-
Kulturowe wymiary podróżowania / Agata Wiza.s. 125 - 140CZYSTY TEKST
Agata Wiza, Kulturowe wymiary podróżowania / Agata Wiza., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 125 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Wiza", title = "Kulturowe wymiary podróżowania / Agata Wiza.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "125 - 140" }
-
"Produkty" kultury uczenia się uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum / Ewa Filipiak.s. 159 - 183CZYSTY TEKST
Ewa Filipiak, "Produkty" kultury uczenia się uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum / Ewa Filipiak., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 159 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Filipiak", title = ""Produkty" kultury uczenia się uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum / Ewa Filipiak.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "159 - 183" }
-
Codzienność granic jako miejsce kształtowania się tożsamości nauczycieli / Beata Zamorska.s. 107 - 123CZYSTY TEKST
Beata Zamorska, Codzienność granic jako miejsce kształtowania się tożsamości nauczycieli / Beata Zamorska., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 107 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zamorska", title = "Codzienność granic jako miejsce kształtowania się tożsamości nauczycieli / Beata Zamorska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "107 - 123" }
-
Przemoc rówieśnicza w gimnazjum a płeć : kontekst społeczno-kulturowy / Iwona Chmura-Rutkowska.s. 41 - 73CZYSTY TEKST
Iwona Chmura-Rutkowska, Przemoc rówieśnicza w gimnazjum a płeć : kontekst społeczno-kulturowy / Iwona Chmura-Rutkowska., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 41 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Chmura-Rutkowska", title = "Przemoc rówieśnicza w gimnazjum a płeć : kontekst społeczno-kulturowy / Iwona Chmura-Rutkowska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "41 - 73" }
-
Ryzyko wpisane w bycie nauczycielem / Magdalena Skorobogata.s. 287 - 299CZYSTY TEKST
Magdalena Skorobogata, Ryzyko wpisane w bycie nauczycielem / Magdalena Skorobogata., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 287 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Skorobogata", title = "Ryzyko wpisane w bycie nauczycielem / Magdalena Skorobogata.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "287 - 299" }
-
Profesor Wincenty Okoń : wspomnienie / Zbigniew Kwieciński.s. 349 - 351CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Profesor Wincenty Okoń : wspomnienie / Zbigniew Kwieciński., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 349 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Profesor Wincenty Okoń : wspomnienie / Zbigniew Kwieciński.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "349 - 351" }
-
Nauczanie do zmiany społecznej. Uczestniczące badania w działaniu ludzi młodych i zaangażowane badania etnograficzne : studium przypadku / Hana Červinková.s. 267 - 283CZYSTY TEKST
Hana Červinková, Nauczanie do zmiany społecznej. Uczestniczące badania w działaniu ludzi młodych i zaangażowane badania etnograficzne : studium przypadku / Hana Červinková., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 267 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Hana Červinková", title = "Nauczanie do zmiany społecznej. Uczestniczące badania w działaniu ludzi młodych i zaangażowane badania etnograficzne : studium przypadku / Hana Červinková.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "267 - 283" }
-
"Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", L. Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] / Eryk Derza.s. 341 - 347CZYSTY TEKST
Eryk Derza, Lucyna Kopciewicz, "Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", L. Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] / Eryk Derza., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 341 - 347
BIBTEX@Article{ authors = " Eryk Derza, Lucyna Kopciewicz", title = ""Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", L. Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] / Eryk Derza.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "341 - 347" }
-
Znaczenie teorii kulturowo-historycznej dla edukacji : rozważania na temat uczenia się, rozwoju, działalności i kreatywności / Nikolai Veresov ; tł. Maciej Kropiwnicki ; konsultacje Przemysław Gąsiorek.s. 141 - 158CZYSTY TEKST
Nikolai Veresov, Maciej Kropiwnicki, Przemysław Gąsiorek, Znaczenie teorii kulturowo-historycznej dla edukacji : rozważania na temat uczenia się, rozwoju, działalności i kreatywności / Nikolai Veresov ; tł. Maciej Kropiwnicki ; konsultacje Przemysław Gąsiorek., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 141 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Nikolai Veresov, Maciej Kropiwnicki, Przemysław Gąsiorek", title = "Znaczenie teorii kulturowo-historycznej dla edukacji : rozważania na temat uczenia się, rozwoju, działalności i kreatywności / Nikolai Veresov ; tł. Maciej Kropiwnicki ; konsultacje Przemysław Gąsiorek.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "141 - 158" }
-
Jaką społecznością uczącą się są nauczyciele? / Anna Borukało, Andrzej Kiciński.s. 301 - 316CZYSTY TEKST
Anna Borukało, Andrzej Kiciński, Jaką społecznością uczącą się są nauczyciele? / Anna Borukało, Andrzej Kiciński., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 301 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Borukało, Andrzej Kiciński", title = "Jaką społecznością uczącą się są nauczyciele? / Anna Borukało, Andrzej Kiciński.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "301 - 316" }
-
Noty o Autorach.s. 353 - 358CZYSTY TEKST
Noty o Autorach., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 353 - 358
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty o Autorach.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "353 - 358" }
-
Kongresy International Society for Cultural and Activity Research (ISCAR), Sewilla 2005; San Diego 2008; Rzym 2011 / Bogusława Dorota Gołębniak, Hana Červinková, Rozalia Ligus, Beata Zamorska.s. 319 - 325CZYSTY TEKST
Bogusława Dorota Gołębniak, Hana Červinková, Rozalia Ligus, Beata Zamorska, Kongresy International Society for Cultural and Activity Research (ISCAR), Sewilla 2005; San Diego 2008; Rzym 2011 / Bogusława Dorota Gołębniak, Hana Červinková, Rozalia Ligus, Beata Zamorska., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 319 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusława Dorota Gołębniak, Hana Červinková, Rozalia Ligus, Beata Zamorska", title = "Kongresy International Society for Cultural and Activity Research (ISCAR), Sewilla 2005; San Diego 2008; Rzym 2011 / Bogusława Dorota Gołębniak, Hana Červinková, Rozalia Ligus, Beata Zamorska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "319 - 325" }
-
Badania nad ekspansywnym uczeniem się : założenia, wnioski i przyszłe wyzwania / Yrjo Engeström, Annalisa Sannino ; tł. Kamila Kempara ; konsultacje Przemysław Gąsiorek.s. 209 - 266CZYSTY TEKST
Yrjo Engeström, Annalisa Sannino, Kamila Kempara, Przemysław Gąsiorek, Badania nad ekspansywnym uczeniem się : założenia, wnioski i przyszłe wyzwania / Yrjo Engeström, Annalisa Sannino ; tł. Kamila Kempara ; konsultacje Przemysław Gąsiorek., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 209 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Yrjo Engeström, Annalisa Sannino, Kamila Kempara, Przemysław Gąsiorek", title = "Badania nad ekspansywnym uczeniem się : założenia, wnioski i przyszłe wyzwania / Yrjo Engeström, Annalisa Sannino ; tł. Kamila Kempara ; konsultacje Przemysław Gąsiorek.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "209 - 266" }
-
Zastosowanie teorii dyskursu Bachtina w edukacji : przegląd krytyczny / Eugene Matusov ; tł. Kamila Kempara ; konsultacje Katarzyna Liszka.s. 75 - 106CZYSTY TEKST
Eugene Matusov, Kamila Kempara, Katarzyna Liszka, Zastosowanie teorii dyskursu Bachtina w edukacji : przegląd krytyczny / Eugene Matusov ; tł. Kamila Kempara ; konsultacje Katarzyna Liszka., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 75 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Eugene Matusov, Kamila Kempara, Katarzyna Liszka", title = "Zastosowanie teorii dyskursu Bachtina w edukacji : przegląd krytyczny / Eugene Matusov ; tł. Kamila Kempara ; konsultacje Katarzyna Liszka.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "75 - 106" }
-
"Useful Theory : Making Critical Education Practical", red. R. Goldstein, New York 2007: [recenzja] / Rozalia Ligus.s. 329 - 340CZYSTY TEKST
Rozalia Ligus, Rebecca A. Goldstein, "Useful Theory : Making Critical Education Practical", red. R. Goldstein, New York 2007: [recenzja] / Rozalia Ligus., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 329 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Rozalia Ligus, Rebecca A. Goldstein", title = ""Useful Theory : Making Critical Education Practical", red. R. Goldstein, New York 2007: [recenzja] / Rozalia Ligus.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "329 - 340" }
-
Wprowadzenie : poszerzanie dyskusji o uczeniu się / Bogusława D. Gołębniak, Beata Zamorska.s. 7 - 18CZYSTY TEKST
Bogusława D. Gołębniak, Beata Zamorska, Wprowadzenie : poszerzanie dyskusji o uczeniu się / Bogusława D. Gołębniak, Beata Zamorska., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusława D. Gołębniak, Beata Zamorska", title = "Wprowadzenie : poszerzanie dyskusji o uczeniu się / Bogusława D. Gołębniak, Beata Zamorska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "7 - 18" }
-
Wiedza, która zniewala - transmisyjne tradycje w szkolnej edukacji / Dorota Klus-Stańska.s. 21 - 40CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Wiedza, która zniewala - transmisyjne tradycje w szkolnej edukacji / Dorota Klus-Stańska., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 21 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Wiedza, która zniewala - transmisyjne tradycje w szkolnej edukacji / Dorota Klus-Stańska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "21 - 40" }
-
Społeczno-kulturowe konstruowanie sensów nauczycielskiego oceniania / Urszula Opłocka.s. 185 - 207CZYSTY TEKST
Urszula Opłocka, Społeczno-kulturowe konstruowanie sensów nauczycielskiego oceniania / Urszula Opłocka., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 185 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Opłocka", title = "Społeczno-kulturowe konstruowanie sensów nauczycielskiego oceniania / Urszula Opłocka.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "185 - 207" }