-
Edukacja, "majoryzm" i "curriculum umarłych" / Stephen J. Ball ; tł. Krzysztof Blusz..s. 73 - 97CZYSTY TEKST
Stephen J. Ball, Krzysztof Blusz, Edukacja, "majoryzm" i "curriculum umarłych" / Stephen J. Ball ; tł. Krzysztof Blusz.., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 73 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Stephen J. Ball, Krzysztof Blusz", title = "Edukacja, "majoryzm" i "curriculum umarłych" / Stephen J. Ball ; tł. Krzysztof Blusz..", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "73 - 97" }
-
Edukacyjne meandry przejścia ku mirażom demokracji : wprowadzenie do zbioru tekstów z konferencji "Teorie i ideologie pedagogiczne a strategie reform oświatowych" / Zbigniew Kwieciński.s. 5 - 8CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Edukacyjne meandry przejścia ku mirażom demokracji : wprowadzenie do zbioru tekstów z konferencji "Teorie i ideologie pedagogiczne a strategie reform oświatowych" / Zbigniew Kwieciński., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Edukacyjne meandry przejścia ku mirażom demokracji : wprowadzenie do zbioru tekstów z konferencji "Teorie i ideologie pedagogiczne a strategie reform oświatowych" / Zbigniew Kwieciński.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "5 - 8" }
-
Ideologie edukacyjne opozycji politycznej w Polsce w latach 70. i 80. / Kazimierz Przyszczypkowski.s. 149 - 157CZYSTY TEKST
Kazimierz Przyszczypkowski, Ideologie edukacyjne opozycji politycznej w Polsce w latach 70. i 80. / Kazimierz Przyszczypkowski., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 149 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Przyszczypkowski", title = "Ideologie edukacyjne opozycji politycznej w Polsce w latach 70. i 80. / Kazimierz Przyszczypkowski.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "149 - 157" }
-
Praktyka w teorii : teoria edukacyjna jako wiązka różnych (utopijnych, deliberatywnych, ewaluatywnych, naukowych) dyskursów odnoszących się do praktyki / Bogusława Dorota Gołębniak.s. 49 - 59CZYSTY TEKST
Bogusława Dorota Gołębniak, Praktyka w teorii : teoria edukacyjna jako wiązka różnych (utopijnych, deliberatywnych, ewaluatywnych, naukowych) dyskursów odnoszących się do praktyki / Bogusława Dorota Gołębniak., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusława Dorota Gołębniak", title = "Praktyka w teorii : teoria edukacyjna jako wiązka różnych (utopijnych, deliberatywnych, ewaluatywnych, naukowych) dyskursów odnoszących się do praktyki / Bogusława Dorota Gołębniak.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "49 - 59" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Marta Urlińska, Podwajanie tożsamości : szansa czy bariera rozwoju / Maria Marta Urlińska., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 169 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Marta Urlińska", title = "Podwajanie tożsamości : szansa czy bariera rozwoju / Maria Marta Urlińska.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "169 - 176" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Zielińska, Ivan Illich : rewolucjonista? / Hanna Zielińska., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 123 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Zielińska", title = "Ivan Illich : rewolucjonista? / Hanna Zielińska.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "123 - 130" }
-
CZYSTY TEKST
Stefan Wołoszyn, W sprawie pedagogiki i ideologii edukacyjnych / Stefan Wołoszyn., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 181 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Wołoszyn", title = "W sprawie pedagogiki i ideologii edukacyjnych / Stefan Wołoszyn.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "181 - 182" }
-
Przemiany aspiracji edukacyjnych młodzieży jako podłoże zmian oświatowych / Aleksander Zandecki.s. 159 - 167CZYSTY TEKST
Aleksander Zandecki, Przemiany aspiracji edukacyjnych młodzieży jako podłoże zmian oświatowych / Aleksander Zandecki., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 159 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Zandecki", title = "Przemiany aspiracji edukacyjnych młodzieży jako podłoże zmian oświatowych / Aleksander Zandecki.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "159 - 167" }
-
Niektóre bariery na drodze reformowania szkoły w aspekcie teorii szkoły i koncepcji jej celowej zmiany : przyczynek do kwestii reformowalności oświaty / Heliodor Muszyński.s. 131 - 147CZYSTY TEKST
Heliodor Muszyński, Niektóre bariery na drodze reformowania szkoły w aspekcie teorii szkoły i koncepcji jej celowej zmiany : przyczynek do kwestii reformowalności oświaty / Heliodor Muszyński., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 131 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Heliodor Muszyński", title = "Niektóre bariery na drodze reformowania szkoły w aspekcie teorii szkoły i koncepcji jej celowej zmiany : przyczynek do kwestii reformowalności oświaty / Heliodor Muszyński.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "131 - 147" }
-
Nowa prawica, jej ideologia oraz strategia reformy edukacji : na przykładzie Anglii i Walii / Eugenia Potulicka.s. 99 - 107CZYSTY TEKST
Eugenia Potulicka, Nowa prawica, jej ideologia oraz strategia reformy edukacji : na przykładzie Anglii i Walii / Eugenia Potulicka., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 99 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Potulicka", title = "Nowa prawica, jej ideologia oraz strategia reformy edukacji : na przykładzie Anglii i Walii / Eugenia Potulicka.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "99 - 107" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Szkudlarek, Radykalna krytyka, pragmatyczna zmiana / Tomasz Szkudlarek., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 109 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szkudlarek", title = "Radykalna krytyka, pragmatyczna zmiana / Tomasz Szkudlarek.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "109 - 121" }
-
Typy ładu społecznego i odpowiadające im pedagogie oraz typy polityki edukacyjnej / Janusz Gęsicki.s. 35 - 47CZYSTY TEKST
Janusz Gęsicki, Typy ładu społecznego i odpowiadające im pedagogie oraz typy polityki edukacyjnej / Janusz Gęsicki., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 35 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Gęsicki", title = "Typy ładu społecznego i odpowiadające im pedagogie oraz typy polityki edukacyjnej / Janusz Gęsicki.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "35 - 47" }
-
Teoria czy praktyka, ideologia czy nauka? : dylematy metodologiczne współczesnych koncepcji wychowania / Marian Nowak.s. 17 - 33CZYSTY TEKST
Marian Nowak, Teoria czy praktyka, ideologia czy nauka? : dylematy metodologiczne współczesnych koncepcji wychowania / Marian Nowak., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 17 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Nowak", title = "Teoria czy praktyka, ideologia czy nauka? : dylematy metodologiczne współczesnych koncepcji wychowania / Marian Nowak.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "17 - 33" }
-
O związkach między ideologiami, teoriami i strategiami reform oświatowych / Tadeusz Lewowicki.s. 9 - 15CZYSTY TEKST
Tadeusz Lewowicki, O związkach między ideologiami, teoriami i strategiami reform oświatowych / Tadeusz Lewowicki., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Lewowicki", title = "O związkach między ideologiami, teoriami i strategiami reform oświatowych / Tadeusz Lewowicki.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "9 - 15" }
-
"Official Knowledge. Democratic Education in a Conservative Age", M. Apple, Nowy Jork 1993 : [recenzja] / Zbyszko Melosik.s. 177 - 180CZYSTY TEKST
Zbyszko Melosik, M. Apple, "Official Knowledge. Democratic Education in a Conservative Age", M. Apple, Nowy Jork 1993 : [recenzja] / Zbyszko Melosik., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 177 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Zbyszko Melosik, M. Apple", title = ""Official Knowledge. Democratic Education in a Conservative Age", M. Apple, Nowy Jork 1993 : [recenzja] / Zbyszko Melosik.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "177 - 180" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Rodziewicz, Wiedza - teorie - orientacje edukacyjne / Ewa Rodziewicz., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1994 / Tom 12 (285), s. 61 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rodziewicz", title = "Wiedza - teorie - orientacje edukacyjne / Ewa Rodziewicz.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1994 / Tom 12 (285)", pages = "61 - 72" }