-
Koszt kapitału w przedsiębiorstwies. 1 - 9CZYSTY TEKST
Romana Ciastoń, Koszt kapitału w przedsiębiorstwie, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 1 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Romana Ciastoń", title = "Koszt kapitału w przedsiębiorstwie", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "1 - 9" }
-
Instytucje ekonomiczne i ich rola w gospodarces. 9 - 10CZYSTY TEKST
Jerzy Matejuk, Instytucje ekonomiczne i ich rola w gospodarce, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Matejuk", title = "Instytucje ekonomiczne i ich rola w gospodarce", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "9 - 10" }
-
Bezryzykowne bony i lokaty bankowe dla przyszłych emerytóws. 11 - 16CZYSTY TEKST
Leszek S. Zaremba, Bezryzykowne bony i lokaty bankowe dla przyszłych emerytów, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 11 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek S. Zaremba", title = "Bezryzykowne bony i lokaty bankowe dla przyszłych emerytów", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "11 - 16" }
-
Rola klastrów przemysłowych w konkurencyjnej przewadze narodóws. 17 - 33CZYSTY TEKST
Zbigniew Maciaszek, Rola klastrów przemysłowych w konkurencyjnej przewadze narodów, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 17 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Maciaszek", title = "Rola klastrów przemysłowych w konkurencyjnej przewadze narodów", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "17 - 33" }
-
Bez prawdy nie można mówić o sukcesie : rozmowa z Albertem Bruździakiem, doradcą w zakresie komunikacji publicznej oraz rozwiązywania sytuacji problemowych i kryzysowych, specjalistą w zakresie organizacji i zarządzania oraz technik medialnych, absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania Polish Open Universitys. 34CZYSTY TEKST
Albert Bruździak, Rafał Piętka, Bez prawdy nie można mówić o sukcesie : rozmowa z Albertem Bruździakiem, doradcą w zakresie komunikacji publicznej oraz rozwiązywania sytuacji problemowych i kryzysowych, specjalistą w zakresie organizacji i zarządzania oraz technik medialnych, absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania Polish Open University, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 34
BIBTEX@Article{ authors = " Albert Bruździak, Rafał Piętka", title = "Bez prawdy nie można mówić o sukcesie : rozmowa z Albertem Bruździakiem, doradcą w zakresie komunikacji publicznej oraz rozwiązywania sytuacji problemowych i kryzysowych, specjalistą w zakresie organizacji i zarządzania oraz technik medialnych, absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania Polish Open University", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "34" }
-
Nasi słuchacze mają swoje ulubione audycje : rozmowa z Piotrem Jurkiewiczem, specjalistą ds. Reklamy w Radiu Dla Ciebie, absolwentem wydziału Reklamy i Marketingu oraz Komunikacji Strategicznej w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open Universitys. 35 - 36CZYSTY TEKST
Piotr Jurkiewicz, Rafał Piętka, Nasi słuchacze mają swoje ulubione audycje : rozmowa z Piotrem Jurkiewiczem, specjalistą ds. Reklamy w Radiu Dla Ciebie, absolwentem wydziału Reklamy i Marketingu oraz Komunikacji Strategicznej w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 35 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Jurkiewicz, Rafał Piętka", title = "Nasi słuchacze mają swoje ulubione audycje : rozmowa z Piotrem Jurkiewiczem, specjalistą ds. Reklamy w Radiu Dla Ciebie, absolwentem wydziału Reklamy i Marketingu oraz Komunikacji Strategicznej w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "35 - 36" }
-
Potrzeba utrzymywania adrenaliny na wysokim poziomie : rozmowa z Katarzyną Słaboń, absolwentką studiów magisterskich i MBA w POU oraz Canadian International Management Institute, doradcą zarządu w Alwis&Secura Sp.z o.o.s. 36 - 37CZYSTY TEKST
Rafał Piętka, Katarzyna Słaboń, Potrzeba utrzymywania adrenaliny na wysokim poziomie : rozmowa z Katarzyną Słaboń, absolwentką studiów magisterskich i MBA w POU oraz Canadian International Management Institute, doradcą zarządu w Alwis&Secura Sp.z o.o., Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 36 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Piętka, Katarzyna Słaboń", title = "Potrzeba utrzymywania adrenaliny na wysokim poziomie : rozmowa z Katarzyną Słaboń, absolwentką studiów magisterskich i MBA w POU oraz Canadian International Management Institute, doradcą zarządu w Alwis&Secura Sp.z o.o.", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "36 - 37" }
-
Własna kariera jako projekt strategiczny : rozmowa z Michałem Dziekońskim, ekspertem marketingu w TurboCare Poland - Grupa Siemens, absolwentem studiów MBA w POU, wyróżnionym tytułami Studenta Roku oraz Marketingowca Rokus. 37 - 39CZYSTY TEKST
Michał Dziekoński, Rafał Piętka, Własna kariera jako projekt strategiczny : rozmowa z Michałem Dziekońskim, ekspertem marketingu w TurboCare Poland - Grupa Siemens, absolwentem studiów MBA w POU, wyróżnionym tytułami Studenta Roku oraz Marketingowca Roku, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 37 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Dziekoński, Rafał Piętka", title = "Własna kariera jako projekt strategiczny : rozmowa z Michałem Dziekońskim, ekspertem marketingu w TurboCare Poland - Grupa Siemens, absolwentem studiów MBA w POU, wyróżnionym tytułami Studenta Roku oraz Marketingowca Roku", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "37 - 39" }
-
Rola marketingu strategicznego w sektorze MSP : rozmowa z Jarosławem Mydlarczykiem właścicielem agencji marketingowej Promea, absolwentem MBA w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open Universitys. 39 - 40CZYSTY TEKST
Jarosław Mydlarczyk, Rafał Piętka, Rola marketingu strategicznego w sektorze MSP : rozmowa z Jarosławem Mydlarczykiem właścicielem agencji marketingowej Promea, absolwentem MBA w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 39 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Mydlarczyk, Rafał Piętka", title = "Rola marketingu strategicznego w sektorze MSP : rozmowa z Jarosławem Mydlarczykiem właścicielem agencji marketingowej Promea, absolwentem MBA w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "39 - 40" }