-
Koncepcja zdwojonej podmiotowości C. G. Junga w zrównoważonym badaniu pedagogicznym nad zjawiskiem kibicowania lokalnym klubom piłkarskim wśród młodzieży / Piotr Skuza.s. 47 - 76CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Koncepcja zdwojonej podmiotowości C. G. Junga w zrównoważonym badaniu pedagogicznym nad zjawiskiem kibicowania lokalnym klubom piłkarskim wśród młodzieży / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 47 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Koncepcja zdwojonej podmiotowości C. G. Junga w zrównoważonym badaniu pedagogicznym nad zjawiskiem kibicowania lokalnym klubom piłkarskim wśród młodzieży / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "47 - 76" }
-
W poszukiwaniu skuteczności poradnictwa : analiza dwóch narracji utrwalonych w fotografii / Elżbieta Siarkiewicz.s. 149 - 160CZYSTY TEKST
Elżbieta Siarkiewicz, W poszukiwaniu skuteczności poradnictwa : analiza dwóch narracji utrwalonych w fotografii / Elżbieta Siarkiewicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 149 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Siarkiewicz", title = "W poszukiwaniu skuteczności poradnictwa : analiza dwóch narracji utrwalonych w fotografii / Elżbieta Siarkiewicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "149 - 160" }
-
Sprawiedliwość i wykluczanie / Piotr Kostyło.s. 77 - 95CZYSTY TEKST
Piotr Kostyło, Sprawiedliwość i wykluczanie / Piotr Kostyło., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 77 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kostyło", title = "Sprawiedliwość i wykluczanie / Piotr Kostyło.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "77 - 95" }
-
Współuzależnienie - dekonstrukcja i rekonstrukcja tożsamości matki / Ewa Szumigraj.s. 161 - 173CZYSTY TEKST
Ewa Szumigraj, Współuzależnienie - dekonstrukcja i rekonstrukcja tożsamości matki / Ewa Szumigraj., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 161 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Szumigraj", title = "Współuzależnienie - dekonstrukcja i rekonstrukcja tożsamości matki / Ewa Szumigraj.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "161 - 173" }
-
W stronę dziewcząt - pytanie o pedagogikę feministyczną / Lucyna Kopciewicz.s. 27 - 45CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, W stronę dziewcząt - pytanie o pedagogikę feministyczną / Lucyna Kopciewicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 27 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "W stronę dziewcząt - pytanie o pedagogikę feministyczną / Lucyna Kopciewicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "27 - 45" }
-
O wybranych problemach teoretyczno-metodologicznych pedagogiki społecznej : (dyskusja w kontekście podręcznika akademickiego "Pedagogika społeczna") / Danuta Urbaniak-Zając.s. 99 - 117CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, O wybranych problemach teoretyczno-metodologicznych pedagogiki społecznej : (dyskusja w kontekście podręcznika akademickiego "Pedagogika społeczna") / Danuta Urbaniak-Zając., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 99 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając", title = "O wybranych problemach teoretyczno-metodologicznych pedagogiki społecznej : (dyskusja w kontekście podręcznika akademickiego "Pedagogika społeczna") / Danuta Urbaniak-Zając.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "99 - 117" }
-
Autentyczność jako krytyka : koncepcje podmiotowości Charlesa Taylora i Richarda Rorty'ego / Wojciech Jach.s. 121 - 146CZYSTY TEKST
Wojciech Jach, Autentyczność jako krytyka : koncepcje podmiotowości Charlesa Taylora i Richarda Rorty'ego / Wojciech Jach., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 121 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Jach", title = "Autentyczność jako krytyka : koncepcje podmiotowości Charlesa Taylora i Richarda Rorty'ego / Wojciech Jach.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "121 - 146" }
-
Tożsamość narodowa Białorusinów : osobliwości jej współczesnych zmian / Larisa Titarenko.s. 7 - 26CZYSTY TEKST
Larisa Titarenko, Tożsamość narodowa Białorusinów : osobliwości jej współczesnych zmian / Larisa Titarenko., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 7 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Larisa Titarenko", title = "Tożsamość narodowa Białorusinów : osobliwości jej współczesnych zmian / Larisa Titarenko.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "7 - 26" }
-
"Społeczne światy szkół średnich - od trajektorii marginesu do trajektorii elit", Piotr Mikiewicz, Wrocław 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza.s. 183 - 191CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Piotr Mikiewicz, "Społeczne światy szkół średnich - od trajektorii marginesu do trajektorii elit", Piotr Mikiewicz, Wrocław 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 183 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Piotr Mikiewicz", title = ""Społeczne światy szkół średnich - od trajektorii marginesu do trajektorii elit", Piotr Mikiewicz, Wrocław 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "183 - 191" }
-
Tryptyk edukacyjny : "Edukacja wobec sporów o (po)nowoczesność", t. I, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Edukacja i humanistyka. Nowe (kon)teksty dla nowoczesnych nauczycieli", t. II, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Między pedagogiką, filozofią i kulturą. Studia, eseje, szkice", t. III, Lech Witkowski, Warszawa 2007 : [recenzja] / Wiesław Andrukowicz.s. 177 - 182CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukowicz, Lech Witkowski, Tryptyk edukacyjny : "Edukacja wobec sporów o (po)nowoczesność", t. I, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Edukacja i humanistyka. Nowe (kon)teksty dla nowoczesnych nauczycieli", t. II, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Między pedagogiką, filozofią i kulturą. Studia, eseje, szkice", t. III, Lech Witkowski, Warszawa 2007 : [recenzja] / Wiesław Andrukowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 177 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz, Lech Witkowski", title = "Tryptyk edukacyjny : "Edukacja wobec sporów o (po)nowoczesność", t. I, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Edukacja i humanistyka. Nowe (kon)teksty dla nowoczesnych nauczycieli", t. II, Lech Witkowski, Warszawa 2007 ; "Między pedagogiką, filozofią i kulturą. Studia, eseje, szkice", t. III, Lech Witkowski, Warszawa 2007 : [recenzja] / Wiesław Andrukowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "177 - 182" }