-
Rola regulacji emocji u dzieci i młodzieżys. 7 - 15CZYSTY TEKST
Piotr Modzelewski, Malgorzata Osowiecka, Rola regulacji emocji u dzieci i młodzieży, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 7 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Modzelewski, Malgorzata Osowiecka", title = "Rola regulacji emocji u dzieci i młodzieży", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "7 - 15" }
-
Tożsamość osobowa nauczyciela w procesie kształcenia : na tle myśli oświeceniowejs. 16 - 26CZYSTY TEKST
Żaneta Chrzanowska, Tożsamość osobowa nauczyciela w procesie kształcenia : na tle myśli oświeceniowej , Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 16 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Żaneta Chrzanowska", title = "Tożsamość osobowa nauczyciela w procesie kształcenia : na tle myśli oświeceniowej ", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "16 - 26" }
-
„Upośledzony” seks, czyli o seksualności osób z niepełnosprawnością w Polsces. 27 - 38CZYSTY TEKST
Magdalena Hinc-Wirkus, „Upośledzony” seks, czyli o seksualności osób z niepełnosprawnością w Polsce , Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 27 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Hinc-Wirkus", title = "„Upośledzony” seks, czyli o seksualności osób z niepełnosprawnością w Polsce ", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "27 - 38" }
-
„Słupski Chłopczyk” obywatelem świata – tematyka równościowa w przestrzeni społeczno-edukacyjnej na przykładzie przedszkola miejskiego nr 19 „Słupskiego Chłopczyka”s. 39 - 48CZYSTY TEKST
Mirosława Mazurkiewicz, „Słupski Chłopczyk” obywatelem świata – tematyka równościowa w przestrzeni społeczno-edukacyjnej na przykładzie przedszkola miejskiego nr 19 „Słupskiego Chłopczyka”, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 39 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Mazurkiewicz", title = "„Słupski Chłopczyk” obywatelem świata – tematyka równościowa w przestrzeni społeczno-edukacyjnej na przykładzie przedszkola miejskiego nr 19 „Słupskiego Chłopczyka”", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "39 - 48" }
-
Empowerment (wzmocnienie) dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie projektu S3SOSNOWIECKA spółdzielnia socjalnas. 51 - 59CZYSTY TEKST
Ewa Gawlik, Empowerment (wzmocnienie) dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie projektu S3SOSNOWIECKA spółdzielnia socjalna , Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 51 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gawlik", title = "Empowerment (wzmocnienie) dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie projektu S3SOSNOWIECKA spółdzielnia socjalna ", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "51 - 59" }
-
Jak badać akceptację mitów na temat zgwałceń?s. 60 - 65CZYSTY TEKST
Agnieszka Ewa Łyś, Jak badać akceptację mitów na temat zgwałceń? , Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 60 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Ewa Łyś", title = "Jak badać akceptację mitów na temat zgwałceń? ", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "60 - 65" }
-
Liberatura: rodzaj, gatunek, styl lekturys. 69 - 88CZYSTY TEKST
Tomasz A. Kalita, Liberatura: rodzaj, gatunek, styl lektury , Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 69 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz A. Kalita", title = "Liberatura: rodzaj, gatunek, styl lektury ", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "69 - 88" }
-
Studium kobiecości – ciało, czyli co w kobiecości milczy : Wisława Szymborska i jej „Portret kobiecy”s. 89 - 97CZYSTY TEKST
Justyna Ratkowska-Pasikowska, Studium kobiecości – ciało, czyli co w kobiecości milczy : Wisława Szymborska i jej „Portret kobiecy” , Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 89 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Ratkowska-Pasikowska", title = "Studium kobiecości – ciało, czyli co w kobiecości milczy : Wisława Szymborska i jej „Portret kobiecy” ", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "89 - 97" }
-
Homo‘polys. 101 - 106CZYSTY TEKST
Oliver Holz, Homo‘poly , Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 101 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Oliver Holz", title = "Homo‘poly ", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "101 - 106" }
-
Akceptacja osób LGBT w szkole i w domus. 107 - 112CZYSTY TEKST
Izabela Jąderek, Tamara Uliasz, Akceptacja osób LGBT w szkole i w domu , Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 107 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Jąderek, Tamara Uliasz", title = "Akceptacja osób LGBT w szkole i w domu ", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "107 - 112" }
-
Informacje o autorachs. 113CZYSTY TEKST
Informacje o autorach, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 113
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje o autorach", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "113" }