-
Rówzność w edukacji - o teoretycznych legitymizacjach nierówności i praktycznej konieczności polityk równościowychs. 7 - 18CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Rówzność w edukacji - o teoretycznych legitymizacjach nierówności i praktycznej konieczności polityk równościowych, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewartowska-Zychowicz", title = "Rówzność w edukacji - o teoretycznych legitymizacjach nierówności i praktycznej konieczności polityk równościowych", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "7 - 18" }
-
Pułapki oporu : o trudnościach badania działań opartych na sprzeciwies. 19 - 30CZYSTY TEKST
Anna Babicka-Wirkus, Pułapki oporu : o trudnościach badania działań opartych na sprzeciwie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Babicka-Wirkus", title = "Pułapki oporu : o trudnościach badania działań opartych na sprzeciwie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "19 - 30" }
-
Ekologia akustyczna - nieobecny dyskurs w pedagogices. 31 - 48CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Ekologia akustyczna - nieobecny dyskurs w pedagogice , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 31 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sasin", title = "Ekologia akustyczna - nieobecny dyskurs w pedagogice ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "31 - 48" }
-
Szkolne technolęki : jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzenis. 51 - 64CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Szkolne technolęki : jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Szkolne technolęki : jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "51 - 64" }
-
Legitymizowanie etykiety demoralizacji ucznia : doświadczenia biograficzne dorosłych przestępców powrotnychs. 65 - 87CZYSTY TEKST
Renata Szczepanik, Legitymizowanie etykiety demoralizacji ucznia : doświadczenia biograficzne dorosłych przestępców powrotnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 65 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Szczepanik", title = "Legitymizowanie etykiety demoralizacji ucznia : doświadczenia biograficzne dorosłych przestępców powrotnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "65 - 87" }
-
Strategia agresywnego radzenia sobie młodzieży gimnazjalnej w sytuaji konfliktu społecznego w kontekście poczucia kontroli nad sytuacją, oceny poznawczej konfliktu i reakcji emocjonalnejs. 91 - 110CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Strategia agresywnego radzenia sobie młodzieży gimnazjalnej w sytuaji konfliktu społecznego w kontekście poczucia kontroli nad sytuacją, oceny poznawczej konfliktu i reakcji emocjonalnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 91 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Borecka-Biernat", title = "Strategia agresywnego radzenia sobie młodzieży gimnazjalnej w sytuaji konfliktu społecznego w kontekście poczucia kontroli nad sytuacją, oceny poznawczej konfliktu i reakcji emocjonalnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "91 - 110" }
-
Agresywne zachowania kibiców piłki nożnej - próba poznania zjawiska w kontekście działań profilaktycznych w szkoles. 111 - 127CZYSTY TEKST
Jolanta Elżbieta Kowalska, Alicja Kostanecka, Maciej Wronkowski, Agresywne zachowania kibiców piłki nożnej - próba poznania zjawiska w kontekście działań profilaktycznych w szkole , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 111 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Elżbieta Kowalska, Alicja Kostanecka, Maciej Wronkowski", title = "Agresywne zachowania kibiców piłki nożnej - próba poznania zjawiska w kontekście działań profilaktycznych w szkole ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "111 - 127" }
-
Człowiek - postczłowiek - transczłowiek : kto podejmuje edukację na rzecz zrównoważonego rozwoju?s. 131 - 152CZYSTY TEKST
Aneta Rogalska-Marasińska, Człowiek - postczłowiek - transczłowiek : kto podejmuje edukację na rzecz zrównoważonego rozwoju?, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 131 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Rogalska-Marasińska", title = "Człowiek - postczłowiek - transczłowiek : kto podejmuje edukację na rzecz zrównoważonego rozwoju?", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "131 - 152" }
-
Posthumanizm - między ideologią a teorią społeczną : próba wyjaśnienia kilku nieporozumień dotyczących koncepcji postczłowiekas. 153 - 173CZYSTY TEKST
Markus Lipowicz, Posthumanizm - między ideologią a teorią społeczną : próba wyjaśnienia kilku nieporozumień dotyczących koncepcji postczłowieka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 153 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Markus Lipowicz", title = "Posthumanizm - między ideologią a teorią społeczną : próba wyjaśnienia kilku nieporozumień dotyczących koncepcji postczłowieka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "153 - 173" }
-
"Encyklopedia starości, starzenia się i niepełnosprawności", t. 1-5, red. Adam A. Zych, Katowic 2017 : [recenzja]s. 177 - 179CZYSTY TEKST
Joanna Kruk-Lasocka, Adam A. Zych, "Encyklopedia starości, starzenia się i niepełnosprawności", t. 1-5, red. Adam A. Zych, Katowic 2017 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 177 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kruk-Lasocka, Adam A. Zych", title = ""Encyklopedia starości, starzenia się i niepełnosprawności", t. 1-5, red. Adam A. Zych, Katowic 2017 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "177 - 179" }