-
"Gdańskie rodowody pedagogiczne : geneza, kontynuacje, inspiracje przemieszczenia znaczeń wychowawczych", red. Ewa Rodziewicz, Krystyna Rzedzicka, Ewa Zalewska, Gdańsk 2004 : [recenzja] / Szymon Buda.s. 109 - 114CZYSTY TEKST
Szymon Buda, Ewa Rodziewicz, Krystyna Rzedzicka, Ewa Zalewska, "Gdańskie rodowody pedagogiczne : geneza, kontynuacje, inspiracje przemieszczenia znaczeń wychowawczych", red. Ewa Rodziewicz, Krystyna Rzedzicka, Ewa Zalewska, Gdańsk 2004 : [recenzja] / Szymon Buda., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 109 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Szymon Buda, Ewa Rodziewicz, Krystyna Rzedzicka, Ewa Zalewska", title = ""Gdańskie rodowody pedagogiczne : geneza, kontynuacje, inspiracje przemieszczenia znaczeń wychowawczych", red. Ewa Rodziewicz, Krystyna Rzedzicka, Ewa Zalewska, Gdańsk 2004 : [recenzja] / Szymon Buda.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "109 - 114" }
-
Koncepcja kultury według animatorów lokalnych czasu przemiany systemowej / Anna Wyka.s. 29 - 49CZYSTY TEKST
Anna Wyka, Koncepcja kultury według animatorów lokalnych czasu przemiany systemowej / Anna Wyka., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 29 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wyka", title = "Koncepcja kultury według animatorów lokalnych czasu przemiany systemowej / Anna Wyka.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "29 - 49" }
-
O reperowalności ludzkiego losu : (z psychoanalitycznej teorii natury człowieka i jego egzystencjalnych potrzeb) / Robert Saciuk.s. 69 - 78CZYSTY TEKST
Robert Saciuk, O reperowalności ludzkiego losu : (z psychoanalitycznej teorii natury człowieka i jego egzystencjalnych potrzeb) / Robert Saciuk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 69 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Saciuk", title = "O reperowalności ludzkiego losu : (z psychoanalitycznej teorii natury człowieka i jego egzystencjalnych potrzeb) / Robert Saciuk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "69 - 78" }
-
Problem pedagogii nurtów głównych i pobocznych / Zbigniew Kwieciński.s. 15 - 27CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Problem pedagogii nurtów głównych i pobocznych / Zbigniew Kwieciński., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 15 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Problem pedagogii nurtów głównych i pobocznych / Zbigniew Kwieciński.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "15 - 27" }
-
"Rozumienie Innego. Metodologia jakościowa w naukach społecznych". II Międzynarodowa Letnia Szkoła, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP we Wrocławiu, Karpacz, 20-29 lipca 2004 r. / Paulina Rogulska, Marcin Gołębniak.s. 93 - 99CZYSTY TEKST
Paulina Rogulska, Marcin Gołębniak, "Rozumienie Innego. Metodologia jakościowa w naukach społecznych". II Międzynarodowa Letnia Szkoła, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP we Wrocławiu, Karpacz, 20-29 lipca 2004 r. / Paulina Rogulska, Marcin Gołębniak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 93 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Rogulska, Marcin Gołębniak", title = ""Rozumienie Innego. Metodologia jakościowa w naukach społecznych". II Międzynarodowa Letnia Szkoła, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP we Wrocławiu, Karpacz, 20-29 lipca 2004 r. / Paulina Rogulska, Marcin Gołębniak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "93 - 99" }
-
"Zrozumieć Innego. Antropologia racjonalności", Michał Buchowski, Kraków 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza.s. 115 - 121CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Michał Buchowski, "Zrozumieć Innego. Antropologia racjonalności", Michał Buchowski, Kraków 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 115 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Michał Buchowski", title = ""Zrozumieć Innego. Antropologia racjonalności", Michał Buchowski, Kraków 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "115 - 121" }
-
Paradoks kłamcy, stosunek pedagogiczny i radykalna krytyka szkoły / Piotr Stańczyk.s. 53 - 65CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Paradoks kłamcy, stosunek pedagogiczny i radykalna krytyka szkoły / Piotr Stańczyk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 53 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Paradoks kłamcy, stosunek pedagogiczny i radykalna krytyka szkoły / Piotr Stańczyk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "53 - 65" }
-
Uczniowskie doświadczanie przemocy w szkole : (komunikat z badań) / Joanna Zinczuk.s. 81 - 90CZYSTY TEKST
Joanna Zinczuk, Uczniowskie doświadczanie przemocy w szkole : (komunikat z badań) / Joanna Zinczuk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 81 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Zinczuk", title = "Uczniowskie doświadczanie przemocy w szkole : (komunikat z badań) / Joanna Zinczuk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "81 - 90" }
-
"Einführung in die Sozialpädagogik", Franz Hamburger, Stuttgart 2003 : [recenzja] / Danuta Urbaniak-Zając.s. 103 - 108CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Franz Hamburger, "Einführung in die Sozialpädagogik", Franz Hamburger, Stuttgart 2003 : [recenzja] / Danuta Urbaniak-Zając., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 103 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając, Franz Hamburger", title = ""Einführung in die Sozialpädagogik", Franz Hamburger, Stuttgart 2003 : [recenzja] / Danuta Urbaniak-Zając.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "103 - 108" }
-
Ponowoczesność : społeczeństwo przejrzyste? / Gianni Vattimo ; tł. Magdalena Kamińska.s. 7 - 14CZYSTY TEKST
Gianni Vattimo, Magdalena Kamińska, Ponowoczesność : społeczeństwo przejrzyste? / Gianni Vattimo ; tł. Magdalena Kamińska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 7 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Gianni Vattimo, Magdalena Kamińska", title = "Ponowoczesność : społeczeństwo przejrzyste? / Gianni Vattimo ; tł. Magdalena Kamińska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "7 - 14" }
-
"Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji", Gerald Lee Gutek, tł. Anna Kacmajor, Agata Sulak, Gdańsk 2003 : [recenzja] / Katarzyna Szumlewicz.s. 123 - 126CZYSTY TEKST
Katarzyna Szumlewicz, Gerard Lee Gutek, Anna Kacmajor, Agata Sulak, "Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji", Gerald Lee Gutek, tł. Anna Kacmajor, Agata Sulak, Gdańsk 2003 : [recenzja] / Katarzyna Szumlewicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 123 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szumlewicz, Gerard Lee Gutek, Anna Kacmajor, Agata Sulak", title = ""Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji", Gerald Lee Gutek, tł. Anna Kacmajor, Agata Sulak, Gdańsk 2003 : [recenzja] / Katarzyna Szumlewicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "123 - 126" }