-
Społeczno-polityczny kontekst edukacji w Holokauście w poradzieckiej Rosjis. 9 - 28CZYSTY TEKST
Agata Czajkowska, Społeczno-polityczny kontekst edukacji w Holokauście w poradzieckiej Rosji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 9 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Czajkowska", title = "Społeczno-polityczny kontekst edukacji w Holokauście w poradzieckiej Rosji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "9 - 28" }
-
Why Philosophy? : New «Paideia» in the Face of Mega Media Aggressions. 29 - 45CZYSTY TEKST
Beata Sierocka, Why Philosophy? : New «Paideia» in the Face of Mega Media Aggression , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 29 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Sierocka", title = "Why Philosophy? : New «Paideia» in the Face of Mega Media Aggression ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "29 - 45" }
-
Poetic Narratives : Midcareer Wowen Recognizing their Worth, Overcoming Impostership and Navigating to Wellnesss. 47 - 67CZYSTY TEKST
Michelle Glowacki-Dudka, Amy Baize-Ward, Poetic Narratives : Midcareer Wowen Recognizing their Worth, Overcoming Impostership and Navigating to Wellness , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 47 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Michelle Glowacki-Dudka, Amy Baize-Ward", title = "Poetic Narratives : Midcareer Wowen Recognizing their Worth, Overcoming Impostership and Navigating to Wellness ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "47 - 67" }
-
Going Back to School : A Interpretative Analysis of a Dialogical Interview with Adult Women during the Pandemics. 69 - 88CZYSTY TEKST
Silvia Luraschi, Going Back to School : A Interpretative Analysis of a Dialogical Interview with Adult Women during the Pandemic , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 69 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Silvia Luraschi", title = "Going Back to School : A Interpretative Analysis of a Dialogical Interview with Adult Women during the Pandemic ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "69 - 88" }
-
Autobiographical Memories as Islands of Certainty in an Ocean of Complexity : A Cooperative Enquiry on the Effects of the COVID-19 Emergency on some Disability Services in Northern Italys. 89 - 104CZYSTY TEKST
Antonella Cuppari, Autobiographical Memories as Islands of Certainty in an Ocean of Complexity : A Cooperative Enquiry on the Effects of the COVID-19 Emergency on some Disability Services in Northern Italy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 89 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Antonella Cuppari", title = "Autobiographical Memories as Islands of Certainty in an Ocean of Complexity : A Cooperative Enquiry on the Effects of the COVID-19 Emergency on some Disability Services in Northern Italy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "89 - 104" }
-
The Companionship of Bookss. 105 - 121CZYSTY TEKST
Peter Leyland, The Companionship of Books , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 105 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Leyland", title = "The Companionship of Books ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "105 - 121" }
-
Stanley Aronowitz - ten, który uczył nas, że nauczanie musi być politycznes. 125 - 127CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Stanley Aronowitz - ten, który uczył nas, że nauczanie musi być polityczne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 125 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Stanley Aronowitz - ten, który uczył nas, że nauczanie musi być polityczne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "125 - 127" }
-
Sztuka - życie - arteterapias. 131 - 140CZYSTY TEKST
Tomasz Zarębski, Agnieszka Szymajda, Wita Szulc, Sztuka - życie - arteterapia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 131 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zarębski, Agnieszka Szymajda, Wita Szulc", title = "Sztuka - życie - arteterapia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "131 - 140" }