-
Przeszłość jako przyszłość nauk społecznych i pedagogicznych / Thomas S. Popkewitz ; przekł. z jęz. ang. Marcin Starnawski.s. 7 - 27CZYSTY TEKST
Thomas S. Popkewitz, Marcin Starnawski, Przeszłość jako przyszłość nauk społecznych i pedagogicznych / Thomas S. Popkewitz ; przekł. z jęz. ang. Marcin Starnawski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 7 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Thomas S. Popkewitz, Marcin Starnawski", title = "Przeszłość jako przyszłość nauk społecznych i pedagogicznych / Thomas S. Popkewitz ; przekł. z jęz. ang. Marcin Starnawski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "7 - 27" }
-
"Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja] / Hanna Solarczyk-Szwec.s. 153 - 157CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Hanna Solarczyk-Szwec, "Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja] / Hanna Solarczyk-Szwec., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 153 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Hanna Solarczyk-Szwec", title = ""Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja] / Hanna Solarczyk-Szwec.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "153 - 157" }
-
XIV Letnia Szkoła Młodych Andragogów i Poradoznawców. Zielona Góra, 21.05-24.05.2012 r. / Joanna Łaszyn.s. 145 - 149CZYSTY TEKST
Joanna Łaszyn, XIV Letnia Szkoła Młodych Andragogów i Poradoznawców. Zielona Góra, 21.05-24.05.2012 r. / Joanna Łaszyn., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 145 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Łaszyn", title = "XIV Letnia Szkoła Młodych Andragogów i Poradoznawców. Zielona Góra, 21.05-24.05.2012 r. / Joanna Łaszyn.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "145 - 149" }
-
Dlaczego jemy? : uwarunkowania stosunku do jedzenia w cyklu życia na podstawie analizy wyników wstępnego sondażu / Beata Ziółkowska, Dorota Mroczkowska.s. 99 - 112CZYSTY TEKST
Beata Ziółkowska, Dorota Mroczkowska, Dlaczego jemy? : uwarunkowania stosunku do jedzenia w cyklu życia na podstawie analizy wyników wstępnego sondażu / Beata Ziółkowska, Dorota Mroczkowska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Ziółkowska, Dorota Mroczkowska", title = "Dlaczego jemy? : uwarunkowania stosunku do jedzenia w cyklu życia na podstawie analizy wyników wstępnego sondażu / Beata Ziółkowska, Dorota Mroczkowska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "99 - 112" }
-
Ontologiczne i aksjologiczne kryteria organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością w filozofii Jürgena Habermasa / Krzysztof Pezdek.s. 59 - 71CZYSTY TEKST
Krzysztof Pezdek, Ontologiczne i aksjologiczne kryteria organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością w filozofii Jürgena Habermasa / Krzysztof Pezdek., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 59 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Pezdek", title = "Ontologiczne i aksjologiczne kryteria organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością w filozofii Jürgena Habermasa / Krzysztof Pezdek.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "59 - 71" }
-
"Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji / Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc.s. 47 - 58CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, "Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji / Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = ""Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji / Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "47 - 58" }
-
Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego / Krzysztof J. Szmidt.s. 73 - 86CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego / Krzysztof J. Szmidt., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 73 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego / Krzysztof J. Szmidt.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "73 - 86" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Kurzynoga, Heterotopia domu dziecka, czyli o miejscu bez miejsca / Monika Kurzynoga., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 87 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kurzynoga", title = "Heterotopia domu dziecka, czyli o miejscu bez miejsca / Monika Kurzynoga.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "87 - 95" }
-
Metodologia badań społecznych - ortodoksja i refleksyjność / Mieczysław Malewski.s. 29 - 46CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Metodologia badań społecznych - ortodoksja i refleksyjność / Mieczysław Malewski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 29 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Metodologia badań społecznych - ortodoksja i refleksyjność / Mieczysław Malewski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "29 - 46" }
-
Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne / Adrianna Nizińska.s. 115 - 126CZYSTY TEKST
Adrianna Nizińska, Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne / Adrianna Nizińska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 115 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Nizińska", title = "Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne / Adrianna Nizińska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "115 - 126" }
-
CZYSTY TEKST
Paulina Sosnowska, Idea niemieckiego uniwersytetu : mit Humboldta? / Paulina Sosnowska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 127 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Sosnowska", title = "Idea niemieckiego uniwersytetu : mit Humboldta? / Paulina Sosnowska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "127 - 142" }