-
Nauczyciel wspierający dziecko w drodze ku samodzielności / Kinga Kuszak.s. 89 - 98CZYSTY TEKST
Kinga Kuszak, Nauczyciel wspierający dziecko w drodze ku samodzielności / Kinga Kuszak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 89 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Kuszak", title = "Nauczyciel wspierający dziecko w drodze ku samodzielności / Kinga Kuszak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "89 - 98" }
-
Czy istnieje edukacyjny program ekonomii korporacyjnej? / Joanna Rutkowiak.s. 7 - 22CZYSTY TEKST
Joanna Rutkowiak, Czy istnieje edukacyjny program ekonomii korporacyjnej? / Joanna Rutkowiak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rutkowiak", title = "Czy istnieje edukacyjny program ekonomii korporacyjnej? / Joanna Rutkowiak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "7 - 22" }
-
Promowanie refleksyjnego i autonomicznego uczenia się w instytucjach kształcenia wyższego : doświadczenia badawcze z europejskiego projektu Socrates-Grundtvig / Ewa Kurantowicz, Rozalia Ligus.s. 101 - 111CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Rozalia Ligus, Promowanie refleksyjnego i autonomicznego uczenia się w instytucjach kształcenia wyższego : doświadczenia badawcze z europejskiego projektu Socrates-Grundtvig / Ewa Kurantowicz, Rozalia Ligus., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 101 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Rozalia Ligus", title = "Promowanie refleksyjnego i autonomicznego uczenia się w instytucjach kształcenia wyższego : doświadczenia badawcze z europejskiego projektu Socrates-Grundtvig / Ewa Kurantowicz, Rozalia Ligus.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "101 - 111" }
-
"Życie na przemiał", Zygmunt Bauman, tł. T. Kunz, Kraków 2004 : [recenzja] / Jarosław Klebaniuk.s. 115 - 123CZYSTY TEKST
Jarosław Klebaniuk, Zygmunt Bauman, Tomasz Kunz, "Życie na przemiał", Zygmunt Bauman, tł. T. Kunz, Kraków 2004 : [recenzja] / Jarosław Klebaniuk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 115 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Klebaniuk, Zygmunt Bauman, Tomasz Kunz", title = ""Życie na przemiał", Zygmunt Bauman, tł. T. Kunz, Kraków 2004 : [recenzja] / Jarosław Klebaniuk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "115 - 123" }
-
"Deficyt obywatelstwa" wśród młodzieży - uwarunkowania i konsekwencje społeczne / Krystyna Szafraniec.s. 23 - 37CZYSTY TEKST
Krystyna Szafraniec, "Deficyt obywatelstwa" wśród młodzieży - uwarunkowania i konsekwencje społeczne / Krystyna Szafraniec., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Szafraniec", title = ""Deficyt obywatelstwa" wśród młodzieży - uwarunkowania i konsekwencje społeczne / Krystyna Szafraniec.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "23 - 37" }
-
"Fani-Chuligani. Rzecz o polskich kibolach. Studium socjologiczne", Jerzy Dudała, Warszawa 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza.s. 133 - 139CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Jerzy Dudała, "Fani-Chuligani. Rzecz o polskich kibolach. Studium socjologiczne", Jerzy Dudała, Warszawa 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 133 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Jerzy Dudała", title = ""Fani-Chuligani. Rzecz o polskich kibolach. Studium socjologiczne", Jerzy Dudała, Warszawa 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "133 - 139" }
-
O profilu społeczno-ekonomicznym studentów studiów zaocznych jako o profilu docelowej grupy praktyk dyskryminacyjnych : (raport z badań) / Piotr Stańczyk.s. 53 - 74CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, O profilu społeczno-ekonomicznym studentów studiów zaocznych jako o profilu docelowej grupy praktyk dyskryminacyjnych : (raport z badań) / Piotr Stańczyk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 53 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "O profilu społeczno-ekonomicznym studentów studiów zaocznych jako o profilu docelowej grupy praktyk dyskryminacyjnych : (raport z badań) / Piotr Stańczyk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "53 - 74" }
-
"Uniwersytet i społeczeństwo : dyskursy wolności, wiedzy i władzy", Zbyszko Melosik, Poznań 2002 : [recenzja] / Martyna Pryszmont.s. 125 - 131CZYSTY TEKST
Martyna Pryszmont, Zbyszko Melosik, "Uniwersytet i społeczeństwo : dyskursy wolności, wiedzy i władzy", Zbyszko Melosik, Poznań 2002 : [recenzja] / Martyna Pryszmont., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 125 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Pryszmont, Zbyszko Melosik", title = ""Uniwersytet i społeczeństwo : dyskursy wolności, wiedzy i władzy", Zbyszko Melosik, Poznań 2002 : [recenzja] / Martyna Pryszmont.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "125 - 131" }
-
Poziom agresywności wypowiedzi internetowych - analiza wybranych uwarunkowań / Katarzyna Bukowska, Mirosława Marks.s. 75 - 88CZYSTY TEKST
Katarzyna Bukowska, Mirosława Marks, Poziom agresywności wypowiedzi internetowych - analiza wybranych uwarunkowań / Katarzyna Bukowska, Mirosława Marks., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 75 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bukowska, Mirosława Marks", title = "Poziom agresywności wypowiedzi internetowych - analiza wybranych uwarunkowań / Katarzyna Bukowska, Mirosława Marks.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "75 - 88" }
-
"Portfolio" jako opowieść o "byciu-ku" własnej możliwości bycia nauczycielem / Beata Zamorska.s. 39 - 50CZYSTY TEKST
Beata Zamorska, "Portfolio" jako opowieść o "byciu-ku" własnej możliwości bycia nauczycielem / Beata Zamorska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 39 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zamorska", title = ""Portfolio" jako opowieść o "byciu-ku" własnej możliwości bycia nauczycielem / Beata Zamorska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "39 - 50" }