-
Doświadczenia młodego badacza w stosowaniu wywiadu narracyjnego / Monika Kosiada-Król.s. 81 - 91CZYSTY TEKST
Monika Kosiada-Król, Doświadczenia młodego badacza w stosowaniu wywiadu narracyjnego / Monika Kosiada-Król., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kosiada-Król", title = "Doświadczenia młodego badacza w stosowaniu wywiadu narracyjnego / Monika Kosiada-Król.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "81 - 91" }
-
Panika moralna wokół obecności Romów na Słowacji i w Wielkiej Brytanii : próba porównania / Mirosława Cylkowska-Nowak, Witold Nowak.s. 61 - 78CZYSTY TEKST
Mirosława Cylkowska-Nowak, Witold Nowak, Panika moralna wokół obecności Romów na Słowacji i w Wielkiej Brytanii : próba porównania / Mirosława Cylkowska-Nowak, Witold Nowak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 61 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Cylkowska-Nowak, Witold Nowak", title = "Panika moralna wokół obecności Romów na Słowacji i w Wielkiej Brytanii : próba porównania / Mirosława Cylkowska-Nowak, Witold Nowak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "61 - 78" }
-
"Women's Studies" w Akademii - czy są dyscypliną naukową? / Lucyna Kopciewicz.s. 37 - 49CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, "Women's Studies" w Akademii - czy są dyscypliną naukową? / Lucyna Kopciewicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 37 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = ""Women's Studies" w Akademii - czy są dyscypliną naukową? / Lucyna Kopciewicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "37 - 49" }
-
Dorośli uczą się inaczej? : w poszukiwaniu kategorii pojęciowych opisujących proces uczenia się dorosłych / Hanna Solarczyk-Szwec.s. 51 - 60CZYSTY TEKST
Hanna Solarczyk-Szwec, Dorośli uczą się inaczej? : w poszukiwaniu kategorii pojęciowych opisujących proces uczenia się dorosłych / Hanna Solarczyk-Szwec., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Solarczyk-Szwec", title = "Dorośli uczą się inaczej? : w poszukiwaniu kategorii pojęciowych opisujących proces uczenia się dorosłych / Hanna Solarczyk-Szwec.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "51 - 60" }
-
O obiektywnej hermeneutyce jako metodzie interpretacji danych empirycznych / Danuta Urbaniak-Zając.s. 7 - 18CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, O obiektywnej hermeneutyce jako metodzie interpretacji danych empirycznych / Danuta Urbaniak-Zając., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając", title = "O obiektywnej hermeneutyce jako metodzie interpretacji danych empirycznych / Danuta Urbaniak-Zając.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "7 - 18" }
-
"Uwikłani w płeć. Feminizm i polityka tożsamości", Judith Butler, Warszawa 2008 : [recenzja] / Piotr Skuza.s. 123 - 132CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Judith Butler, "Uwikłani w płeć. Feminizm i polityka tożsamości", Judith Butler, Warszawa 2008 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Judith Butler", title = ""Uwikłani w płeć. Feminizm i polityka tożsamości", Judith Butler, Warszawa 2008 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "123 - 132" }
-
"Coherence, Co-operation and Quality in Guidance and Counselling" : sprawozdanie z Konferencji Międzynarodowej IEAVG, Jyvaskyla, 3-5 czerwca 2009 / Marcin Szumigraj.s. 105 - 113CZYSTY TEKST
Marcin Szumigraj, "Coherence, Co-operation and Quality in Guidance and Counselling" : sprawozdanie z Konferencji Międzynarodowej IEAVG, Jyvaskyla, 3-5 czerwca 2009 / Marcin Szumigraj., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 105 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Szumigraj", title = ""Coherence, Co-operation and Quality in Guidance and Counselling" : sprawozdanie z Konferencji Międzynarodowej IEAVG, Jyvaskyla, 3-5 czerwca 2009 / Marcin Szumigraj.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "105 - 113" }
-
Przykład rozszyfrowania literackich form w autobiograficznych tekstach za pomocą analizy i interpretacji obiektywnych danych / Axel Fehlhaber ; przekł. z jęz. niem. Danuta Urbaniak-Zając.s. 19 - 36CZYSTY TEKST
Axel Fehlhaber, Danuta Urbaniak-Zając, Przykład rozszyfrowania literackich form w autobiograficznych tekstach za pomocą analizy i interpretacji obiektywnych danych / Axel Fehlhaber ; przekł. z jęz. niem. Danuta Urbaniak-Zając., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 19 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Axel Fehlhaber, Danuta Urbaniak-Zając", title = "Przykład rozszyfrowania literackich form w autobiograficznych tekstach za pomocą analizy i interpretacji obiektywnych danych / Axel Fehlhaber ; przekł. z jęz. niem. Danuta Urbaniak-Zając.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "19 - 36" }
-
"Współczesna myśl pedagogiczna. Znaczenia, klasyfikacje, badania", Bogusław Śliwerski, Kraków 2009 : [recenzja] / Bogusław Chmielewski.s. 117 - 121CZYSTY TEKST
Bogusław Chmielewski, Bogusław Śliwerski, "Współczesna myśl pedagogiczna. Znaczenia, klasyfikacje, badania", Bogusław Śliwerski, Kraków 2009 : [recenzja] / Bogusław Chmielewski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 117 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Chmielewski, Bogusław Śliwerski", title = ""Współczesna myśl pedagogiczna. Znaczenia, klasyfikacje, badania", Bogusław Śliwerski, Kraków 2009 : [recenzja] / Bogusław Chmielewski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "117 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Borowicz, Wiktor Sawczuk, O recenzowaniu / Ryszard Borowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 95 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Borowicz, Wiktor Sawczuk", title = "O recenzowaniu / Ryszard Borowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "95 - 101" }