-
Uniwersyteckie uczenie się przez całe życie w Europie i jego społeczny wymiar : wnioski z praktykis. 83 - 95CZYSTY TEKST
Andrea Waxenegger, Uniwersyteckie uczenie się przez całe życie w Europie i jego społeczny wymiar : wnioski z praktyki, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 83 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Andrea Waxenegger", title = "Uniwersyteckie uczenie się przez całe życie w Europie i jego społeczny wymiar : wnioski z praktyki", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "83 - 95" }
-
Co się dzieje w umysłach nauczycieli, kiedy myślą o pracy z uczniami?s. 117 - 130CZYSTY TEKST
Joanna Szymczak, Co się dzieje w umysłach nauczycieli, kiedy myślą o pracy z uczniami?, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szymczak", title = "Co się dzieje w umysłach nauczycieli, kiedy myślą o pracy z uczniami?", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "117 - 130" }
-
Style humoru a wypalenie zawodowe pedagogów resocjalizacyjnychs. 97 - 116CZYSTY TEKST
Anna Karłyk-Ćwik, Style humoru a wypalenie zawodowe pedagogów resocjalizacyjnych, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 97 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Karłyk-Ćwik", title = "Style humoru a wypalenie zawodowe pedagogów resocjalizacyjnych", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "97 - 116" }
-
Dziecko w przestrzeni aksjologicznejs. 134 - 142CZYSTY TEKST
Małgorzata Kunicka, Dziecko w przestrzeni aksjologicznej, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 134 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Dziecko w przestrzeni aksjologicznej", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "134 - 142" }
-
Pacjent, klient, «homo consultans» - perspektywa andragogicznas. 7 - 20CZYSTY TEKST
Alicja Kargulowa, Pacjent, klient, «homo consultans» - perspektywa andragogiczna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa", title = "Pacjent, klient, «homo consultans» - perspektywa andragogiczna ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "7 - 20" }
-
Polityka winy i wstydu jako element neoliberalnego urządzania ubogichs. 21 - 34CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Longina Strumska-Cylwik, Polityka winy i wstydu jako element neoliberalnego urządzania ubogich, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 21 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Longina Strumska-Cylwik", title = "Polityka winy i wstydu jako element neoliberalnego urządzania ubogich", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "21 - 34" }
-
Przywództwo w świetle etyki stosowanej : zastosowanie «coachingu» w procesie kształcenia liderów (przywódców)s. 35 - 46CZYSTY TEKST
Monika Chmielecka, Robert Boroch, Przywództwo w świetle etyki stosowanej : zastosowanie «coachingu» w procesie kształcenia liderów (przywódców), Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Chmielecka, Robert Boroch", title = "Przywództwo w świetle etyki stosowanej : zastosowanie «coachingu» w procesie kształcenia liderów (przywódców)", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "35 - 46" }
-
Wspieranie rozwoju mądrości – utopia czy realne możliwości?s. 47 - 64CZYSTY TEKST
Dominik Borawski, Wspieranie rozwoju mądrości – utopia czy realne możliwości?, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 47 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Borawski", title = "Wspieranie rozwoju mądrości – utopia czy realne możliwości?", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "47 - 64" }
-
Rodzice na studiach : rodzicielska postawa «lifelong learnera» a uniwersytet uczący przez całe życies. 67 - 81CZYSTY TEKST
Maria Mendel, Rodzice na studiach : rodzicielska postawa «lifelong learnera» a uniwersytet uczący przez całe życie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 67 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Mendel", title = "Rodzice na studiach : rodzicielska postawa «lifelong learnera» a uniwersytet uczący przez całe życie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "67 - 81" }