-
"Błędy, spory, argumenty. Szkice z logiki stosowanej", Teresa Hołówka, Warszawa 1998 : [recenzja] / Wojciech Słomski.s. 141 - 144CZYSTY TEKST
Wojciech Słomski, Teresa Hołówka, "Błędy, spory, argumenty. Szkice z logiki stosowanej", Teresa Hołówka, Warszawa 1998 : [recenzja] / Wojciech Słomski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 141 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Słomski, Teresa Hołówka", title = ""Błędy, spory, argumenty. Szkice z logiki stosowanej", Teresa Hołówka, Warszawa 1998 : [recenzja] / Wojciech Słomski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "141 - 144" }
-
Czy szkoła wyższa uczy myśleć? O umiejętności wnioskowania i wyjaśniania studentów uczelni pedagogicznej / Ewa Narkiewicz-Niedbalec.s. 101 - 119CZYSTY TEKST
Ewa Narkiewicz-Niedbalec, Czy szkoła wyższa uczy myśleć? O umiejętności wnioskowania i wyjaśniania studentów uczelni pedagogicznej / Ewa Narkiewicz-Niedbalec., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 101 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Narkiewicz-Niedbalec", title = "Czy szkoła wyższa uczy myśleć? O umiejętności wnioskowania i wyjaśniania studentów uczelni pedagogicznej / Ewa Narkiewicz-Niedbalec.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "101 - 119" }
-
"Idioci" - symulacja doskonałego (nie)przystosowania? / Andrzej Chmiel.s. 91 - 98CZYSTY TEKST
Andrzej Chmiel, "Idioci" - symulacja doskonałego (nie)przystosowania? / Andrzej Chmiel., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 91 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Chmiel", title = ""Idioci" - symulacja doskonałego (nie)przystosowania? / Andrzej Chmiel.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "91 - 98" }
-
Psychoanaliza poznania obiektywnego / Gaston Bachelard ; tł. Damian Leszczyński.s. 61 - 76CZYSTY TEKST
Gaston Bachelard, Damian Leszczyński, Psychoanaliza poznania obiektywnego / Gaston Bachelard ; tł. Damian Leszczyński., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 61 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Gaston Bachelard, Damian Leszczyński", title = "Psychoanaliza poznania obiektywnego / Gaston Bachelard ; tł. Damian Leszczyński.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "61 - 76" }
-
"W kręgu edukacji, krajoznawstwa i turystyki w szkole", Kazimierz Denek, Poznań 2000 : [recenzja] / Ryszard Urbański-Korż.s. 151 - 160CZYSTY TEKST
Ryszard Urbański-Korż, Kazimierz Denek, "W kręgu edukacji, krajoznawstwa i turystyki w szkole", Kazimierz Denek, Poznań 2000 : [recenzja] / Ryszard Urbański-Korż., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 151 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Urbański-Korż, Kazimierz Denek", title = ""W kręgu edukacji, krajoznawstwa i turystyki w szkole", Kazimierz Denek, Poznań 2000 : [recenzja] / Ryszard Urbański-Korż.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "151 - 160" }
-
Przemoc symboliczna i kobiecy "habitus" - badanie efektów urodzajowionej socjalizacji / Lucyna Kopciewicz.s. 79 - 88CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Przemoc symboliczna i kobiecy "habitus" - badanie efektów urodzajowionej socjalizacji / Lucyna Kopciewicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Przemoc symboliczna i kobiecy "habitus" - badanie efektów urodzajowionej socjalizacji / Lucyna Kopciewicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "79 - 88" }
-
Podmiot poznający w badaniach edukacyjnych : (perspektywa postmodernistyczna) / Robin Usher, Ian Bryant, Rennie Johnston ; tł. Mieczysław Malewski.s. 7 - 28CZYSTY TEKST
Robin Usher, Ian Bryant, Rennie Johnston, Mieczysław Malewski, Podmiot poznający w badaniach edukacyjnych : (perspektywa postmodernistyczna) / Robin Usher, Ian Bryant, Rennie Johnston ; tł. Mieczysław Malewski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 7 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Robin Usher, Ian Bryant, Rennie Johnston, Mieczysław Malewski", title = "Podmiot poznający w badaniach edukacyjnych : (perspektywa postmodernistyczna) / Robin Usher, Ian Bryant, Rennie Johnston ; tł. Mieczysław Malewski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "7 - 28" }
-
"Filozofia, która mówi nie. Esej o filozofii nowego ducha w nauce", Gaston Bachelard, tł. Justyna Budzyk, Gdańsk 2000 : [recenzja] / Damian Leszczyński.s. 133 - 139CZYSTY TEKST
Damian Leszczyński, Gaston Bachelard, Justyna Budzyk, "Filozofia, która mówi nie. Esej o filozofii nowego ducha w nauce", Gaston Bachelard, tł. Justyna Budzyk, Gdańsk 2000 : [recenzja] / Damian Leszczyński., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 133 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Damian Leszczyński, Gaston Bachelard, Justyna Budzyk", title = ""Filozofia, która mówi nie. Esej o filozofii nowego ducha w nauce", Gaston Bachelard, tł. Justyna Budzyk, Gdańsk 2000 : [recenzja] / Damian Leszczyński.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "133 - 139" }
-
Edukacja dorosłych w pojęciowym zgiełku : próba rekonstrukcji zmieniającej się racjonalności andragogiki / Mieczysław Malewski.s. 29 - 57CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Edukacja dorosłych w pojęciowym zgiełku : próba rekonstrukcji zmieniającej się racjonalności andragogiki / Mieczysław Malewski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 29 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Edukacja dorosłych w pojęciowym zgiełku : próba rekonstrukcji zmieniającej się racjonalności andragogiki / Mieczysław Malewski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "29 - 57" }
-
Międzynarodowe Seminarium Naukowe "Challenging Gender". Uniwersytet w Genewie, Wydział Edukacji, Genewa, 5-8 kwietnia 2001 / Elżbieta Zierkiewicz, Jarosław Klebaniuk.s. 121 - 129CZYSTY TEKST
Edyta Zierkiewicz, Jarosław Klebaniuk, Międzynarodowe Seminarium Naukowe "Challenging Gender". Uniwersytet w Genewie, Wydział Edukacji, Genewa, 5-8 kwietnia 2001 / Elżbieta Zierkiewicz, Jarosław Klebaniuk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Zierkiewicz, Jarosław Klebaniuk", title = "Międzynarodowe Seminarium Naukowe "Challenging Gender". Uniwersytet w Genewie, Wydział Edukacji, Genewa, 5-8 kwietnia 2001 / Elżbieta Zierkiewicz, Jarosław Klebaniuk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "121 - 129" }
-
"Barbie Culture", Mary Frances Rogers, London, 1999 : [recenzja] / Veneta Bogdanovič.s. 145 - 149CZYSTY TEKST
Veneta Bogdanovič, Mary Frances Rogers, "Barbie Culture", Mary Frances Rogers, London, 1999 : [recenzja] / Veneta Bogdanovič., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 145 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Veneta Bogdanovič, Mary Frances Rogers", title = ""Barbie Culture", Mary Frances Rogers, London, 1999 : [recenzja] / Veneta Bogdanovič.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "145 - 149" }