawa 2014 : [recenzja]
Małgorzata Anna Kućko
Oskar Szwabowski
s. 181-188
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Oskar Szwabowski, Małgorzata Anna Kućko, "Uniwersytet – fabryka – maszyna : Uniwersytet w perspektywie radykalnej", Oskar Szwabowski, Warszawa 2014 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014, , 1, s. 181-188
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483748, author = "Oskar Szwabowski, Małgorzata Anna Kućko", title = ""Uniwersytet – fabryka – maszyna : Uniwersytet w perspektywie radykalnej", Oskar Szwabowski, Warszawa 2014 : [recenzja]", year = 2014, volume = , number = 1, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 181-188, }