-
Dlaczego grozi nam śmierć człowieka jako podmiotu w naukach humanistycznych? - analiza koncepcji M. Foucaulta / Marta Kasztelan.s. 115 - 122CZYSTY TEKST
Marta Kasztelan, Dlaczego grozi nam śmierć człowieka jako podmiotu w naukach humanistycznych? - analiza koncepcji M. Foucaulta / Marta Kasztelan., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 115 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kasztelan", title = "Dlaczego grozi nam śmierć człowieka jako podmiotu w naukach humanistycznych? - analiza koncepcji M. Foucaulta / Marta Kasztelan.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "115 - 122" }
-
Poradnictwo andragogiczne : konsekwencje paradygmatycznego przesunięcia / Alicja Kargulowa.s. 53 - 61CZYSTY TEKST
Alicja Kargulowa, Poradnictwo andragogiczne : konsekwencje paradygmatycznego przesunięcia / Alicja Kargulowa., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa", title = "Poradnictwo andragogiczne : konsekwencje paradygmatycznego przesunięcia / Alicja Kargulowa.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "53 - 61" }
-
Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłych / Ewa Solarczyk-Ambrozik.s. 9 - 22CZYSTY TEKST
Ewa Solarczyk-Ambrozik, Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłych / Ewa Solarczyk-Ambrozik., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Solarczyk-Ambrozik", title = "Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłych / Ewa Solarczyk-Ambrozik.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "9 - 22" }
-
"Rodzina-dziecko-media", pod red. Leona Dyczewskiego, Lublin 2005 : [recenzja] / Aneta Duda.s. 145 - 152CZYSTY TEKST
Aneta Duda, Leon Dyczewski, "Rodzina-dziecko-media", pod red. Leona Dyczewskiego, Lublin 2005 : [recenzja] / Aneta Duda., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 145 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Duda, Leon Dyczewski", title = ""Rodzina-dziecko-media", pod red. Leona Dyczewskiego, Lublin 2005 : [recenzja] / Aneta Duda.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "145 - 152" }
-
"Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu", Heinz-Hermann Krüger, tł. Dorota Sztobryn, Gdańsk 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza.s. 135 - 143CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Heinz-Hermann Krüger, Dorota Sztobryn, "Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu", Heinz-Hermann Krüger, tł. Dorota Sztobryn, Gdańsk 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 135 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Heinz-Hermann Krüger, Dorota Sztobryn", title = ""Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu", Heinz-Hermann Krüger, tł. Dorota Sztobryn, Gdańsk 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "135 - 143" }
-
List otwarty w sprawie słabości krytyki naukowej i negatywnych zjawisk w postępowaniach awansowych / Tadeusz Lewowicki.s. 5 - 6CZYSTY TEKST
Tadeusz Lewowicki, List otwarty w sprawie słabości krytyki naukowej i negatywnych zjawisk w postępowaniach awansowych / Tadeusz Lewowicki., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Lewowicki", title = "List otwarty w sprawie słabości krytyki naukowej i negatywnych zjawisk w postępowaniach awansowych / Tadeusz Lewowicki.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "5 - 6" }
-
"Improving Access to Lifelong Learning by New Functional Structures". Międzynarodowa konferencja projektu C 11, LLL realizowanego w ramach europejskiego programu Hanse Passage, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP, Wrocław, 11-13 maja 2006 r. / Agnieszka Dwojak-Matras.s. 125 - 131CZYSTY TEKST
Agnieszka Dwojak-Matras, "Improving Access to Lifelong Learning by New Functional Structures". Międzynarodowa konferencja projektu C 11, LLL realizowanego w ramach europejskiego programu Hanse Passage, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP, Wrocław, 11-13 maja 2006 r. / Agnieszka Dwojak-Matras., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 125 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dwojak-Matras", title = ""Improving Access to Lifelong Learning by New Functional Structures". Międzynarodowa konferencja projektu C 11, LLL realizowanego w ramach europejskiego programu Hanse Passage, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP, Wrocław, 11-13 maja 2006 r. / Agnieszka Dwojak-Matras.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "125 - 131" }
-
Badanie lokalnych kontekstów uczenia się : wybrane (andragogiczne) uzasadnienia i spory / Ewa Kurantowicz.s. 63 - 71CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Badanie lokalnych kontekstów uczenia się : wybrane (andragogiczne) uzasadnienia i spory / Ewa Kurantowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 63 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz", title = "Badanie lokalnych kontekstów uczenia się : wybrane (andragogiczne) uzasadnienia i spory / Ewa Kurantowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "63 - 71" }
-
Młodzi mężczyźni kibicujący lokalnym klubom piłkarskim w dyskursie prasy niszowej : (na przykładzie wybranych felietonów magazynu "To My Kibice!") / Piotr Skuza.s. 89 - 112CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Młodzi mężczyźni kibicujący lokalnym klubom piłkarskim w dyskursie prasy niszowej : (na przykładzie wybranych felietonów magazynu "To My Kibice!") / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 89 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Młodzi mężczyźni kibicujący lokalnym klubom piłkarskim w dyskursie prasy niszowej : (na przykładzie wybranych felietonów magazynu "To My Kibice!") / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "89 - 112" }
-
W poszukiwaniu teorii uczenia się ludzi dorosłych / Mieczysław Malewski.s. 23 - 51CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, W poszukiwaniu teorii uczenia się ludzi dorosłych / Mieczysław Malewski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 23 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "W poszukiwaniu teorii uczenia się ludzi dorosłych / Mieczysław Malewski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "23 - 51" }
-
Polonista w "czasie trudnym" : w obliczu kultury masowej, bryków oraz pospolitej szkolnej nudy / Katarzyna Stankiewicz.s. 75 - 85CZYSTY TEKST
Katarzyna Stankiewicz, Polonista w "czasie trudnym" : w obliczu kultury masowej, bryków oraz pospolitej szkolnej nudy / Katarzyna Stankiewicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Stankiewicz", title = "Polonista w "czasie trudnym" : w obliczu kultury masowej, bryków oraz pospolitej szkolnej nudy / Katarzyna Stankiewicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "75 - 85" }