-
Teoretycy wychowania wobec typologii nurtów współczesnej myśli pedagogicznejs. 13 - 32CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Teoretycy wychowania wobec typologii nurtów współczesnej myśli pedagogicznej, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 13 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Teoretycy wychowania wobec typologii nurtów współczesnej myśli pedagogicznej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "13 - 32" }
-
Pedagogika, jako podstawa bycia człowiekiem i europejskiej cywilizacjis. 35 - 54CZYSTY TEKST
Mariusz Dembiński, Pedagogika, jako podstawa bycia człowiekiem i europejskiej cywilizacji, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 35 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Dembiński", title = "Pedagogika, jako podstawa bycia człowiekiem i europejskiej cywilizacji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "35 - 54" }
-
Wychowanie moralne między mimetycznym naśladownictwem a radykalną (de)konstrukcjąs. 55 - 70CZYSTY TEKST
Dietrich Benner, Wychowanie moralne między mimetycznym naśladownictwem a radykalną (de)konstrukcją, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 55 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Dietrich Benner", title = "Wychowanie moralne między mimetycznym naśladownictwem a radykalną (de)konstrukcją", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "55 - 70" }
-
Banalizacja zła jako przedmiot refleksji pedagogicznejs. 73 - 81CZYSTY TEKST
Iwona Jazukiewicz, Banalizacja zła jako przedmiot refleksji pedagogicznej, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 73 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Jazukiewicz", title = "Banalizacja zła jako przedmiot refleksji pedagogicznej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "73 - 81" }
-
Mary Wollstonecraft i Millowie : płeć i edukacjas. 82 - 102CZYSTY TEKST
Katarzyna Szumlewicz, Mary Wollstonecraft i Millowie : płeć i edukacja, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 82 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szumlewicz", title = "Mary Wollstonecraft i Millowie : płeć i edukacja", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "82 - 102" }
-
Podejście systemowe w pedagogice : glosa do teorii Niklasa Luhmannas. 105 - 127CZYSTY TEKST
Michał Głażewski, Podejście systemowe w pedagogice : glosa do teorii Niklasa Luhmanna, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 105 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Głażewski", title = "Podejście systemowe w pedagogice : glosa do teorii Niklasa Luhmanna", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "105 - 127" }
-
Integralność osobowa jako kategoria wychowania personalistycznegos. 128 - 137CZYSTY TEKST
Edyta Bartkowiak, Integralność osobowa jako kategoria wychowania personalistycznego, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 128 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Bartkowiak", title = "Integralność osobowa jako kategoria wychowania personalistycznego", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "128 - 137" }
-
Kategoria rodziny jako model teorii wychowania : propozycja personalistycznas. 138 - 146CZYSTY TEKST
Witold Starnawski, Kategoria rodziny jako model teorii wychowania : propozycja personalistyczna, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 138 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Starnawski", title = "Kategoria rodziny jako model teorii wychowania : propozycja personalistyczna", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "138 - 146" }
-
Jaki uczeń? : znaczenie przyjętego paradygmatu natury człowieka w wychowanius. 151 - 160CZYSTY TEKST
Marzanna Farnicka, Jaki uczeń? : znaczenie przyjętego paradygmatu natury człowieka w wychowaniu, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 151 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka", title = "Jaki uczeń? : znaczenie przyjętego paradygmatu natury człowieka w wychowaniu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "151 - 160" }
-
Rekonstrukcja obrazu szkoły z wykorzystaniem założeń teoretycznych J. Deweyas. 161 - 171CZYSTY TEKST
Anita Famuła-Jurczak, Rekonstrukcja obrazu szkoły z wykorzystaniem założeń teoretycznych J. Deweya, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 161 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Famuła-Jurczak", title = "Rekonstrukcja obrazu szkoły z wykorzystaniem założeń teoretycznych J. Deweya", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "161 - 171" }
-
Młodzież jako obiekt badań pedagogicznychs. 173 - 184CZYSTY TEKST
Krzysztof Zajdel, Młodzież jako obiekt badań pedagogicznych, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 173 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Zajdel", title = "Młodzież jako obiekt badań pedagogicznych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "173 - 184" }
-
Styl wychowania – stosowane kary i nagrody – w rodzinach uczniów szkół zawodowychs. 185 - 197CZYSTY TEKST
Beata Kohlman, Styl wychowania – stosowane kary i nagrody – w rodzinach uczniów szkół zawodowych, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 185 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Kohlman", title = "Styl wychowania – stosowane kary i nagrody – w rodzinach uczniów szkół zawodowych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "185 - 197" }
-
Między nowymi a starymi mediami, czyli rzecz o zachowaniach medialnych młodych internautóws. 198 - 206CZYSTY TEKST
Irena Purlak, Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska, Między nowymi a starymi mediami, czyli rzecz o zachowaniach medialnych młodych internautów, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 198 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Purlak, Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska", title = "Między nowymi a starymi mediami, czyli rzecz o zachowaniach medialnych młodych internautów", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "198 - 206" }
-
Podobieństwa i różnice programów kształcenia z teoretycznych podstaw wychowanias. 211 - 227CZYSTY TEKST
Aldona Molesztak, Podobieństwa i różnice programów kształcenia z teoretycznych podstaw wychowania, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 211 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Aldona Molesztak", title = "Podobieństwa i różnice programów kształcenia z teoretycznych podstaw wychowania", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "211 - 227" }
-
O mobilności studentów i podróżowanius. 229 - 235CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, O mobilności studentów i podróżowaniu, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 229 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska", title = "O mobilności studentów i podróżowaniu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "229 - 235" }
-
Próby pedagogicznego myślenia : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna: zadania do pracy dydaktycznej ze studentamis. 236 - 257CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Próby pedagogicznego myślenia : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna: zadania do pracy dydaktycznej ze studentami, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 236 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Próby pedagogicznego myślenia : wyobraźnia humanistyczna a wrażliwość pedagogiczna: zadania do pracy dydaktycznej ze studentami", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "236 - 257" }
-
Modele relacji między płciami w kontekście wychowania - perspektywa personalistycznas. 261 - 268CZYSTY TEKST
Beata Ecler-Nocoń, Modele relacji między płciami w kontekście wychowania - perspektywa personalistyczna, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 261 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Ecler-Nocoń", title = "Modele relacji między płciami w kontekście wychowania - perspektywa personalistyczna", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "261 - 268" }
-
Czy Harcerstwo może być dobrą metodą wychowania w XXI wieku?s. 269 - 284CZYSTY TEKST
Jacek Kurzępa, Czy Harcerstwo może być dobrą metodą wychowania w XXI wieku?, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 269 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Kurzępa", title = "Czy Harcerstwo może być dobrą metodą wychowania w XXI wieku?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "269 - 284" }
-
Wolontariusz w Polsce - osoba pożądana czy marginalizowana?s. 287 - 300CZYSTY TEKST
Ewa Tłuczek-Tadia, Wolontariusz w Polsce - osoba pożądana czy marginalizowana?, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 287 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Tłuczek-Tadia", title = "Wolontariusz w Polsce - osoba pożądana czy marginalizowana?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "287 - 300" }
-
Dziecko jest jakby cudzoziemcem - kilka uwag o wychowaniu w duchu korczakowskims. 301 - 304CZYSTY TEKST
Krzysztof Kamiński, Dziecko jest jakby cudzoziemcem - kilka uwag o wychowaniu w duchu korczakowskim, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 301 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kamiński", title = "Dziecko jest jakby cudzoziemcem - kilka uwag o wychowaniu w duchu korczakowskim", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "301 - 304" }
-
Teaching to transgress, education as a practice of freedom, Nowy Jork 1994 : [recenzja]s. 307 - 312CZYSTY TEKST
Kamila Kamińska, Teaching to transgress, education as a practice of freedom, Nowy Jork 1994 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 307 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Kamińska", title = "Teaching to transgress, education as a practice of freedom, Nowy Jork 1994 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "307 - 312" }
-
„Przestrzeń edukacyjna - dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne", red. Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Anita Famuła-Jurczak, Kraków 2010 : [recenzja]s. 313 - 315CZYSTY TEKST
Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Ewa Tłuczek-Tadla, „Przestrzeń edukacyjna - dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne", red. Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Anita Famuła-Jurczak, Kraków 2010 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 313 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Ewa Tłuczek-Tadla", title = "„Przestrzeń edukacyjna - dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne", red. Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Anita Famuła-Jurczak, Kraków 2010 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "313 - 315" }
-
Filozofia dziecięca : kilka refleksji czytając : „A dlaczego? Jak odpowiadać na trudne pytania dzieci" Eva Zoller, GWP, Gdańsk 2009s. 316 - 319CZYSTY TEKST
Krzysztof Kamiński, Eva Zoller, Filozofia dziecięca : kilka refleksji czytając : „A dlaczego? Jak odpowiadać na trudne pytania dzieci" Eva Zoller, GWP, Gdańsk 2009, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 316 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kamiński, Eva Zoller", title = "Filozofia dziecięca : kilka refleksji czytając : „A dlaczego? Jak odpowiadać na trudne pytania dzieci" Eva Zoller, GWP, Gdańsk 2009", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "316 - 319" }
-
Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Nauczyciel - Szkoła - Uczeń (dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne"s. 323 - 325CZYSTY TEKST
Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak, Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Nauczyciel - Szkoła - Uczeń (dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne", Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 323 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski, Agnieszka Pawlak", title = "Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Nauczyciel - Szkoła - Uczeń (dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne"", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "323 - 325" }
-
Konferencja „Tożsamość teorii wychowania” : Gdańsk, 23–24.11.2009s. 323 - 329CZYSTY TEKST
Kata, Konferencja „Tożsamość teorii wychowania” : Gdańsk, 23–24.11.2009, Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 323 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Kata", title = "Konferencja „Tożsamość teorii wychowania” : Gdańsk, 23–24.11.2009", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "323 - 329" }
-
Współczesne teorie i nurty wychowanias. 333 - 337CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Współczesne teorie i nurty wychowania , Studia z Teorii Wychowania, 2010 / Tom 1, s. 333 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Współczesne teorie i nurty wychowania ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2010 / Tom 1", pages = "333 - 337" }