-
Ze zdarzeniami krytycznymi w tle : namysł nad refleksją w zawodzie nauczyciela / Joanna Szymczak.s. 55 - 74CZYSTY TEKST
Joanna Szymczak, Ze zdarzeniami krytycznymi w tle : namysł nad refleksją w zawodzie nauczyciela / Joanna Szymczak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 55 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szymczak", title = "Ze zdarzeniami krytycznymi w tle : namysł nad refleksją w zawodzie nauczyciela / Joanna Szymczak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "55 - 74" }
-
"Adult Learning in Europe - understanding diverse meanings and contexts", Międzynarodowa konferencja naukowa ; 6. Kongres "European Society for Research on the Education of Adults", Uniwersytet w Linköping, Szwecja, 23–26 września 2010 r. / Ewa Kurantowicz.s. 105 - 107CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, "Adult Learning in Europe - understanding diverse meanings and contexts", Międzynarodowa konferencja naukowa ; 6. Kongres "European Society for Research on the Education of Adults", Uniwersytet w Linköping, Szwecja, 23–26 września 2010 r. / Ewa Kurantowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 105 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz", title = ""Adult Learning in Europe - understanding diverse meanings and contexts", Międzynarodowa konferencja naukowa ; 6. Kongres "European Society for Research on the Education of Adults", Uniwersytet w Linköping, Szwecja, 23–26 września 2010 r. / Ewa Kurantowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "105 - 107" }
-
"Neoliberalne uwikłania edukacji", Eugenia Potulicka, Joanna Rutkowiak, Kraków 2010 : [recenzja] / Bożena Tołwińska.s. 115 - 117CZYSTY TEKST
Bożena Tołwińska, Eugenia Potulicka, Joanna Rutkowiak, "Neoliberalne uwikłania edukacji", Eugenia Potulicka, Joanna Rutkowiak, Kraków 2010 : [recenzja] / Bożena Tołwińska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 115 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Tołwińska, Eugenia Potulicka, Joanna Rutkowiak", title = ""Neoliberalne uwikłania edukacji", Eugenia Potulicka, Joanna Rutkowiak, Kraków 2010 : [recenzja] / Bożena Tołwińska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "115 - 117" }
-
Krytyczna Analiza Dyskursu i jej zastosowanie na gruncie pedagogiki porównawczej / Celina Czech.s. 45 - 53CZYSTY TEKST
Celina Czech, Krytyczna Analiza Dyskursu i jej zastosowanie na gruncie pedagogiki porównawczej / Celina Czech., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 45 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Celina Czech", title = "Krytyczna Analiza Dyskursu i jej zastosowanie na gruncie pedagogiki porównawczej / Celina Czech.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "45 - 53" }
-
"Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska.s. 87 - 97CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Adrianna Nizińska, "Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Adrianna Nizińska", title = ""Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "87 - 97" }
-
CZYSTY TEKST
Luba Jakubowska-Malicka, Trajektoria autobiografii badacza / Luba Jakubowska-Malicka., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 77 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Luba Jakubowska-Malicka", title = "Trajektoria autobiografii badacza / Luba Jakubowska-Malicka.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "77 - 84" }
-
Uczenie się dorosłych z perspektywy historycznej : dorośli studenci w szwedzkich uniwersytetach / Agnieszka Bron.s. 7 - 19CZYSTY TEKST
Agnieszka Bron, Uczenie się dorosłych z perspektywy historycznej : dorośli studenci w szwedzkich uniwersytetach / Agnieszka Bron., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bron", title = "Uczenie się dorosłych z perspektywy historycznej : dorośli studenci w szwedzkich uniwersytetach / Agnieszka Bron.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "7 - 19" }
-
Demokracja - władza ludu czy zarządzanie masami? : współczesna rzeczywistość społeczna i polityczna w oczach polskich nauczycieli / Karolina Starego.s. 21 - 43CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Demokracja - władza ludu czy zarządzanie masami? : współczesna rzeczywistość społeczna i polityczna w oczach polskich nauczycieli / Karolina Starego., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 21 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Demokracja - władza ludu czy zarządzanie masami? : współczesna rzeczywistość społeczna i polityczna w oczach polskich nauczycieli / Karolina Starego.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "21 - 43" }
-
XXIV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów, "Orientacje jakościowe w badaniach pedagogicznych". Ustroń, 13-18 września 2010 r. / Magdalena Czubak-Koch.s. 101 - 104CZYSTY TEKST
Magdalena Czubak-Koch, XXIV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów, "Orientacje jakościowe w badaniach pedagogicznych". Ustroń, 13-18 września 2010 r. / Magdalena Czubak-Koch., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 101 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Czubak-Koch", title = "XXIV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów, "Orientacje jakościowe w badaniach pedagogicznych". Ustroń, 13-18 września 2010 r. / Magdalena Czubak-Koch.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "101 - 104" }