-
"Grundriss soziale Arbeit. Ein einführendes Handbuch", red. Werner Thole, Opladen 2002 : [recenzja] / Danuta Urbaniak-Zając.s. 155 - 162CZYSTY TEKST
Danuta Urbaniak-Zając, Werner Thole, "Grundriss soziale Arbeit. Ein einführendes Handbuch", red. Werner Thole, Opladen 2002 : [recenzja] / Danuta Urbaniak-Zając., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 155 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Urbaniak-Zając, Werner Thole", title = ""Grundriss soziale Arbeit. Ein einführendes Handbuch", red. Werner Thole, Opladen 2002 : [recenzja] / Danuta Urbaniak-Zając.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "155 - 162" }
-
"Cognitive Development and Learning in Instructional Contexts", James P. Byrnes, 2001 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski.s. 163 - 167CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, James P. Byrnes, "Cognitive Development and Learning in Instructional Contexts", James P. Byrnes, 2001 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 163 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski, James P. Byrnes", title = ""Cognitive Development and Learning in Instructional Contexts", James P. Byrnes, 2001 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "163 - 167" }
-
"Teorie komunikacji. Krótkie wprowadzenie", Armand i Michele Mattelart, tł. i przedm. Jerzy Mikułowski-Pomorski, Warszawa-Kraków 2001 : [recenzja] / Magdalena Parus.s. 177 - 180CZYSTY TEKST
Magdalena Parus, Armand Mattelart, Michele Mattelart, Jerzy Mikułowski-Pomorski, "Teorie komunikacji. Krótkie wprowadzenie", Armand i Michele Mattelart, tł. i przedm. Jerzy Mikułowski-Pomorski, Warszawa-Kraków 2001 : [recenzja] / Magdalena Parus., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 177 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Parus, Armand Mattelart, Michele Mattelart, Jerzy Mikułowski-Pomorski", title = ""Teorie komunikacji. Krótkie wprowadzenie", Armand i Michele Mattelart, tł. i przedm. Jerzy Mikułowski-Pomorski, Warszawa-Kraków 2001 : [recenzja] / Magdalena Parus.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "177 - 180" }
-
Od naukowej obiektywności do po-postmodernistycznego Romantyzmu - martwe pewniki i nowe paradygmaty, czyli historiografia wobec wyzwań współczesności / Mikołaj Szołtysek.s. 7 - 28CZYSTY TEKST
Mikołaj Szołtysek, Od naukowej obiektywności do po-postmodernistycznego Romantyzmu - martwe pewniki i nowe paradygmaty, czyli historiografia wobec wyzwań współczesności / Mikołaj Szołtysek., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 7 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Mikołaj Szołtysek", title = "Od naukowej obiektywności do po-postmodernistycznego Romantyzmu - martwe pewniki i nowe paradygmaty, czyli historiografia wobec wyzwań współczesności / Mikołaj Szołtysek.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "7 - 28" }
-
"Społeczeństwo w działaniu. Ekolodzy, feministki, skłotersi. Socjologiczna analiza nowych ruchów społecznych w Polsce", Piotr Żuk, Warszawa 2001 : [recenzja] / Jarosław Klebaniuk.s. 181 - 186CZYSTY TEKST
Jarosław Klebaniuk, Piotr Żuk, "Społeczeństwo w działaniu. Ekolodzy, feministki, skłotersi. Socjologiczna analiza nowych ruchów społecznych w Polsce", Piotr Żuk, Warszawa 2001 : [recenzja] / Jarosław Klebaniuk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 181 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Klebaniuk, Piotr Żuk", title = ""Społeczeństwo w działaniu. Ekolodzy, feministki, skłotersi. Socjologiczna analiza nowych ruchów społecznych w Polsce", Piotr Żuk, Warszawa 2001 : [recenzja] / Jarosław Klebaniuk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "181 - 186" }
-
Praca nad nadzieją człowieka zadaniem edukacji w XXI wieku / Anna Murawska.s. 123 - 128CZYSTY TEKST
Anna Murawska, Praca nad nadzieją człowieka zadaniem edukacji w XXI wieku / Anna Murawska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 123 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Murawska", title = "Praca nad nadzieją człowieka zadaniem edukacji w XXI wieku / Anna Murawska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "123 - 128" }
-
"Człowiek metafizyczny", Czesława Piecuch, Warszawa-Kraków 2001 : [recenzja] / Patrycja Morawska.s. 187 - 190CZYSTY TEKST
Patrycja Morawska, Czesława Piecuch, "Człowiek metafizyczny", Czesława Piecuch, Warszawa-Kraków 2001 : [recenzja] / Patrycja Morawska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 187 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Morawska, Czesława Piecuch", title = ""Człowiek metafizyczny", Czesława Piecuch, Warszawa-Kraków 2001 : [recenzja] / Patrycja Morawska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "187 - 190" }
-
Niektóre uwarunkowania wypalenia zawodowego nauczycieli placówek specjalnych - próba analizy / Małgorzata Sekułowicz.s. 131 - 141CZYSTY TEKST
Małgorzata Sekułowicz, Niektóre uwarunkowania wypalenia zawodowego nauczycieli placówek specjalnych - próba analizy / Małgorzata Sekułowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 131 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sekułowicz", title = "Niektóre uwarunkowania wypalenia zawodowego nauczycieli placówek specjalnych - próba analizy / Małgorzata Sekułowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "131 - 141" }
-
"Dialogi neoplatońskie. Andragog wśród filozofów", Ryszard Urbański-Korż, Poznań 2001 : [recenzja] / Bogusław Stelcer.s. 191 - 194CZYSTY TEKST
Bogusław Stelcer, Ryszard Urbański-Korż, "Dialogi neoplatońskie. Andragog wśród filozofów", Ryszard Urbański-Korż, Poznań 2001 : [recenzja] / Bogusław Stelcer., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 191 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Stelcer, Ryszard Urbański-Korż", title = ""Dialogi neoplatońskie. Andragog wśród filozofów", Ryszard Urbański-Korż, Poznań 2001 : [recenzja] / Bogusław Stelcer.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "191 - 194" }
-
Diagnozowanie potrzeb nauczycieli-wychowawców w zakresie doskonalenia w ujęciu modelu interakcji organizm - środowisko / Anna Szczęsna.s. 95 - 103CZYSTY TEKST
Anna Szczęsna, Diagnozowanie potrzeb nauczycieli-wychowawców w zakresie doskonalenia w ujęciu modelu interakcji organizm - środowisko / Anna Szczęsna., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 95 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szczęsna", title = "Diagnozowanie potrzeb nauczycieli-wychowawców w zakresie doskonalenia w ujęciu modelu interakcji organizm - środowisko / Anna Szczęsna.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "95 - 103" }
-
IV Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Uniwersytet Zielonogórski, 6-11 maja 2002 r. / Edyta Mianowska, Emilia Paprzycka.s. 145 - 151CZYSTY TEKST
Edyta Mianowska, Emilia Paprzycka, IV Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Uniwersytet Zielonogórski, 6-11 maja 2002 r. / Edyta Mianowska, Emilia Paprzycka., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 145 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Mianowska, Emilia Paprzycka", title = "IV Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Uniwersytet Zielonogórski, 6-11 maja 2002 r. / Edyta Mianowska, Emilia Paprzycka.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "145 - 151" }
-
Kulturowe uwarunkowania procesu socjalizacji / Edward Hajduk.s. 29 - 46CZYSTY TEKST
Edward Hajduk, Kulturowe uwarunkowania procesu socjalizacji / Edward Hajduk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 29 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Hajduk", title = "Kulturowe uwarunkowania procesu socjalizacji / Edward Hajduk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "29 - 46" }
-
Metoda projektów w kształceniu pedagogów / Kazimierz Wieczorkowski.s. 65 - 80CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Metoda projektów w kształceniu pedagogów / Kazimierz Wieczorkowski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 65 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski", title = "Metoda projektów w kształceniu pedagogów / Kazimierz Wieczorkowski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "65 - 80" }
-
Analiza przeżycia sensu życia i niektóre jej konsekwencje dla wychowania / Lech Ostasz.s. 107 - 121CZYSTY TEKST
Lech Ostasz, Analiza przeżycia sensu życia i niektóre jej konsekwencje dla wychowania / Lech Ostasz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 107 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Ostasz", title = "Analiza przeżycia sensu życia i niektóre jej konsekwencje dla wychowania / Lech Ostasz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "107 - 121" }
-
"Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu", Tomasz Goban-Klas, Warszawa-Kraków 1999 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski.s. 169 - 175CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Tomasz Goban-Klas, "Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu", Tomasz Goban-Klas, Warszawa-Kraków 1999 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski, Tomasz Goban-Klas", title = ""Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu", Tomasz Goban-Klas, Warszawa-Kraków 1999 : [recenzja] / Kazimierz Wieczorkowski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "169 - 175" }
-
Zastosowanie techniki dyferencjału semantycznego w badaniach nad orientacjami społeczno-politycznymi młodzieży / Helena Ostrowicka-Miszewska.s. 83 - 94CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka-Miszewska, Zastosowanie techniki dyferencjału semantycznego w badaniach nad orientacjami społeczno-politycznymi młodzieży / Helena Ostrowicka-Miszewska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka-Miszewska", title = "Zastosowanie techniki dyferencjału semantycznego w badaniach nad orientacjami społeczno-politycznymi młodzieży / Helena Ostrowicka-Miszewska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "83 - 94" }
-
Agata Sypniewska (2.03.1974 - 1.09. 2002) / Leszek Koczanowicz, Maria Reut, Agnieszka Zembrzuska.s. 1 - 2CZYSTY TEKST
Leszek Koczanowicz, Maria Reut, Agnieszka Zembrzuska, Agata Sypniewska (2.03.1974 - 1.09. 2002) / Leszek Koczanowicz, Maria Reut, Agnieszka Zembrzuska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 1 - 2
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Koczanowicz, Maria Reut, Agnieszka Zembrzuska", title = "Agata Sypniewska (2.03.1974 - 1.09. 2002) / Leszek Koczanowicz, Maria Reut, Agnieszka Zembrzuska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "1 - 2" }
-
Mądrość jako cel kształcenia : stary problem w świetle nowych teorii / Krzysztof J. Szmidt.s. 47 - 64CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Mądrość jako cel kształcenia : stary problem w świetle nowych teorii / Krzysztof J. Szmidt., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 47 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Mądrość jako cel kształcenia : stary problem w świetle nowych teorii / Krzysztof J. Szmidt.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "47 - 64" }