-
Pedagogika w poszukiwaniu "Innego" rozumu : ku krytyce pojęcia rozumu instrumentalnegos. 7 - 28CZYSTY TEKST
Magdalena Archacka, Pedagogika w poszukiwaniu "Innego" rozumu : ku krytyce pojęcia rozumu instrumentalnego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 4 (84), s. 7 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka", title = "Pedagogika w poszukiwaniu "Innego" rozumu : ku krytyce pojęcia rozumu instrumentalnego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 4 (84)", pages = "7 - 28" }
-
Zamieszkiwanie i tożsamość : "Dyspozytyw" domu w "urządzaniu" jako mieszkańcóws. 29 - 39CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Longina Strumska-Cylwik, Zamieszkiwanie i tożsamość : "Dyspozytyw" domu w "urządzaniu" jako mieszkańców , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 4 (84), s. 29 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Longina Strumska-Cylwik", title = "Zamieszkiwanie i tożsamość : "Dyspozytyw" domu w "urządzaniu" jako mieszkańców ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 4 (84)", pages = "29 - 39" }
-
Strategie wchodzenia w dorosłość wiejskiej młodzieży w krajach azjatyckichs. 43 - 66CZYSTY TEKST
Piotr Długosz, Strategie wchodzenia w dorosłość wiejskiej młodzieży w krajach azjatyckich , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 4 (84), s. 43 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Długosz", title = "Strategie wchodzenia w dorosłość wiejskiej młodzieży w krajach azjatyckich ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 4 (84)", pages = "43 - 66" }
-
"Dlaczego tak niewiele?" : ocena z matematyki oraz lęk przed matematyką jako predyktory wyboru przez maturzystki studiów ścisłych i technicznychs. 67 - 84CZYSTY TEKST
Dorota Turska, "Dlaczego tak niewiele?" : ocena z matematyki oraz lęk przed matematyką jako predyktory wyboru przez maturzystki studiów ścisłych i technicznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 4 (84), s. 67 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Turska", title = ""Dlaczego tak niewiele?" : ocena z matematyki oraz lęk przed matematyką jako predyktory wyboru przez maturzystki studiów ścisłych i technicznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 4 (84)", pages = "67 - 84" }
-
(Prze)żyć z cukrzycą w szkoles. 87 - 97CZYSTY TEKST
Halina Nowakowska, Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, (Prze)żyć z cukrzycą w szkole , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 4 (84), s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Nowakowska, Małgorzata Lewartowska-Zychowicz", title = "(Prze)żyć z cukrzycą w szkole ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 4 (84)", pages = "87 - 97" }
-
Różnice pomiędzy ocenązachowania dziecka wychowującego się w placówce opiekuńczo-wychowawczej jako instytucji pieczy zastępczej a dziecka wychowanego w rodzinies. 99 - 112CZYSTY TEKST
Małgorzata Gamian-Wilk, Kamila Madeja-Bień, Sylwia Domagała-Jędrzejewska, Różnice pomiędzy ocenązachowania dziecka wychowującego się w placówce opiekuńczo-wychowawczej jako instytucji pieczy zastępczej a dziecka wychowanego w rodzinie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 4 (84), s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gamian-Wilk, Kamila Madeja-Bień, Sylwia Domagała-Jędrzejewska", title = "Różnice pomiędzy ocenązachowania dziecka wychowującego się w placówce opiekuńczo-wychowawczej jako instytucji pieczy zastępczej a dziecka wychowanego w rodzinie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 4 (84)", pages = "99 - 112" }
-
Autoportret w nie-hermeneutycznym zwierciadles. 115 - 143CZYSTY TEKST
Wojciech Kruszelnicki, Autoportret w nie-hermeneutycznym zwierciadle , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 4 (84), s. 115 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kruszelnicki", title = "Autoportret w nie-hermeneutycznym zwierciadle ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 4 (84)", pages = "115 - 143" }
-
"Rodzina wielodzietna jako środowisko wychowawczo-edukacyjna : diagnoza i możliwości wsparcia : (na przykładzie województwa świętokrzyskiego)", Paulina Forma, Kraków 2011; "Socializacja dziecka z rodziny wielodzietnej : studium teoretyczno-empiryczne", Paulina Forma, Kielce 2012; "Dziecięca kreacja biografii w rodzinach wielodzietnych", Paulina Forma, Kraków 2016 : [recenzja]s. 147 - 156CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Paulina Forma, "Rodzina wielodzietna jako środowisko wychowawczo-edukacyjna : diagnoza i możliwości wsparcia : (na przykładzie województwa świętokrzyskiego)", Paulina Forma, Kraków 2011; "Socializacja dziecka z rodziny wielodzietnej : studium teoretyczno-empiryczne", Paulina Forma, Kielce 2012; "Dziecięca kreacja biografii w rodzinach wielodzietnych", Paulina Forma, Kraków 2016 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 4 (84), s. 147 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski, Paulina Forma", title = ""Rodzina wielodzietna jako środowisko wychowawczo-edukacyjna : diagnoza i możliwości wsparcia : (na przykładzie województwa świętokrzyskiego)", Paulina Forma, Kraków 2011; "Socializacja dziecka z rodziny wielodzietnej : studium teoretyczno-empiryczne", Paulina Forma, Kielce 2012; "Dziecięca kreacja biografii w rodzinach wielodzietnych", Paulina Forma, Kraków 2016 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 4 (84)", pages = "147 - 156" }